Regina Casé: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Regina Casé: Filmy a seriály

  • TV Pirata
    TV Pirata (1988)
    SeriálRole: Vários
    TV Pirata byla brazilská týdenní komediální show vysílaná na Rede Globo v letech 1988 až 1990, reprízovaná měsíčně v roce 1992. Někteří ze scenáristů později založili komediální skupinu Casseta & Planeta. Show se poprvé objevila v dubnu 1988, aby zaplnila mezeru v úterním hlavním vysílacím čase Rede Globo. Její humor se inspiroval skečovými komediálními pořady jako Saturday Night Live a Monty Pythonův Létající cirkus s přímočarým přístupem k brazilské komedii. Nicméně, mísila nový styl komedie s prvky brazilské kultury, jako je fotbal, politika, popkultura, telenovely, ekonomika a celebrity. Žádná známá osobnost nebo člen jakékoli ekonomické či sociální třídy nebyl ušetřen ostrého humoru pořadu. Základem pořadu bylo televizní studio napadené piráty, kteří převzali programové oddělení a pustili do vysílání pásku s "neobvyklým" programem. Dalším novým prvkem pro brazilské publikum byli herci, kteří nebyli obvyklými komediálními herci, ale dramatičtí herci hrající komediálnější role.
    87%
    TV Pirata byla brazilská týdenní komediální show vysílaná na Rede Globo v letech 1988 až 1990, reprízovaná měsíčně v roce 1992. Někteří ze scenáristů později založili komediální skupinu Casseta & Planeta. Show se poprvé objevila v dubnu 1988, aby zaplnila mezeru v úterním hlavním vysílacím čase Rede Globo. Její humor se inspiroval skečovými komediálními pořady jako Saturday Night Live a Monty Pythonův Létající cirkus s přímočarým přístupem k brazilské komedii. Nicméně, mísila nový styl komedie s prvky brazilské kultury, jako je fotbal, politika, popkultura, telenovely, ekonomika a celebrity. Žádná známá osobnost nebo člen jakékoli ekonomické či sociální třídy nebyl ušetřen ostrého humoru pořadu. Základem pořadu bylo televizní studio napadené piráty, kteří převzali programové oddělení a pustili do vysílání pásku s "neobvyklým" programem. Dalším novým prvkem pro brazilské publikum byli herci, kteří nebyli obvyklými komediálními herci, ale dramatičtí herci hrající komediálnější role.
    1
  • Som e Fúria
    Som e Fúria (2009)
    SeriálRole: Graça
    85%
    2
  • A Mother's Love
    A Mother's Love (2019)
    SeriálRole: Lurdes
    "Láska jedné matky" vypráví příběh Lurdes, matky pěti dětí, která neúnavně pátrá po Domenicovi, synovi, kterého před 26 lety prodal jeho vlastní otec. Thelma je úzkostlivá matka, která zjistí, že má nevyléčitelnou nemoc, a musí závodit s časem, aby si splnila své sny a připravila syna na život bez ní. Vitória je úspěšná právnička, která po mnoha neúspěšných pokusech o dítě vidí konec svého manželství a rozhodne se pro adopci, ale během procesu zjistí, že je těhotná. V tomto příběhu se životy těchto žen proplétají, zatímco nacházejí samy sebe v bezpodmínečné lásce, kterou mateřství přináší.
    Žánry:DramaKrimi
    81%
    "Láska jedné matky" vypráví příběh Lurdes, matky pěti dětí, která neúnavně pátrá po Domenicovi, synovi, kterého před 26 lety prodal jeho vlastní otec. Thelma je úzkostlivá matka, která zjistí, že má nevyléčitelnou nemoc, a musí závodit s časem, aby si splnila své sny a připravila syna na život bez ní. Vitória je úspěšná právnička, která po mnoha neúspěšných pokusech o dítě vidí konec svého manželství a rozhodne se pro adopci, ale během procesu zjistí, že je těhotná. V tomto příběhu se životy těchto žen proplétají, zatímco nacházejí samy sebe v bezpodmínečné lásce, kterou mateřství přináší.
    Žánry:DramaKrimi
    3
  • Kdy se máma vrátí?
    Kdy se máma vrátí? (2015)
    FilmRole: Val
    Poté, co Val nechala svou dceru Jessicu v malém městě v Pernambuco, aby ji vychovali příbuzní, stráví následujících 13 let prací jako chůva Fabinha v São Paulu. Má finanční stabilitu, ale musí žít s pocitem viny, že Jessicu sama nevychovala. Když se blíží Fabinhovy přijímací zkoušky na univerzitu, Jessica se znovu objeví v jejím životě a zdá se, že chce dát své matce druhou šanci. Jessica ale nebyla vychována jako služka a její samotná existence obrátí Valin zaběhlý život vzhůru nohama. S precizností a humorem film odhaluje subtilní a mocné síly, které udržují rigidní třídní struktury na místě, a ukazuje, jak právě mladí lidé s nimi mohou zatřást.
    76%
    Poté, co Val nechala svou dceru Jessicu v malém městě v Pernambuco, aby ji vychovali příbuzní, stráví následujících 13 let prací jako chůva Fabinha v São Paulu. Má finanční stabilitu, ale musí žít s pocitem viny, že Jessicu sama nevychovala. Když se blíží Fabinhovy přijímací zkoušky na univerzitu, Jessica se znovu objeví v jejím životě a zdá se, že chce dát své matce druhou šanci. Jessica ale nebyla vychována jako služka a její samotná existence obrátí Valin zaběhlý život vzhůru nohama. S precizností a humorem film odhaluje subtilní a mocné síly, které udržují rigidní třídní struktury na místě, a ukazuje, jak právě mladí lidé s nimi mohou zatřást.
    4
  • Marvada Carne, A
    Marvada Carne, A (1985)
    FilmRole: Mulher Diaba
    Nhô Quim opouští rodný venkov, aby si splnil dvě přání: najít si ženu a najíst se hovězího. Mladá venkovanka se dozví o těchto přáních a namluví mu, že její otec má býka, kterého chce porazit během její svatby. Hrdina si tedy myslí, že spojí příjemné s užitečným, ale ještě netuší, jak těžkou zkoušku mu připravil budoucí tchán.

    V roce premiéry filmu Zkažené maso zaznamenala brazilská kinematografie několik zásadních událostí: novým ředitelem Embrafilme (nejvýznamnější produkční a distribuční společnost suplující zároveň státní filmový institut) byl jmenován Carlos Augusto Calil; pod patronací stejné instituce je organizována retrospektiva, výstava a je publikována kniha Roteiros do Terceiro Mundo Glaubera Rochy; Polibek pavoučí ženy byl oceněn na festivalu v Cannes; koná se první festival brazilského filmu Rio-Cine; mistři hnutí udigrudi Julio Bressane a Rogério Sganzerla přicházejí s novými filmy a má premiéru snímek André Klotzela. Ten není možná tak známý a citovaný jako díla harcovníků cinema novo, ale i přesto patří mezi nejzdařilejší díla odrážející přeměny let sedmdesátých a osmdesátých. Těchto dvacet let „trpí“ odchodem cinema novo. Nakrátko se prosazuje proud udigrudi (úmyslně zdeformované slovo underground) – označovaný za okrajovou kinematografii. Za jeho předchůdce jsou často považováni José Mojica Marins, jehož dvě klíčová díla Dnes v noci se vtělím do tvé mrtvoly a O půlnoci odnesu tvou duši (oba filmy jsou v programu letošní přehlídky brazilského filmu) se stala do značné míry estetickou inspirací. Tím druhým je Ozualdo Candeias. Jedním z vrcholných děl udigrudi je Meteorango Kid, mezigalaktický hrdina (také bude uveden v rámci přehlídky). Kinematografie je zavalena pornochanchadas, jež vyhovují pouze tomu nejzvrhlejšímu vkusu. Stát mění systém cenzurní kontroly a zavádí poměrně důsledný protekcionismus. Podporována jsou díla reflektující zásadní události v dějinách Brazílie, proto v této době vzniká dosud nevídaný počet historických filmů. Ale přeci jen lze vystopovat menší skupinu filmů, která navazuje na cinema novo. I když toto tvrzení je třeba brát s nadhledem. Kromě zavedených režisérů jako Carlos Diegues, Ruy Guerra, Leon Hirszman nebo Nelson Pereira dos Santos mají možnost natáčet i poměrně neznámí filmaři. U nich se projevuje spojování nejrůznějších oblíbených žánrů (to je zpočátku motivováno především komerčními důvody) s tématy rozvíjenými v rámci cinema novo. Sem patří ruralismus, který se neujal ani v klasických hraných filmech ani v dokumentární tvorbě 70. a 80. let, ale našel novou živnou půdu ve filmech typu Zkažené maso, jež spojují surreálný humor Macunaímy a klišé tzv. caipiras komedií z Mazzaropi. Jde o objevování nových hranic – zde spojení ekologie s mytologií.

    (David Čeněk, LFŠ 2007)
    Žánry:Komedie
    70%
    Nhô Quim opouští rodný venkov, aby si splnil dvě přání: najít si ženu a najíst se hovězího. Mladá venkovanka se dozví o těchto přáních a namluví mu, že její otec má býka, kterého chce porazit během její svatby. Hrdina si tedy myslí, že spojí příjemné s užitečným, ale ještě netuší, jak těžkou zkoušku mu připravil budoucí tchán.

    V roce premiéry filmu Zkažené maso zaznamenala brazilská kinematografie několik zásadních událostí: novým ředitelem Embrafilme (nejvýznamnější produkční a distribuční společnost suplující zároveň státní filmový institut) byl jmenován Carlos Augusto Calil; pod patronací stejné instituce je organizována retrospektiva, výstava a je publikována kniha Roteiros do Terceiro Mundo Glaubera Rochy; Polibek pavoučí ženy byl oceněn na festivalu v Cannes; koná se první festival brazilského filmu Rio-Cine; mistři hnutí udigrudi Julio Bressane a Rogério Sganzerla přicházejí s novými filmy a má premiéru snímek André Klotzela. Ten není možná tak známý a citovaný jako díla harcovníků cinema novo, ale i přesto patří mezi nejzdařilejší díla odrážející přeměny let sedmdesátých a osmdesátých. Těchto dvacet let „trpí“ odchodem cinema novo. Nakrátko se prosazuje proud udigrudi (úmyslně zdeformované slovo underground) – označovaný za okrajovou kinematografii. Za jeho předchůdce jsou často považováni José Mojica Marins, jehož dvě klíčová díla Dnes v noci se vtělím do tvé mrtvoly a O půlnoci odnesu tvou duši (oba filmy jsou v programu letošní přehlídky brazilského filmu) se stala do značné míry estetickou inspirací. Tím druhým je Ozualdo Candeias. Jedním z vrcholných děl udigrudi je Meteorango Kid, mezigalaktický hrdina (také bude uveden v rámci přehlídky). Kinematografie je zavalena pornochanchadas, jež vyhovují pouze tomu nejzvrhlejšímu vkusu. Stát mění systém cenzurní kontroly a zavádí poměrně důsledný protekcionismus. Podporována jsou díla reflektující zásadní události v dějinách Brazílie, proto v této době vzniká dosud nevídaný počet historických filmů. Ale přeci jen lze vystopovat menší skupinu filmů, která navazuje na cinema novo. I když toto tvrzení je třeba brát s nadhledem. Kromě zavedených režisérů jako Carlos Diegues, Ruy Guerra, Leon Hirszman nebo Nelson Pereira dos Santos mají možnost natáčet i poměrně neznámí filmaři. U nich se projevuje spojování nejrůznějších oblíbených žánrů (to je zpočátku motivováno především komerčními důvody) s tématy rozvíjenými v rámci cinema novo. Sem patří ruralismus, který se neujal ani v klasických hraných filmech ani v dokumentární tvorbě 70. a 80. let, ale našel novou živnou půdu ve filmech typu Zkažené maso, jež spojují surreálný humor Macunaímy a klišé tzv. caipiras komedií z Mazzaropi. Jde o objevování nových hranic – zde spojení ekologie s mytologií.

    (David Čeněk, LFŠ 2007)
    Žánry:Komedie
    5
  • Brás Cubas
    Brás Cubas (1985)
    FilmRole: Marcela
    68%
    6
  • Filhas da Mãe, As
    Filhas da Mãe, As (2001)
    SeriálRole: Rosalva Rocha
    67%
    7
  • Já, ty, oni
    Já, ty, oni (2000)
    FilmRole: Darlene
    • iTunes
    Stárnoucí venkovanka Darlene odjíždí do města, aby tam porodila vytoužené dítě. Do rodné vesnice se vrátí až po třech letech. Domov najde opuštěný, její matka zemřela. Darlene nepřemýšlí o tom, že by zde zůstala déle, v myšlenkách na návrat do města ji ale vyruší soused Osias, který ji nečekaně požádá o ruku. Zprvu hloupý nápad se Darleně nakonec zalíbí a dojde ke sňatku. Usedlý život pod nadvládou despotického manžela se ale Darleně brzy přejí. Oporu najde v osobě Osiasova bratrance Zuzinha, mírného, starostlivého a obětavého muže v letech, který se do Darleny zamiluje. Naneštěstí ani on pro ni není ztělesněním životního štěstí. Darlenin hon za láskou stále pokračuje.
    66%
    Stárnoucí venkovanka Darlene odjíždí do města, aby tam porodila vytoužené dítě. Do rodné vesnice se vrátí až po třech letech. Domov najde opuštěný, její matka zemřela. Darlene nepřemýšlí o tom, že by zde zůstala déle, v myšlenkách na návrat do města ji ale vyruší soused Osias, který ji nečekaně požádá o ruku. Zprvu hloupý nápad se Darleně nakonec zalíbí a dojde ke sňatku. Usedlý život pod nadvládou despotického manžela se ale Darleně brzy přejí. Oporu najde v osobě Osiasova bratrance Zuzinha, mírného, starostlivého a obětavého muže v letech, který se do Darleny zamiluje. Naneštěstí ani on pro ni není ztělesněním životního štěstí. Darlenin hon za láskou stále pokračuje.
    8
  • Grande Mentecapto, O
    Grande Mentecapto, O (1989)
    FilmRole: Brigite
    63%
    9
  • Three Summers
    Three Summers (2020)
    FilmRole: Madalena (Madá)
    63%
    10
  • Eu Te Amo
    Eu Te Amo (1981)
    FilmRole: Mulher de Valdir
    61%
    11
  • Moon Over Parador
    Moon Over Parador (1988)
    FilmRole: Clara
    59%
    12
  • Dona Lurdes: O Filme
    Dona Lurdes: O Filme (2024)
    FilmRole: Lurdes dos Santos Silva
    59%
    13

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.