?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Ryûto Kondô: Filmy a seriály

  • Netvor
    Netvor (2023)
    Film
    Dominantou nového snímku Hirokazu Koreedy je malé venkovské městečko s velkým jezerem. Rozehrává drama zahrnující matku samoživitelku, která miluje svého jediného syna, laskavou učitelku, která nedá na své žáky dopustit, a nevinné děti, které žijí mírumilovný život. Jednoho dne však ve škole vypukne rozepře ústící v bitku. Ačkoliv na první pohled incident vypadal jako ničím výjimečná dětská hádka, výpovědi jednotlivých dětí se liší a zajde to do bodu, kdy je událost silně medializovaná a vzbudí velkou společenskou kontroverzi. Jednoho bouřlivého rána děti náhle zmizí... Autorský režisér opět mistrně vykresluje mezilidské vztahy a těží z intimních charakterů jednotlivých postav. Snímek je součástí soutěžní sekce festivalu v Cannes 2023.
    Žánry:DramaThriller
    81%
    Dominantou nového snímku Hirokazu Koreedy je malé venkovské městečko s velkým jezerem. Rozehrává drama zahrnující matku samoživitelku, která miluje svého jediného syna, laskavou učitelku, která nedá na své žáky dopustit, a nevinné děti, které žijí mírumilovný život. Jednoho dne však ve škole vypukne rozepře ústící v bitku. Ačkoliv na první pohled incident vypadal jako ničím výjimečná dětská hádka, výpovědi jednotlivých dětí se liší a zajde to do bodu, kdy je událost silně medializovaná a vzbudí velkou společenskou kontroverzi. Jednoho bouřlivého rána děti náhle zmizí... Autorský režisér opět mistrně vykresluje mezilidské vztahy a těží z intimních charakterů jednotlivých postav. Snímek je součástí soutěžní sekce festivalu v Cannes 2023.
    Žánry:DramaThriller
    1
  • Zloději
    Zloději (2018)
    Film
    • Edison
    Osamu je gastarbeiter, který si přivydělává kradením v obchodech. Do řemesla zasvěcuje i svého syna. Oba žijí v provizorním domě na periferii a s dalšími členy domácnosti tvoří rodinu, na které je podivné mnohem více než jen způsob obživy. Do rutiny krádeží zasáhne holčička, která si osaměle hraje v mrazu na balkoně. Osamu se rozhodne, že vzít si dítě, které rodiče zanedbávají, není zločin. Jeho čin vede k odhalení tajemství uvnitř rodiny zlodějů a zpochybnění toho, co vlastně pod pojmem rodina rozumíme. Koreedův film je citlivým, vrstevnatým a rafinovaným dramatem o bezpodmínečné lásce a důstojnosti chudých. (Film Europe)
    Žánry:Drama
    78%
    Osamu je gastarbeiter, který si přivydělává kradením v obchodech. Do řemesla zasvěcuje i svého syna. Oba žijí v provizorním domě na periferii a s dalšími členy domácnosti tvoří rodinu, na které je podivné mnohem více než jen způsob obživy. Do rutiny krádeží zasáhne holčička, která si osaměle hraje v mrazu na balkoně. Osamu se rozhodne, že vzít si dítě, které rodiče zanedbávají, není zločin. Jeho čin vede k odhalení tajemství uvnitř rodiny zlodějů a zpochybnění toho, co vlastně pod pojmem rodina rozumíme. Koreedův film je citlivým, vrstevnatým a rafinovaným dramatem o bezpodmínečné lásce a důstojnosti chudých. (Film Europe)
    Žánry:Drama
    2
  • Makanai: Jak se vaří pro Maiko
    Makanai: Jak se vaří pro Maiko (2023)
    Seriál
    • Netflix
    76%
    3
  • Tennen kokekkô
    Tennen kokekkô (2007)
    Film
    71%
    4
  • Neznámý muž
    Neznámý muž (2022)
    Film
    70%
    5
  • Riarizumu no yado
    Riarizumu no yado (2003)
    Film
    Na zastávce v horské vísce se potkávají dva mladí nezávislí filmaři, kteří se navzájem neznají, ale oba čekají na společného kolegu, který s nimi chtěl zorganizovat natáčení filmu. Ten však má několikadenní zpoždění a dvojice mladíků mezitím poznává výstřední obyvatele ospalého zapadákova a dostává se do surreálně absurdních situací. Godotovská fraška vyprávěná ve strohých obrazových kompozicích, které umocňují decentnost a nekřiklavost zdejšího humoru, představuje úsměvnou filmovou sebereflexi a zhmotňuje režisérův pohled na nezávislé filmaře coby společenské outsidery. Současně ji lze skrze obsažené hovory o neexistujících filmech a směšnou nedramatičnost vnímat jako nenápadnou opozici vůči tarantinovsky metafilmovým snímkům. [EIGASAI 2008]
    Žánry:Komedie
    66%
    Na zastávce v horské vísce se potkávají dva mladí nezávislí filmaři, kteří se navzájem neznají, ale oba čekají na společného kolegu, který s nimi chtěl zorganizovat natáčení filmu. Ten však má několikadenní zpoždění a dvojice mladíků mezitím poznává výstřední obyvatele ospalého zapadákova a dostává se do surreálně absurdních situací. Godotovská fraška vyprávěná ve strohých obrazových kompozicích, které umocňují decentnost a nekřiklavost zdejšího humoru, představuje úsměvnou filmovou sebereflexi a zhmotňuje režisérův pohled na nezávislé filmaře coby společenské outsidery. Současně ji lze skrze obsažené hovory o neexistujících filmech a směšnou nedramatičnost vnímat jako nenápadnou opozici vůči tarantinovsky metafilmovým snímkům. [EIGASAI 2008]
    Žánry:Komedie
    6
  • Nonko 36sai Kaji tetsudai
    Nonko 36sai Kaji tetsudai (2008)
    Film
    Nobuko snila o tom, že v Tokiu prorazí jako herečka. Namísto toho žije rozvedená třicátnice s filmografií čítající hrstku snímků pro dospělé v rodném maloměstě u rodičů, jimž pomáhá s údržbou šintoistické svatyně. Herecký pseudonym Nonko, kterým ji její známí oslovují, permanentně připomíná vyprahlé a o ideály připravené ženě její neúspěch – stejně jako dveře do dětského pokoje v domě rodičů polepené jejími naivními dětskými vzory. Pro své okolí je Nonko odepsaná a i ona sama se zřekla jakýchkoli ambicí na štěstí. Do jejího života náhle vstupují dva muži – idealistický, cílevědomý mladík a její bývalý manžel. Režisér i tentokrát uplatňuje svůj silně empatický a nevybíravě upřímný přístup k outsiderům. Zahrnutím bezprostředních sexuálních scén, které významně dokreslují postavu hrdinky, se film hlásí k odkazu japonských vytříbených „ženských“ erotických filmů ze 70. let. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:Komedie
    63%
    Nobuko snila o tom, že v Tokiu prorazí jako herečka. Namísto toho žije rozvedená třicátnice s filmografií čítající hrstku snímků pro dospělé v rodném maloměstě u rodičů, jimž pomáhá s údržbou šintoistické svatyně. Herecký pseudonym Nonko, kterým ji její známí oslovují, permanentně připomíná vyprahlé a o ideály připravené ženě její neúspěch – stejně jako dveře do dětského pokoje v domě rodičů polepené jejími naivními dětskými vzory. Pro své okolí je Nonko odepsaná a i ona sama se zřekla jakýchkoli ambicí na štěstí. Do jejího života náhle vstupují dva muži – idealistický, cílevědomý mladík a její bývalý manžel. Režisér i tentokrát uplatňuje svůj silně empatický a nevybíravě upřímný přístup k outsiderům. Zahrnutím bezprostředních sexuálních scén, které významně dokreslují postavu hrdinky, se film hlásí k odkazu japonských vytříbených „ženských“ erotických filmů ze 70. let. [44. MFFKV 2009]
    Žánry:Komedie
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.