Stan Brakhage: Nejlepší filmy a seriály

6.3

Stan Brakhage: Filmy a seriály

  • Anticipation of the Night
    Anticipation of the Night (1958)
    Film
    Pohled z první osoby na muže, kterého vidíme pouze jako stín, snažícího se navázat kontakt s okolním světem. Archivován Filmovým archivem Akademie v roce 2013.
    69%
    Pohled z první osoby na muže, kterého vidíme pouze jako stín, snažícího se navázat kontakt s okolním světem. Archivován Filmovým archivem Akademie v roce 2013.
    1
  • Kanibal! Muzikál
    Kanibal! Muzikál (1996)
    FilmRole: Noon Sr.
    Hororová brutalita v líbezném muzikálovém provedení. Takový dokonalý mix dokáží jedině tvůrci legendárního seriálu South Park. Zavraždění a snědení svých společníků – taková jsou obvinění proti Alferdu Packerovi, sympatickém průvodci skupinky zlatokopů. Jaký je ale jeho opravdový příběh? Proč například více než ženy miluje svého koně? A proč indiáni vypadají jako Japonci? Na tyto a další zásadní otázky, jež trápí lidstvo odnepaměti, vám odpoví brutálně komediální muzikál společnosti Troma, který je vůbec první celovečerní spoluprácí legendární autorské dvojice Trey Parker a Matt Stone.
    68%
    Hororová brutalita v líbezném muzikálovém provedení. Takový dokonalý mix dokáží jedině tvůrci legendárního seriálu South Park. Zavraždění a snědení svých společníků – taková jsou obvinění proti Alferdu Packerovi, sympatickém průvodci skupinky zlatokopů. Jaký je ale jeho opravdový příběh? Proč například více než ženy miluje svého koně? A proč indiáni vypadají jako Japonci? Na tyto a další zásadní otázky, jež trápí lidstvo odnepaměti, vám odpoví brutálně komediální muzikál společnosti Troma, který je vůbec první celovečerní spoluprácí legendární autorské dvojice Trey Parker a Matt Stone.
    2
  • Dog Star Man: Part IV
    Dog Star Man: Part IV (1964)
    Film
    Muž leží na horském svahu. Míhají se obrazy přírody a vitráže svatého. Narodí se dítě. Vidíme kojící bradavku. Obrazy zahrnují horský vrchol, hospodářské budovy, pařez, oheň, lezoucí dítě a slunce. Muž padá a kutálí se. Později máchá sekerou.
    Žánry:Drama
    67%
    Muž leží na horském svahu. Míhají se obrazy přírody a vitráže svatého. Narodí se dítě. Vidíme kojící bradavku. Obrazy zahrnují horský vrchol, hospodářské budovy, pařez, oheň, lezoucí dítě a slunce. Muž padá a kutálí se. Později máchá sekerou.
    Žánry:Drama
    3
  • Dante Quartet, The
    Dante Quartet, The (1987)
    Film
    Vizuální reprezentace, rozdělená do čtyř částí, zachycuje vnitřní prožitek jednoho muže z "Božské komedie". Peklo je znázorněno jako série vícebarevných tahů štětcem na bílém pozadí; rychlost střídání obrazů se mění. "Pekelný výtrysk ohybu", neboli vymanění se z pekla, je zachyceno na menším filmovém pásu uprostřed snímku. Montáže barev se rychle pohybují, přičemž je na okamžik vidět hvězda a okraj osvětleného měsíce. Očista se vrací do celého záběru; rozmazané barvy občas zpomalí a poté se zastaví. Občas se na chvíli objeví rozpoznatelný obraz, například okno nebo tvář. V části "existence je píseň" se barvy víří a rychle mizí a zase se objevují. Za těmito živými barvami jsou krátké záblesky vulkanické činnosti.
    Žánry:Drama
    67%
    Vizuální reprezentace, rozdělená do čtyř částí, zachycuje vnitřní prožitek jednoho muže z "Božské komedie". Peklo je znázorněno jako série vícebarevných tahů štětcem na bílém pozadí; rychlost střídání obrazů se mění. "Pekelný výtrysk ohybu", neboli vymanění se z pekla, je zachyceno na menším filmovém pásu uprostřed snímku. Montáže barev se rychle pohybují, přičemž je na okamžik vidět hvězda a okraj osvětleného měsíce. Očista se vrací do celého záběru; rozmazané barvy občas zpomalí a poté se zastaví. Občas se na chvíli objeví rozpoznatelný obraz, například okno nebo tvář. V části "existence je píseň" se barvy víří a rychle mizí a zase se objevují. Za těmito živými barvami jsou krátké záblesky vulkanické činnosti.
    Žánry:Drama
    4
  • Dog Star Man: Part II
    Dog Star Man: Part II (1963)
    Film
    Muž se psem se s námahou brodí sněhem na horském svahu. Vidíme puchýře na filmovém pásu a objevují se nakreslené čtvercové tvary. Poté zahlédneme tvář kojence. Obrazy zápasícího horolezce, dítěte, rozmazaného filmového pásu, velkých sněhových vloček a toho, co by mohly být mikroskopické detaily hmoty, jsou navzájem překryty. Jeden obraz krátce dominuje záběru, aby byl vzápětí nahrazen jiným. Když muž padá do sněhu a snaží se vstát, dítě se objevuje znovu, nejprve se zavřenýma očima. Střídavě se míhají obrazy – montáže papírových výstřižků a života pod mikroskopem.
    Žánry:Drama
    66%
    Muž se psem se s námahou brodí sněhem na horském svahu. Vidíme puchýře na filmovém pásu a objevují se nakreslené čtvercové tvary. Poté zahlédneme tvář kojence. Obrazy zápasícího horolezce, dítěte, rozmazaného filmového pásu, velkých sněhových vloček a toho, co by mohly být mikroskopické detaily hmoty, jsou navzájem překryty. Jeden obraz krátce dominuje záběru, aby byl vzápětí nahrazen jiným. Když muž padá do sněhu a snaží se vstát, dítě se objevuje znovu, nejprve se zavřenýma očima. Střídavě se míhají obrazy – montáže papírových výstřižků a života pod mikroskopem.
    Žánry:Drama
    5
  • Commingled Containers
    Commingled Containers (1997)
    Film
    Smíšené kontejnery je experimentální krátký film od Stana Brakhage. "Tento 'návrat k fotografii' (po několika letech pouze malování na film) vznikl v předvečer operace rakoviny – svého druhu 'poslední vůle', chcete-li… zpodobnění prchavé složitosti světského fenoménu."
    Žánry:Drama
    66%
    Smíšené kontejnery je experimentální krátký film od Stana Brakhage. "Tento 'návrat k fotografii' (po několika letech pouze malování na film) vznikl v předvečer operace rakoviny – svého druhu 'poslední vůle', chcete-li… zpodobnění prchavé složitosti světského fenoménu."
    Žánry:Drama
    6
  • Dog Star Man: Part III
    Dog Star Man: Part III (1964)
    Film
    Sexuální intimita. V rychlém sledu se míhají tři typy obrazů, někdy se překrývají: dvě těla, mužské a ženské, detailně zabrané, nahé – kousky kůže, pramínky vlasů, letmé pohledy na obličej a genitálie; proužky celuloidu s čarami a klikyháky; a detailní záběry toho, co vypadá jako vnitřek živých těl – bijící srdce, svaly, šlachy a tkáně vlhké od tekutin. Vnější a vnitřní svět touhy.
    Žánry:Drama
    65%
    Sexuální intimita. V rychlém sledu se míhají tři typy obrazů, někdy se překrývají: dvě těla, mužské a ženské, detailně zabrané, nahé – kousky kůže, pramínky vlasů, letmé pohledy na obličej a genitálie; proužky celuloidu s čarami a klikyháky; a detailní záběry toho, co vypadá jako vnitřek živých těl – bijící srdce, svaly, šlachy a tkáně vlhké od tekutin. Vnější a vnitřní svět touhy.
    Žánry:Drama
    7
  • Prelude: Dog Star Man
    Prelude: Dog Star Man (1962)
    Film
    Mýtus o stvoření realizovaný skrze světlo, vzory, vrstvené obrazy, rychlý střih a ticho. Černá obrazovka, pak pruhy světla, následované explozí barev, klikyháků a náhod. Objevují se obrazy malých kruhů a poté Slunce. Záběry na Zemi, lesy, část těla, možná i nahá žena rodící dítě. Obrazy evokují pohyb v čase. Část experimentální filmové série Dog Star Man.
    Žánry:Drama
    65%
    Mýtus o stvoření realizovaný skrze světlo, vzory, vrstvené obrazy, rychlý střih a ticho. Černá obrazovka, pak pruhy světla, následované explozí barev, klikyháků a náhod. Objevují se obrazy malých kruhů a poté Slunce. Záběry na Zemi, lesy, část těla, možná i nahá žena rodící dítě. Obrazy evokují pohyb v čase. Část experimentální filmové série Dog Star Man.
    Žánry:Drama
    8
  • Wedlock House: An Intercourse
    Wedlock House: An Intercourse (1959)
    Film
    Vidíme filmový negativ nahého páru objímajícího se v posteli. Poté, zpět v běžných černobílých záběrech, je vidíme doma samotné i spolu, oblečené. Je noc, ona vidí jeho odraz v okně, zatahuje závěsy. Po sexu, opět v černobílém negativu, sedí, kouří, pijí kávu. Líbají se, ona se usmívá. Zapalují svíčky. Obrazy jsou často rychlé, úhly kamery jsou občas zvláštní; v místnosti je chvílemi tma a chvílemi světlo, jako by ji osvětloval otáčející se světlomet. Obrazy se znovu objevují v negativu, když se vrátí do postele.
    Žánry:Drama
    64%
    Vidíme filmový negativ nahého páru objímajícího se v posteli. Poté, zpět v běžných černobílých záběrech, je vidíme doma samotné i spolu, oblečené. Je noc, ona vidí jeho odraz v okně, zatahuje závěsy. Po sexu, opět v černobílém negativu, sedí, kouří, pijí kávu. Líbají se, ona se usmívá. Zapalují svíčky. Obrazy jsou často rychlé, úhly kamery jsou občas zvláštní; v místnosti je chvílemi tma a chvílemi světlo, jako by ji osvětloval otáčející se světlomet. Obrazy se znovu objevují v negativu, když se vrátí do postele.
    Žánry:Drama
    9
  • Boulder Blues and Pearls and...
    Boulder Blues and Pearls and... (1993)
    Film
    Okrajové vidění každodenního života, jak ho vnímá mysl – tedy děsivá extáze (ručně malovaných) synapsujících nervových zakončení, která se vymykají kontrole myšlení a života.
    Žánry:Drama
    62%
    Okrajové vidění každodenního života, jak ho vnímá mysl – tedy děsivá extáze (ručně malovaných) synapsujících nervových zakončení, která se vymykají kontrole myšlení a života.
    Žánry:Drama
    10
  • 23rd Psalm Branch: Part II
    23rd Psalm Branch: Part II (1967)
    Film
    61%
    11
  • Lovesong
    Lovesong (2001)
    Film
    Tento svěží, smyslný film je inspirován malbami neobvyklé rozmanitosti a složitosti. Brakhageova touha zahrnout do svého díla veškerou komplexnost života je zřejmá v této "písni lásky".
    Žánry:Drama
    61%
    Tento svěží, smyslný film je inspirován malbami neobvyklé rozmanitosti a složitosti. Brakhageova touha zahrnout do svého díla veškerou komplexnost života je zřejmá v této "písni lásky".
    Žánry:Drama
    12
  • Dog Star Man: Part I
    Dog Star Man: Part I (1963)
    Film
    Z kalné krajiny se vynořuje zalesněná hora. Sledujeme slunce. Vidíme vousatého muže, jak se sekerou a psem šplhá zasněženou horou. Jeho úsilí neustává. Žádný zvukový doprovod. Obrazy se míhají – voda, stromy a povrchy příliš zblízka, než aby se daly rozeznat. Zápasí. Hoří oheň. Příroda, v dálkových záběrech i zvětšená, je impozantní a tichá. Je to náročné; on pokračuje dál. V kapiláře proudí krev.
    Žánry:Drama
    61%
    Z kalné krajiny se vynořuje zalesněná hora. Sledujeme slunce. Vidíme vousatého muže, jak se sekerou a psem šplhá zasněženou horou. Jeho úsilí neustává. Žádný zvukový doprovod. Obrazy se míhají – voda, stromy a povrchy příliš zblízka, než aby se daly rozeznat. Zápasí. Hoří oheň. Příroda, v dálkových záběrech i zvětšená, je impozantní a tichá. Je to náročné; on pokračuje dál. V kapiláře proudí krev.
    Žánry:Drama
    13
  • Wonder Ring, The
    Wonder Ring, The (1955)
    Film
    Důležitý raný film Stana Brakhage, který si Joseph Cornell objednal jako záznam newyorské nadzemní dráhy na Third Avenue před její demolicí. Je zvláštní, že ve filmu chybí lidé, místo toho se soustředí na rytmus jízdy a odrazy v oknech vlaku, čímž nachází reálnou verzi superimpozic, které by Brakhage později vytvářel v laboratoři. Film byl restaurován v Academy Film Archive v roce 2005.
    Žánry:Drama
    61%
    Důležitý raný film Stana Brakhage, který si Joseph Cornell objednal jako záznam newyorské nadzemní dráhy na Third Avenue před její demolicí. Je zvláštní, že ve filmu chybí lidé, místo toho se soustředí na rytmus jízdy a odrazy v oknech vlaku, čímž nachází reálnou verzi superimpozic, které by Brakhage později vytvářel v laboratoři. Film byl restaurován v Academy Film Archive v roce 2005.
    Žánry:Drama
    14
  • Cat's Cradle
    Cat's Cradle (1959)
    FilmRole: Sám sebe
    Snímky dvou žen, dvou mužů a šedé kočky tvoří montáž rychlých útržků pohybu. Jedna žena je v ložnici, druhá má zástěru: pracují rukama a občas se podívají nahoru. Muž vstoupí do místnosti, žena se usměje. Sedne si, další muž sedí a kouří. Kočka se protahuje. Jsou zde detaily každého z nich. Světlo je tlumené; filtr zvýrazňuje červenou. Bosá noha stojí na saténovém prostěradle. Žena se svléká. Hladí kočku. Archivováno v Academy Film Archive v roce 2006.
    Žánry:Drama
    60%
    Snímky dvou žen, dvou mužů a šedé kočky tvoří montáž rychlých útržků pohybu. Jedna žena je v ložnici, druhá má zástěru: pracují rukama a občas se podívají nahoru. Muž vstoupí do místnosti, žena se usměje. Sedne si, další muž sedí a kouří. Kočka se protahuje. Jsou zde detaily každého z nich. Světlo je tlumené; filtr zvýrazňuje červenou. Bosá noha stojí na saténovém prostěradle. Žena se svléká. Hladí kočku. Archivováno v Academy Film Archive v roce 2006.
    Žánry:Drama
    15
  • Mothlight
    Mothlight (1963)
    Film
    Zdánlivě náhodně se křídla a další části můr a hmyzu rychle pohybují po obrazovce. Většina z nich je hnědá nebo sépiová; zblízka vidíme vzory uvnitř křídel, podobné žilkám v listu. Někdy obrázky vypadají jako papírové výstřižky, jako od Matisse. Občas se objeví zelené objekty. Většina křídel je průsvitná. Díky použité technice se zdá, že jsou přilepené přímo na film.
    Žánry:Drama
    59%
    Zdánlivě náhodně se křídla a další části můr a hmyzu rychle pohybují po obrazovce. Většina z nich je hnědá nebo sépiová; zblízka vidíme vzory uvnitř křídel, podobné žilkám v listu. Někdy obrázky vypadají jako papírové výstřižky, jako od Matisse. Občas se objeví zelené objekty. Většina křídel je průsvitná. Díky použité technice se zdá, že jsou přilepené přímo na film.
    Žánry:Drama
    16
  • Text of Light, The
    Text of Light, The (1974)
    Film
    Časosběrné fotografie knih, obrazů, odrazů a světla dopadajícího na povrchy, vše natočeno skrze skleněný popelník. "Vše, co existuje, je světlo." – Jan Duns Scotus Eriugena. "Vidět svět v zrnku písku." – William Blake. To byly hlavní podněty při práci na tomto filmu. Je věnován Jimu Davisovi, který mi ukázal první jiskru lomeného filmového světla.
    Žánry:Drama
    59%
    Časosběrné fotografie knih, obrazů, odrazů a světla dopadajícího na povrchy, vše natočeno skrze skleněný popelník. "Vše, co existuje, je světlo." – Jan Duns Scotus Eriugena. "Vidět svět v zrnku písku." – William Blake. To byly hlavní podněty při práci na tomto filmu. Je věnován Jimu Davisovi, který mi ukázal první jiskru lomeného filmového světla.
    Žánry:Drama
    17
  • Visions in Meditation #1
    Visions in Meditation #1 (1989)
    Film
    Film inspirovaný dílem Gertrude Steinové "Stanzas In Meditation", ve kterém filmař sestavil meditativní sérii obrazů krajin a lidské symboliky, jež "naznačují pole vědomí, v němž lidstvo přežívá s rozmyslem." Jde o film "jako ze snu", první z navrhované série, sestávající ze záběrů pořízených v Nové Anglii a východní Kanadě. Začíná starožitnou fotografií dítěte a končí dítětem volně pobíhajícím v krajině, přičemž proplétá záběry Niagarských vodopádů s různými scenériemi Nové Anglie a východní Kanady, starožitnými fotografiemi, okny, starými farmami a panoramaty měst, a to od hluboké zimy přes kluzký led až po oblevu.
    Žánry:Drama
    59%
    Film inspirovaný dílem Gertrude Steinové "Stanzas In Meditation", ve kterém filmař sestavil meditativní sérii obrazů krajin a lidské symboliky, jež "naznačují pole vědomí, v němž lidstvo přežívá s rozmyslem." Jde o film "jako ze snu", první z navrhované série, sestávající ze záběrů pořízených v Nové Anglii a východní Kanadě. Začíná starožitnou fotografií dítěte a končí dítětem volně pobíhajícím v krajině, přičemž proplétá záběry Niagarských vodopádů s různými scenériemi Nové Anglie a východní Kanady, starožitnými fotografiemi, okny, starými farmami a panoramaty měst, a to od hluboké zimy přes kluzký led až po oblevu.
    Žánry:Drama
    18
  • The Machine of Eden
    The Machine of Eden (1970)
    Film
    "Chyby" plodí "tvar" (který je v tomto díle "hmotou", podléhající a jinak): ... "sen" o Ráji promluví sám za sebe. Druhá část trilogie The Weir-Falcon Saga.
    59%
    "Chyby" plodí "tvar" (který je v tomto díle "hmotou", podléhající a jinak): ... "sen" o Ráji promluví sám za sebe. Druhá část trilogie The Weir-Falcon Saga.
    19
  • Scenes From Under Childhood Section #1
    Scenes From Under Childhood Section #1 (1968)
    Film
    Vizuální ztvárnění vnitřního světa počátků plodu, kojence, batolete, dítěte – rozbití „mýtů o dětství“ odhalením extrémů násilné hrůzy a ohromující radosti toho světa, který je pro většinu dospělých zatemněn jejich sentimentálním vzpomínáním… „tónová báseň“ pro oko – silně inspirována hudbou Oliviera Messiaena.
    58%
    Vizuální ztvárnění vnitřního světa počátků plodu, kojence, batolete, dítěte – rozbití „mýtů o dětství“ odhalením extrémů násilné hrůzy a ohromující radosti toho světa, který je pro většinu dospělých zatemněn jejich sentimentálním vzpomínáním… „tónová báseň“ pro oko – silně inspirována hudbou Oliviera Messiaena.
    20
  • Night Music
    Night Music (1986)
    Film
    Jako součást triptychu ručně malovaných filmů se snímek Noční hudba (původně malovaný na IMAX) snaží zachytit krásu smutku, jak ji vidí oči zavřené v meditaci o zármutku.
    57%
    Jako součást triptychu ručně malovaných filmů se snímek Noční hudba (původně malovaný na IMAX) snaží zachytit krásu smutku, jak ji vidí oči zavřené v meditaci o zármutku.
    21
  • Stars Are Beautiful, The
    Stars Are Beautiful, The (1974)
    FilmRole: Vypravěč
    Střídáme scény z rodinného života s úvahami o hvězdách a stvoření. Děti drží kuřata, zatímco jim dospělý stříhá křídla. Vidíme les. Vypravěč hovoří o hvězdách, světle a věčnosti. Pes se přidá ke slepicím a rodině, zatímco vypravěč vysvětluje nebesa. Vidíme včelu zblízka. Vypravěč navrhuje metafory pro nebeská tělesa. Scény přecházejí do černé obrazovky nebo tlumené fialové. Detailní záběry rodinného života mohou být rozmazané. Slova o nebesích, například "Hvězdy jsou hejno kolibříků," kontrastují s obrazy a zvuky skutečných dětí.
    Žánry:Drama
    56%
    Střídáme scény z rodinného života s úvahami o hvězdách a stvoření. Děti drží kuřata, zatímco jim dospělý stříhá křídla. Vidíme les. Vypravěč hovoří o hvězdách, světle a věčnosti. Pes se přidá ke slepicím a rodině, zatímco vypravěč vysvětluje nebesa. Vidíme včelu zblízka. Vypravěč navrhuje metafory pro nebeská tělesa. Scény přecházejí do černé obrazovky nebo tlumené fialové. Detailní záběry rodinného života mohou být rozmazané. Slova o nebesích, například "Hvězdy jsou hejno kolibříků," kontrastují s obrazy a zvuky skutečných dětí.
    Žánry:Drama
    22
  • Eye Myth
    Eye Myth (1967)
    Film
    Po úvodním názvu následuje bílá obrazovka, která ustupuje sérii záběrů připomínajících abstraktní umění. Obvykle v nich dominuje jedna nebo dvě barvy a obrazy se rychle mění. Z této barevné džungle se vynořují dvě postavy: první je muž bez trička, který se objevuje dvakrát. Nejdříve se zaostří, pak zmizí za výbuchy a barevnými vzory a nakonec se znovu objeví. Druhá postava se objevuje později, v pravém popředí. Působí jako někdo starší a významný. Mýtus? Film byl archivován v Academy Film Archive v roce 2012.
    Žánry:Drama
    54%
    Po úvodním názvu následuje bílá obrazovka, která ustupuje sérii záběrů připomínajících abstraktní umění. Obvykle v nich dominuje jedna nebo dvě barvy a obrazy se rychle mění. Z této barevné džungle se vynořují dvě postavy: první je muž bez trička, který se objevuje dvakrát. Nejdříve se zaostří, pak zmizí za výbuchy a barevnými vzory a nakonec se znovu objeví. Druhá postava se objevuje později, v pravém popředí. Působí jako někdo starší a významný. Mýtus? Film byl archivován v Academy Film Archive v roce 2012.
    Žánry:Drama
    23
  • Unconscious London Strata
    Unconscious London Strata (1981)
    Film
    Tento film, natočený v Londýně, je průzkumem hlubin nevědomých reakcí.
    Žánry:Drama
    53%
    Tento film, natočený v Londýně, je průzkumem hlubin nevědomých reakcí.
    Žánry:Drama
    24
  • Song 14
    Song 14 (1965)
    Film
    52%
    25
  • Kindering
    Kindering (1987)
    Film
    Zkreslené obrazy, podobné těm ze zrcadlového bludiště, ukazují dvě děti hrající si na dvorku, chlapce a dívku. Je tam pes, houpačka, plot a tříkolka. Tráva je zelená a svěží. Hudba kombinuje sbor, mohutné smyčce a dětský zpěv. Výsledkem je idealizace obrazů.
    Žánry:Drama
    51%
    Zkreslené obrazy, podobné těm ze zrcadlového bludiště, ukazují dvě děti hrající si na dvorku, chlapce a dívku. Je tam pes, houpačka, plot a tříkolka. Tráva je zelená a svěží. Hudba kombinuje sbor, mohutné smyčce a dětský zpěv. Výsledkem je idealizace obrazů.
    Žánry:Drama
    26
  • Study in Color and Black and White
    Study in Color and Black and White (1993)
    Film
    Ručně malovaný a fotograficky vrstvený film, který vykazuje různě tvarované malé barevné oblasti (v tmavém poli), jež explodují do plných polí texturované barvy propletené bílými škrábanci, vytvářejícími pocit vnitřní hloubky a trojrozměrného pohybu.
    Žánry:Drama
    51%
    Ručně malovaný a fotograficky vrstvený film, který vykazuje různě tvarované malé barevné oblasti (v tmavém poli), jež explodují do plných polí texturované barvy propletené bílými škrábanci, vytvářejícími pocit vnitřní hloubky a trojrozměrného pohybu.
    Žánry:Drama
    27
  • Blue Moses
    Blue Moses (1962)
    Film
    Jeden z mála Brakhageových filmů s mluvenými dialogy a ústřední postavou, tato rafinovaná a hořká polemika staví herce (básníka? režiséra?) proti neviditelnému publiku.
    51%
    Jeden z mála Brakhageových filmů s mluvenými dialogy a ústřední postavou, tato rafinovaná a hořká polemika staví herce (básníka? režiséra?) proti neviditelnému publiku.
    28
  • Song 13
    Song 13 (1965)
    Film
    PÍSEŇ 13: Cestovní píseň plná scenérií a horizontů (Písně jsou cyklus němých barevných 8mm filmů amerického experimentálního filmaře Stana Brakhage, vytvořených v letech 1964 až 1969).
    49%
    PÍSEŇ 13: Cestovní píseň plná scenérií a horizontů (Písně jsou cyklus němých barevných 8mm filmů amerického experimentálního filmaře Stana Brakhage, vytvořených v letech 1964 až 1969).
    29
  • Song 12
    Song 12 (1965)
    Film
    48%
    30
  • Song 10
    Song 10 (1965)
    Film
    43%
    31
  • Lovemaking
    Lovemaking (1968)
    Film
    Film o přirozenosti sexuality. Jeho čtyři části ukazují heterosexuální a homosexuální milování, páření psů a nahé děti při hrách.
    Žánry:Erotický
    42%
    Film o přirozenosti sexuality. Jeho čtyři části ukazují heterosexuální a homosexuální milování, páření psů a nahé děti při hrách.
    Žánry:Erotický
    32

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.