Michal Křeček

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Michal Křeček
Michal Křeček se narodil 23. ledna 1981 v Praze a je producentem a VFX supervizorem. Je ředitelem a trikovým supervizorem firmy MagicLab, specializující se na filmovou postprodukci, kterou založil v roce 2009. Založení a rozvoj studia MagicLab MagicLab si od svého vzniku v roce 2009 vybudoval stabilní pozici v českém filmovém prostředí a participoval na produkci více než 60 celovečerních filmů. V posledních letech studio pracuje na mezinárodních projektech pro giganty jako Walt Disney Pictures, Miramax a Netflix. Studio má pobočky v Praze, Bratislavě a Varšavě s 60 stálými zaměstnanci a získalo reputaci pro vysoce kvalitní kreativní vizuální efekty. Spolupráce s Guyem Ritchiem Michal Křeček navázal významnou spolupráci s britským režisérem Guyem Ritchiem. Po úspěšné dílčí spolupráci na filmech Aladdin a The Gentlemen dostalo české studio na starosti výrobu všech triků pro film Wrath of Man. Tým v čele s Michalem Křečkem vyrobil všech 435 vizuálních efektů. Trikový supervizor a šéf MagicLabu Michal Křeček spolupracoval s britským režisérem už počtvrté. Významné mezinárodní projekty Michal Křeček je známý především díky filmům Wrath of Man, Argylle a The International. Jeho studio pracovalo na vizuálních efektech pro filmy jako Argylle, The Crow, Operation Fortune, Wrath of Man, A Discovery of Witches, A Girl And An Astronaut, Pinocchio a Aladdin. MagicLab pracuje na mezinárodních projektech pro Walt Disney Pictures, Miramax a Netflix. České a slovenské projekty V rámci domácí kinematografie se Michal Křeček podílel na významných českých filmech. Pracoval jako VFX supervizor na filmech Neptun, Rudý kapitán a Šarlatán. Za film Tonda, Slávka a kouzelné světlo získal spolu s Josefínou Jiráňovou slovenskou národní filmovou cenu Slnko v sieti za nejlepší vizuální efekty. Technická specializace a inovace Michal Křeček zdůrazňuje důležitost přítomnosti trikového supervizora již před začátkem natáčení, aby si produkce ujasnila, co je s rozpočtem realizovatelné. Podle jeho slov je české studio schopné vytvořit scénu na postprodukční úrovni Hollywoodu. Rudý kapitán obsahoval 360 trikových záběrů, což ho řadilo mezi nejnáročnější projekty, na nichž firma pracovala. Profesní uznání Michal Křeček je členem České filmové a televizní akademie jako producent a VFX supervizor. Producenti se na jeho studio obrací kvůli příznivé ceně, talentu a managementu projektů, zatímco režiséři si vizuálně sedli s jejich supervizory. MagicLab podle něj momentálně roste a daří se mu přitáhnout talenty nejen z Čech, ale i ze zahraničí, což vytváří mezinárodní atmosféru obohacující studio.



Michal Křeček: Filmy a pořady 74



Dodatečné informace

Narození:
23. 1. 1981

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.