?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Gen Shimaoka: Filmy a seriály

  • UFO
    UFO (2021)
    Seriál
    77%
    1
  • Chefs
    Chefs (2015)
    Minisérie
    Každoročně Le Chef, majitel restaurace Le Paris a významná osobnost francouzské kuchyně, začlení do svého týmu mladého delikventa v podmínce. Romain, čerstvě propuštěný z vězení, přichází do tohoto nového světa, kde se snoubí gastronomie a dokonalost. Po obtížné integraci projeví skutečný talent pro vaření a stoupá v hierarchii.
    Žánry:Drama
    71%
    Každoročně Le Chef, majitel restaurace Le Paris a významná osobnost francouzské kuchyně, začlení do svého týmu mladého delikventa v podmínce. Romain, čerstvě propuštěný z vězení, přichází do tohoto nového světa, kde se snoubí gastronomie a dokonalost. Po obtížné integraci projeví skutečný talent pro vaření a stoupá v hierarchii.
    Žánry:Drama
    2
  • Strach a chvění
    Strach a chvění (2003)
    FilmRole: Monsieur Unaji
    • Netflix
    Sofistikovaná komedie Alaina Corneau vypráví autobiografický příběh spisovatelky Amélie Nothomb, jejíž kniha se stala nejlépe prodávanou novelou ve Francii. Romanticky snící mladá Francouzka se navrací do Japonska - země svého narození - aby nalezla sebe sama v pro nás tolik záhadném a absurdním světě japonského obchodu.
    Žánry:DramaKomedie
    64%
    Sofistikovaná komedie Alaina Corneau vypráví autobiografický příběh spisovatelky Amélie Nothomb, jejíž kniha se stala nejlépe prodávanou novelou ve Francii. Romanticky snící mladá Francouzka se navrací do Japonska - země svého narození - aby nalezla sebe sama v pro nás tolik záhadném a absurdním světě japonského obchodu.
    Žánry:DramaKomedie
    3
  • Silent City
    Silent City (2012)
    FilmRole: pan Katsuragi

    Rosa přijíždí do Japonska k věhlasnému mistru Konovi, od nějž by se chtěla naučit správnou přípravu suši. Urputná snaha Evropanky zapadnout do asijské kultury přináší sice tragikomické situace, zároveň se ale ukazuje jako naprosto kontraproduktivní. Dívka se tak čím dál častěji ocitá v nepochopitelných a bezvýchodných situacích. Lyricky laděné, pocitové drama vystihuje osamělost cizinky, potýkající se s jazykovou i kulturní bariérou, v přelidněném japonském městě, a to stejně sugestivně jako úspěšný snímek Strach a chvění (2003), který podle novely Amélie Nothombové natočil režisér Alain Corneau. (Febiofest)

    Žánry:DramaFantasy
    62%

    Rosa přijíždí do Japonska k věhlasnému mistru Konovi, od nějž by se chtěla naučit správnou přípravu suši. Urputná snaha Evropanky zapadnout do asijské kultury přináší sice tragikomické situace, zároveň se ale ukazuje jako naprosto kontraproduktivní. Dívka se tak čím dál častěji ocitá v nepochopitelných a bezvýchodných situacích. Lyricky laděné, pocitové drama vystihuje osamělost cizinky, potýkající se s jazykovou i kulturní bariérou, v přelidněném japonském městě, a to stejně sugestivně jako úspěšný snímek Strach a chvění (2003), který podle novely Amélie Nothombové natočil režisér Alain Corneau. (Febiofest)

    Žánry:DramaFantasy
    4
  • 8th Wonderland
    8th Wonderland (2008)
    Film
    61%
    5
  • La troisième partie du monde
    La troisième partie du monde (2008)
    FilmRole: Monsieur Ichihara
    Emma se potkává s Françoisem na letišti ve Francii. Je to astronom, který se zabývá fenoménem černých děr, a Emma je jím okamžitě okouzlena. Jejich romance vzkvétá během pobytu na venkově. Jednoho dne ale François zmizí během projížďky na kole. Emma, ponechána sama ve velkém domě, se začne bát a vrací se do Paříže, aby pokračovala ve svém životě realitní agentky. Brzy poté ji kontaktuje Françoisův bratr Michel a společně se snaží vyřešit záhadu Françoisova zmizení. Když se ale Michel s Emmou setká, začne se proměňovat v ducha. Emma si pomalu začíná uvědomovat, že má děsivou moc, o které nevěděla.
    54%
    Emma se potkává s Françoisem na letišti ve Francii. Je to astronom, který se zabývá fenoménem černých děr, a Emma je jím okamžitě okouzlena. Jejich romance vzkvétá během pobytu na venkově. Jednoho dne ale François zmizí během projížďky na kole. Emma, ponechána sama ve velkém domě, se začne bát a vrací se do Paříže, aby pokračovala ve svém životě realitní agentky. Brzy poté ji kontaktuje Françoisův bratr Michel a společně se snaží vyřešit záhadu Françoisova zmizení. Když se ale Michel s Emmou setká, začne se proměňovat v ducha. Emma si pomalu začíná uvědomovat, že má děsivou moc, o které nevěděla.
    6
  • Inju, bestie ve stínu
    Inju, bestie ve stínu (2008)
    FilmRole: Ken Honda
    • Rakuten

    Podle románu japonského autora Ranpoa Edogawy natočil Schroeder v Japonsku svůj další francouzský film. Na prostoru mysteriózního thrilleru s prvky filmu noir rozvíjí příběh francouzského spisovatele, který přijíždí do japonského Kjóta představit svůj nový románový bestseller. Snímkem odehrávajícím se na pomezí reality a fikce režisér vzdává poctu žánrovým filmům, ale také propojování prvků evropské a asijské kultury. Schroeder ve stylovém zpracování filmu hledá společné výrazové prostředky mezi japonskou a francouzskou kinematografií. Podobně jako ve svých předchozích filmech i zde autor vytváří osobitý obraz násilí a sexuality jako tematických i formálních prvků moderního pojetí filmových žánrů.

    50%

    Podle románu japonského autora Ranpoa Edogawy natočil Schroeder v Japonsku svůj další francouzský film. Na prostoru mysteriózního thrilleru s prvky filmu noir rozvíjí příběh francouzského spisovatele, který přijíždí do japonského Kjóta představit svůj nový románový bestseller. Snímkem odehrávajícím se na pomezí reality a fikce režisér vzdává poctu žánrovým filmům, ale také propojování prvků evropské a asijské kultury. Schroeder ve stylovém zpracování filmu hledá společné výrazové prostředky mezi japonskou a francouzskou kinematografií. Podobně jako ve svých předchozích filmech i zde autor vytváří osobitý obraz násilí a sexuality jako tematických i formálních prvků moderního pojetí filmových žánrů.

    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.