William Costello: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

William Costello: Filmy a seriály

  • Popeye the Sailor with Betty Boop
    Popeye the Sailor with Betty Boop (1933)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    74%
    1
  • Dream Walking, A
    Dream Walking, A (1934)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    73%
    2
  • Wild Elephinks
    Wild Elephinks (1933)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    72%
    3
  • Can You Take It
    Can You Take It (1934)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    Když Pepek uvidí Olívii, jak vchází do klubu Bruiser Boys Club, kde pracuje na nemocničním oddělení, uvědomí si, že jejich motto "Zvládneš to?" je jasná výzva pro něj. Prezident Bluto podrobí Pepka zkouškám, a i když si vede lépe než většina, nakonec skončí na nemocničním oddělení, dokud nesní svůj špenát a nepustí se do členů klubu.
    71%
    Když Pepek uvidí Olívii, jak vchází do klubu Bruiser Boys Club, kde pracuje na nemocničním oddělení, uvědomí si, že jejich motto "Zvládneš to?" je jasná výzva pro něj. Prezident Bluto podrobí Pepka zkouškám, a i když si vede lépe než většina, nakonec skončí na nemocničním oddělení, dokud nesní svůj špenát a nepustí se do členů klubu.
    4
  • Shiver Me Timbers!
    Shiver Me Timbers! (1934)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    71%
    5
  • I Eats My Spinach
    I Eats My Spinach (1933)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    70%
    6
  • Sock-a-Bye, Baby
    Sock-a-Bye, Baby (1934)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    70%
    7
  • Shoein' Hosses
    Shoein' Hosses (1934)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    70%
    8
  • Blow Me Down!
    Blow Me Down! (1933)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    70%
    9
  • I katové umírají!
    I katové umírají! (1943)
    Film
    Vídeňský rodák Fritz Lang byl spolu se svou ženou a scenáristkou jeho filmů Theou von Harbou jednou z vůdčích postav německé meziválečné kinematografie. Některé z jeho filmů, především monumentální eposy Metropolis (Metropolis, 1927) a Nibelungové (Die Nibelungen: Siegfrieds Tod, Kriemhilds Rache, 1924), vyhovovaly svou koncepcí nacistické straně. Lang však nepatřil mezi stoupence této ideologie, což dokázal snímkem Závěť doktora Mabuse (Das Testament des Dr. Mabuse, 1933), když vložil autentické výroky nacistických pohlavárů do úst hlavní postavy šíleného zločince.
    Paralela mezi vývojem v Německu a vyzněním tohoto snímku byla tak zjevná, že byl v Německu ihned po premiéře zakázán. Lang však překvapivě nebyl nacisty perzekvován, naopak mu říšský ministr propagandy Josef Goebbels osobně nabídl místo vedoucího činovníka německého filmového průmyslu. Lang si vzal čas na rozmyšlenou, ale ještě týž den z Německa uprchl do Francie a odtud později emigroval do USA.
    Zatímco Fritz Lang v Hollywoodu patřil k zakladatelům Protinacistické ligy, jeho tehdy již bývalá žena a členka NSDAP Thea von Harbou se aktivně zapojila do služeb nacistické propagandy. Po válce skončila v internačním táboře a k filmu se mohla vrátit až po několikaleté nucené pauze.
    Lang se stal jedním z evropských režisérů, kteří byli po vstupu Spojených států amerických do 2. světové války vybráni k natočení propagandistických filmů, přibližujících německý teror v okupované Evropě. Lang se tomuto tématu věnoval ve třech filmech - Hon na člověka (Man Hunt, 1941), I katové umírají! a Ministerstvo strachu (Ministry of Fear, 1944).
    Prostřední film této série, snímek I katové umírají!, velmi volně interpretuje útok na Reinharda Heydricha. Na scénáři spolupracoval se známým divadelníkem Bertoldem Brechtem. Autoři vědomě rezignovali na jakoukoliv historickou věrohodnost, takže místo parašutistů vyslaných z Londýna útok úspěšně provede člen domácího odboje doktor Svoboda. Tomu se podaří nacistům opakovaně uprchnout, takže i za cenu obětí několika desítek rukojmí může pokračovat v odbojové činnosti.
    Tento Langův snímek je především napínavý film noir a režisér v něm používá oblíbený motiv osamělého člověka, jenž musí čelit mnohonásobnému nebezpečí. Fritz Lang ho přizpůsobil potřebám amerického publika. Role nacistů obsadil evropskými herci, naopak kladné role českých odbojářů zastali výhradně američtí herci. To mělo zajistit jeho snadnější přijetí i jednodušší identifikaci diváků s hlavními hrdiny. Tímto krokem však ještě snížil věrohodnost filmu pro evropské publikum. Přesto je cenný nejen jako jedna z prvních uměleckých reflexí atentátu na Heydricha, ale především je hollywoodským uznáním významu československého odboje. (oficiální text distributora)

    Režie:Fritz Lang
    69%
    Vídeňský rodák Fritz Lang byl spolu se svou ženou a scenáristkou jeho filmů Theou von Harbou jednou z vůdčích postav německé meziválečné kinematografie. Některé z jeho filmů, především monumentální eposy Metropolis (Metropolis, 1927) a Nibelungové (Die Nibelungen: Siegfrieds Tod, Kriemhilds Rache, 1924), vyhovovaly svou koncepcí nacistické straně. Lang však nepatřil mezi stoupence této ideologie, což dokázal snímkem Závěť doktora Mabuse (Das Testament des Dr. Mabuse, 1933), když vložil autentické výroky nacistických pohlavárů do úst hlavní postavy šíleného zločince.
    Paralela mezi vývojem v Německu a vyzněním tohoto snímku byla tak zjevná, že byl v Německu ihned po premiéře zakázán. Lang však překvapivě nebyl nacisty perzekvován, naopak mu říšský ministr propagandy Josef Goebbels osobně nabídl místo vedoucího činovníka německého filmového průmyslu. Lang si vzal čas na rozmyšlenou, ale ještě týž den z Německa uprchl do Francie a odtud později emigroval do USA.
    Zatímco Fritz Lang v Hollywoodu patřil k zakladatelům Protinacistické ligy, jeho tehdy již bývalá žena a členka NSDAP Thea von Harbou se aktivně zapojila do služeb nacistické propagandy. Po válce skončila v internačním táboře a k filmu se mohla vrátit až po několikaleté nucené pauze.
    Lang se stal jedním z evropských režisérů, kteří byli po vstupu Spojených států amerických do 2. světové války vybráni k natočení propagandistických filmů, přibližujících německý teror v okupované Evropě. Lang se tomuto tématu věnoval ve třech filmech - Hon na člověka (Man Hunt, 1941), I katové umírají! a Ministerstvo strachu (Ministry of Fear, 1944).
    Prostřední film této série, snímek I katové umírají!, velmi volně interpretuje útok na Reinharda Heydricha. Na scénáři spolupracoval se známým divadelníkem Bertoldem Brechtem. Autoři vědomě rezignovali na jakoukoliv historickou věrohodnost, takže místo parašutistů vyslaných z Londýna útok úspěšně provede člen domácího odboje doktor Svoboda. Tomu se podaří nacistům opakovaně uprchnout, takže i za cenu obětí několika desítek rukojmí může pokračovat v odbojové činnosti.
    Tento Langův snímek je především napínavý film noir a režisér v něm používá oblíbený motiv osamělého člověka, jenž musí čelit mnohonásobnému nebezpečí. Fritz Lang ho přizpůsobil potřebám amerického publika. Role nacistů obsadil evropskými herci, naopak kladné role českých odbojářů zastali výhradně američtí herci. To mělo zajistit jeho snadnější přijetí i jednodušší identifikaci diváků s hlavními hrdiny. Tímto krokem však ještě snížil věrohodnost filmu pro evropské publikum. Přesto je cenný nejen jako jedna z prvních uměleckých reflexí atentátu na Heydricha, ale především je hollywoodským uznáním významu československého odboje. (oficiální text distributora)

    Režie:Fritz Lang
    10
  • Axe Me Another
    Axe Me Another (1934)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    69%
    11
  • For Better or Worser
    For Better or Worser (1935)
    FilmRole: Popeye
    Když Popeyho kuchařské umění selže, vydává se hledat manželku. Navštíví "manželskou agenturu" a vybere si Olive, ale ve stejnou chvíli si ji vybere i Bluto. Samozřejmě, chlapci vyřeší svůj problém pěstmi. Brzy už Bluto a Olive navštěvují smírčího soudce Wimpyho, zatímco Popeye je dočasně zadržen.
    69%
    Když Popeyho kuchařské umění selže, vydává se hledat manželku. Navštíví "manželskou agenturu" a vybere si Olive, ale ve stejnou chvíli si ji vybere i Bluto. Samozřejmě, chlapci vyřeší svůj problém pěstmi. Brzy už Bluto a Olive navštěvují smírčího soudce Wimpyho, zatímco Popeye je dočasně zadržen.
    12
  • Seasin's Greetinks!
    Seasin's Greetinks! (1933)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    Pepa Námořník přijíždí na bruslích k Olivě domů, aby jí dal vánoční dárek: vlastní brusle. Zatímco ji učí bruslit, přijede Bulík a začne ji obtěžovat; samozřejmě, Pepa se s ním popere. Když Oliva Bulíka opět odmítne, pošle ji na ledové kře směrem k vodopádu.
    69%
    Pepa Námořník přijíždí na bruslích k Olivě domů, aby jí dal vánoční dárek: vlastní brusle. Zatímco ji učí bruslit, přijede Bulík a začne ji obtěžovat; samozřejmě, Pepa se s ním popere. Když Oliva Bulíka opět odmítne, pošle ji na ledové kře směrem k vodopádu.
    13
  • I Yam What I Yam
    I Yam What I Yam (1933)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    68%
    14
  • Pleased to Meet Cha!
    Pleased to Meet Cha! (1935)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    Chlapci dorazí k Olivě domů ve stejnou chvíli, ale každý jinými dveřmi. Oba vejdou dovnitř a vždy, když se Olive nedívá, začnou se prát. Olive je přistihne a řekne jim, že jeden z nich bude muset odejít. Bluto Popeyovi navrhne, že ten, kdo předvede lepší trik, může zůstat. Kvůli tomu vymýšlejí čím dál tím vynalézavější způsoby, jak se navzájem trápit, což Olive velmi baví. Nakonec ale začnou ničit její dům, a tak je Olive oba vyhodí, alespoň na chvíli.
    68%
    Chlapci dorazí k Olivě domů ve stejnou chvíli, ale každý jinými dveřmi. Oba vejdou dovnitř a vždy, když se Olive nedívá, začnou se prát. Olive je přistihne a řekne jim, že jeden z nich bude muset odejít. Bluto Popeyovi navrhne, že ten, kdo předvede lepší trik, může zůstat. Kvůli tomu vymýšlejí čím dál tím vynalézavější způsoby, jak se navzájem trápit, což Olive velmi baví. Nakonec ale začnou ničit její dům, a tak je Olive oba vyhodí, alespoň na chvíli.
    15
  • Let's You and Him Fight
    Let's You and Him Fight (1934)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    67%
    16
  • Strong to the Finich
    Strong to the Finich (1934)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    Olive provozuje jakousi internátní školu. Svým svěřencům naservíruje obrovskou mísu špenátu, ale ti z toho nejsou zrovna nadšení. Přijde Pepík Námořník a předvede hodnoty špenátu: nakrmí jím strom, který vyroste obrovský a vyklíčí na něm různé druhy ovoce; nakrmí slepici, která snese tucet vajec, a sám ho sní, aby odolal kolemjdoucímu boxerovi.
    66%
    Olive provozuje jakousi internátní školu. Svým svěřencům naservíruje obrovskou mísu špenátu, ale ti z toho nejsou zrovna nadšení. Přijde Pepík Námořník a předvede hodnoty špenátu: nakrmí jím strom, který vyroste obrovský a vyklíčí na něm různé druhy ovoce; nakrmí slepici, která snese tucet vajec, a sám ho sní, aby odolal kolemjdoucímu boxerovi.
    17
  • Dizzy Dishes
    Dizzy Dishes (1930)
    FilmRole: Gorilla, Gus Gorilla
    57%
    18
  • Let's Sing with Popeye
    Let's Sing with Popeye (1934)
    FilmRole: Popeye (voice) (uncredited)
    51%
    19

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.