?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Owe Svensson: Filmy a seriály

  • Scény z manželského života
    Scény z manželského života (1974)
    Film
    Johan a Marianne jsou manželé a zdá se, že mají všechno. Jejich štěstí je ale jen fasáda, za kterou se skrývá problematický vztah. Ten se ještě zhorší, když se Johan přizná k nevěře. Brzy nato se manželé rozejdou a směřují k rozvodu, ale zároveň se pokoušejí o usmíření. I když se oba pouštějí do jiných vztahů, Johan a Marianne si uvědomují, že je poutá silné pouto, ale také mnoho problémů, které jim v tomto spojení brání.
    Žánry:DramaRomantický
    81%
    Johan a Marianne jsou manželé a zdá se, že mají všechno. Jejich štěstí je ale jen fasáda, za kterou se skrývá problematický vztah. Ten se ještě zhorší, když se Johan přizná k nevěře. Brzy nato se manželé rozejdou a směřují k rozvodu, ale zároveň se pokoušejí o usmíření. I když se oba pouštějí do jiných vztahů, Johan a Marianne si uvědomují, že je poutá silné pouto, ale také mnoho problémů, které jim v tomto spojení brání.
    Žánry:DramaRomantický
    1
  • Podzimní sonáta
    Podzimní sonáta (1978)
    Film
    • Edison
    • Magenta TV
    I v Podzimní sonátě zůstává Bergman věrný svým obrazům světa lidských duší. Komorní drama dvou žen, matky, jež se snaží utéci před odpovědností za nenaplněné životní osudy svých dcer, a mladé ženy, jež v sobě koncentruje minulá utrpení. Napětí mezi nimi vrcholí a ukáže se, jak hluboce se ženy od sebe vzdálily a jak nepřekonatelné je jejich neporozumění.
    Žánry:DramaHudební
    80%
    I v Podzimní sonátě zůstává Bergman věrný svým obrazům světa lidských duší. Komorní drama dvou žen, matky, jež se snaží utéci před odpovědností za nenaplněné životní osudy svých dcer, a mladé ženy, jež v sobě koncentruje minulá utrpení. Napětí mezi nimi vrcholí a ukáže se, jak hluboce se ženy od sebe vzdálily a jak nepřekonatelné je jejich neporozumění.
    Žánry:DramaHudební
    2
  • Oběť
    Oběť (1986)
    Film
    • MUBI
    76%
    3
  • S nejlepšími úmysly
    S nejlepšími úmysly (1992)
    Film
    75%
    4
  • Písně z druhého patra
    Písně z druhého patra (2000)
    Film

    Filmová poéma inšpirovaná básnikom Caesarom Vallejom rozpráva o ľudskej potrebe lásky, o veľkosti i malosti, o zmätenosti a zraniteľnosti, o veľkých klamstvách, opustenosti a večnej túžbe po priateľstve a súznení. Surrealistický príbeh balansujúci na hrane tragédie a komédie je zasadený do anonymného sivého mesta, kde ľudia prežívajú svoju každodennú rutinu bez záujmu o druhých. Režisér Roy Anderson vytvoril vo filme odcudzený obraz spoločnosti, v ktorej môže byť aj apokalypsa komická.

    70%

    Filmová poéma inšpirovaná básnikom Caesarom Vallejom rozpráva o ľudskej potrebe lásky, o veľkosti i malosti, o zmätenosti a zraniteľnosti, o veľkých klamstvách, opustenosti a večnej túžbe po priateľstve a súznení. Surrealistický príbeh balansujúci na hrane tragédie a komédie je zasadený do anonymného sivého mesta, kde ľudia prežívajú svoju každodennú rutinu bez záujmu o druhých. Režisér Roy Anderson vytvoril vo filme odcudzený obraz spoločnosti, v ktorej môže byť aj apokalypsa komická.

    5
  • Kärlekshistoria, En
    Kärlekshistoria, En (1970)
    Film

    Režijní debut Roye Anderssona získal svému tvůrci okamžitou pověst zázračného filmařského dítěte a dodnes je domácí kritikou pokládán za jedno z nejzásadnějších děl švédské kinematografie. Příběh milostného vztahu mezi patnáctiletým chlapcem Pärem a třináctiletou dívkou Annikou je zasazen do atmosféry léta lásky. Naivní a průzračný vzájemný cit obou dětí je postaven do kontrastu k pragmatickému cynismu jejich dospělých příbuzných. Na půdorysu generačního střetu Anderssonův snímek předkládá nelichotivý obraz dobové švédské společnosti. Dílo má také dodnes originální dramaturgickou výstavbu, netypický styl založený na dlouhých záběrech a autenticky působící atmosféru podpořenou angažováním neherců.
    [Zdroj: Febiofest 2008]

    70%

    Režijní debut Roye Anderssona získal svému tvůrci okamžitou pověst zázračného filmařského dítěte a dodnes je domácí kritikou pokládán za jedno z nejzásadnějších děl švédské kinematografie. Příběh milostného vztahu mezi patnáctiletým chlapcem Pärem a třináctiletou dívkou Annikou je zasazen do atmosféry léta lásky. Naivní a průzračný vzájemný cit obou dětí je postaven do kontrastu k pragmatickému cynismu jejich dospělých příbuzných. Na půdorysu generačního střetu Anderssonův snímek předkládá nelichotivý obraz dobové švédské společnosti. Dílo má také dodnes originální dramaturgickou výstavbu, netypický styl založený na dlouhých záběrech a autenticky působící atmosféru podpořenou angažováním neherců.
    [Zdroj: Febiofest 2008]

    6
  • Giliap
    Giliap (1975)
    Film
    Po úspěchu svého debutu Švédská lovestory (1970) byl režisér Roy Andersson veleben jako zázračné filmařské dítě. Dalším filmem se tvůrce chtěl vymanit ze stínu svého debutu a vytvořit radikálně odlišné dílo. Ponurý snímek Giliap však propadl u domácích diváků i kritiky a přivedl Anderssona na mizinu. Dobová zahraniční kritika však dílo přijala pozitivněji. Film vypráví o potulném dělníkovi, jenž přijme práci v krachujícím hotelu Burasewski, který vede misantropický a melancholický vozíčkář. Kafkovské sociálně-kritické drama obsahuje náznaky unikátního stylu pozdějších Anderssonových filmů, který se vyznačuje dlouhými záběry s velkou hloubkou pole. Režisér se po neúspěchu filmu dvacet let věnoval pouze tvorbě reklam. [Zdroj: Febiofest]
    Žánry:DramaKrimi
    64%
    Po úspěchu svého debutu Švédská lovestory (1970) byl režisér Roy Andersson veleben jako zázračné filmařské dítě. Dalším filmem se tvůrce chtěl vymanit ze stínu svého debutu a vytvořit radikálně odlišné dílo. Ponurý snímek Giliap však propadl u domácích diváků i kritiky a přivedl Anderssona na mizinu. Dobová zahraniční kritika však dílo přijala pozitivněji. Film vypráví o potulném dělníkovi, jenž přijme práci v krachujícím hotelu Burasewski, který vede misantropický a melancholický vozíčkář. Kafkovské sociálně-kritické drama obsahuje náznaky unikátního stylu pozdějších Anderssonových filmů, který se vyznačuje dlouhými záběry s velkou hloubkou pole. Režisér se po neúspěchu filmu dvacet let věnoval pouze tvorbě reklam. [Zdroj: Febiofest]
    Žánry:DramaKrimi
    7
  • Ženy na střeše
    Ženy na střeše (1989)
    Film
    58%
    8

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.