Chul Shin: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Chul Shin: Filmy a seriály

  • Yeopgijeogin geunyeo
    Yeopgijeogin geunyeo (2001)
    Film
    Yeopgijeogin geunyeo (My Sassy Girl) je jihokorejský romantický film. Během čekání na metro si hlavní hrdina Kun-wu všimne přiopilé dívky, která se potácí nebezpečně blízko kolejiště. Odstrčí ji raději stranou, aniž by tušil, že si právě zkomplikoval život. Pořádně temperamentní děvče si ho za několik dní najde a skamarádí se s ním. Chlapci toto přátelství změní od základu jeho dosavadní život.
    80%
    Yeopgijeogin geunyeo (My Sassy Girl) je jihokorejský romantický film. Během čekání na metro si hlavní hrdina Kun-wu všimne přiopilé dívky, která se potácí nebezpečně blízko kolejiště. Odstrčí ji raději stranou, aniž by tušil, že si právě zkomplikoval život. Pořádně temperamentní děvče si ho za několik dní najde a skamarádí se s ním. Chlapci toto přátelství změní od základu jeho dosavadní život.
    1
  • Geuddae geusaramdeul
    Geuddae geusaramdeul (2005)
    Film
    70%
    2
  • Yaksok
    Yaksok (1998)
    Film
    Když ho poprvé potkala, byl zraněný. Přesto v jeho obvazech zahlédla jasné oči. Ona, Čche Hi-Ču, je lékařka a on, Kong Sang-Du, je vůdce banditů. Zdálo se, že vzhledem ke svému postavení nemají šanci se zamilovat, ale navzájem se sblížili a vzdali se svých vlastních světů. Jenže on nebyl obyčejný muž...
    Režie:Yu-jin Kim
    63%
    Když ho poprvé potkala, byl zraněný. Přesto v jeho obvazech zahlédla jasné oči. Ona, Čche Hi-Ču, je lékařka a on, Kong Sang-Du, je vůdce banditů. Zdálo se, že vzhledem ke svému postavení nemají šanci se zamilovat, ale navzájem se sblížili a vzdali se svých vlastních světů. Jenže on nebyl obyčejný muž...
    Režie:Yu-jin Kim
    3
  • Baramnan gajok
    Baramnan gajok (2003)
    Film
    Bývalá korejská tanečnice Hojung zůstala po sňatku doma, ale zvlášť v poslední době se cítí hluboce nešťastná. Má na starost domácnost, sedmiletého adoptivního syna Sooina, excentrického tchána, který se příliš často napije, a tchyni, jež dává chlapci jasně najevo, že není jejím skutečným vnukem. Manžel Youngjak je dobře situovaný právník, ale přestože se na první pohled zdá, že tato rodina nemá žádné problémy, ve skutečnosti prožívá hlubokou krizi. Film vypovídá bez falešného sentimentu o ztracených iluzích střední třídy i o úpadku tradičních rodinných hodnot v dnešní Koreji a je pozoruhodný nejen otevřeným pohledem na sexuální frustraci hlavních hrdinů, ale také hereckým výkonem Moon So-ri, která na MFF v Benátkách 2002 získala Cenu za nejlepší ženský herecký výkon ve filmu Oáza. Myslím si, že neviditelné zdi, které rozdělují rodiny a odcizují jejich členy, dnes najdete na celém světě, říká představitelka Hojung, a právě proto mohou diváci k postavám tohoto příběhu cítit sympatie i porozumění.
    Žánry:Drama
    58%
    Bývalá korejská tanečnice Hojung zůstala po sňatku doma, ale zvlášť v poslední době se cítí hluboce nešťastná. Má na starost domácnost, sedmiletého adoptivního syna Sooina, excentrického tchána, který se příliš často napije, a tchyni, jež dává chlapci jasně najevo, že není jejím skutečným vnukem. Manžel Youngjak je dobře situovaný právník, ale přestože se na první pohled zdá, že tato rodina nemá žádné problémy, ve skutečnosti prožívá hlubokou krizi. Film vypovídá bez falešného sentimentu o ztracených iluzích střední třídy i o úpadku tradičních rodinných hodnot v dnešní Koreji a je pozoruhodný nejen otevřeným pohledem na sexuální frustraci hlavních hrdinů, ale také hereckým výkonem Moon So-ri, která na MFF v Benátkách 2002 získala Cenu za nejlepší ženský herecký výkon ve filmu Oáza. Myslím si, že neviditelné zdi, které rozdělují rodiny a odcizují jejich členy, dnes najdete na celém světě, říká představitelka Hojung, a právě proto mohou diváci k postavám tohoto příběhu cítit sympatie i porozumění.
    Žánry:Drama
    4
  • Eunhaengnamu chimdae
    Eunhaengnamu chimdae (1996)
    Film
    Soohyun, umělec a vysokoškolský učitel, a jeho přítelkyně Sunyoung, chirurgička, se zapletou do zvláštního a podmanivého příběhu o reinkarnované lásce. Vše začne, když Soohyun koupí na trhu starou postel z jinanu. V minulém životě, před tisíci lety, byl Soohyun hudebníkem královské rodiny. S princeznou Midan se hluboce milovali. Jenže generál Hwang, který princeznu také miloval, Soohyuna zavraždí. Duch Midan se ukryje uvnitř jinanové postele. Po tisíci letech se Midan zjeví Soohyunovi, ale duch generála Hwanga, stále posedlý láskou k Midan, jim nedovolí se setkat. Soohyunova současná přítelkyně Sunyoung se rozhodne dokázat existenci duchů a riskuje svůj vlastní život. Midan učiní poslední rozhodnutí, aby zachránila Sunyoung před generálem Hwangem.
    55%
    Soohyun, umělec a vysokoškolský učitel, a jeho přítelkyně Sunyoung, chirurgička, se zapletou do zvláštního a podmanivého příběhu o reinkarnované lásce. Vše začne, když Soohyun koupí na trhu starou postel z jinanu. V minulém životě, před tisíci lety, byl Soohyun hudebníkem královské rodiny. S princeznou Midan se hluboce milovali. Jenže generál Hwang, který princeznu také miloval, Soohyuna zavraždí. Duch Midan se ukryje uvnitř jinanové postele. Po tisíci letech se Midan zjeví Soohyunovi, ale duch generála Hwanga, stále posedlý láskou k Midan, jim nedovolí se setkat. Soohyunova současná přítelkyně Sunyoung se rozhodne dokázat existenci duchů a riskuje svůj vlastní život. Midan učiní poslední rozhodnutí, aby zachránila Sunyoung před generálem Hwangem.
    5
  • Gojitmal
    Gojitmal (2000)
    Film
    Pověz mi lež, prosí titul románu korejského spisovatele Jang Jung Ila, který autorovi po svém vydání v roce 1996 vynesl půlroční nucenou stáž v jihokorejském vězení. Skandální kniha plná explicitní perverze se o tři roky později stala inspirací pro režiséra Jang Sun Wooa, jenž ji využil jako východisko pro svou kvazi-dokumentární utopii Lži, jíž definoval tím, o čem sníme (skoro) všichni: život, to je žrát a píchat. A nechodit do práce. Snímek je složen takřka výhradně ze sexuální akcí nabitých setkání osmatřicetiletého sochaře Y a osmnáctileté studentky-panny J v hotelových pokojích, odosobněných jako jejich jména. Postupná deflorace tří klíčových otvorů (doprovázená roztomilými cedulkami First Hole, Second Hole atd.) zvolna přechází ve festival slastně bolestivých praktik - tajným fetišem jihokorejské školačky jsou totiž rozličné formy bití. Úctyhodný arsenál bambusových tyčí, prutů, holí a násad během filmu nepřetržitě získává na objemu, vše se stupňuje, čerstvě protržená panna se mění v dominu a ze skulptorovy touhy se stává nezvladatelná obsese. Soft-coreový žánr se sadomasochistickými prvky pojímaný důsledně ve stylu cinema-verité, s místy epileptickou ruční kamerou a chladně pulsujícím techno soundtrackem ještě rozrušují řídké zcizovací efekty a sebereflexivní momenty: podivuhodné úvodní interview s oběma z představitelů (třiadvacetiletá modelka Kim Tae Jeon a třiačtyřicetiletý Lee Sang Hyun, povoláním opravdu sochař) nebo náhlý vstup režiséra do vypjaté scény. Sex a násilí se tu dobrovolně děje nejen pro zvrhlé potěšení samo, ale také proti minulým i budoucím cenzorům, kteří by je chtěli pokrytecky potírat. Lhářem tu není kamera, ani protagonisté a (vyjma samého závěru) dokonce ani postavy samy, nýbrž schizofrenní společenské klima, v němž sexuální perzekuce a skrytá perverze jedno zpocené tělo jsou. (text Aleš Stuchlý pro Festival Otrlého Diváka II.)
    Žánry:DramaErotický
    51%
    Pověz mi lež, prosí titul románu korejského spisovatele Jang Jung Ila, který autorovi po svém vydání v roce 1996 vynesl půlroční nucenou stáž v jihokorejském vězení. Skandální kniha plná explicitní perverze se o tři roky později stala inspirací pro režiséra Jang Sun Wooa, jenž ji využil jako východisko pro svou kvazi-dokumentární utopii Lži, jíž definoval tím, o čem sníme (skoro) všichni: život, to je žrát a píchat. A nechodit do práce. Snímek je složen takřka výhradně ze sexuální akcí nabitých setkání osmatřicetiletého sochaře Y a osmnáctileté studentky-panny J v hotelových pokojích, odosobněných jako jejich jména. Postupná deflorace tří klíčových otvorů (doprovázená roztomilými cedulkami First Hole, Second Hole atd.) zvolna přechází ve festival slastně bolestivých praktik - tajným fetišem jihokorejské školačky jsou totiž rozličné formy bití. Úctyhodný arsenál bambusových tyčí, prutů, holí a násad během filmu nepřetržitě získává na objemu, vše se stupňuje, čerstvě protržená panna se mění v dominu a ze skulptorovy touhy se stává nezvladatelná obsese. Soft-coreový žánr se sadomasochistickými prvky pojímaný důsledně ve stylu cinema-verité, s místy epileptickou ruční kamerou a chladně pulsujícím techno soundtrackem ještě rozrušují řídké zcizovací efekty a sebereflexivní momenty: podivuhodné úvodní interview s oběma z představitelů (třiadvacetiletá modelka Kim Tae Jeon a třiačtyřicetiletý Lee Sang Hyun, povoláním opravdu sochař) nebo náhlý vstup režiséra do vypjaté scény. Sex a násilí se tu dobrovolně děje nejen pro zvrhlé potěšení samo, ale také proti minulým i budoucím cenzorům, kteří by je chtěli pokrytecky potírat. Lhářem tu není kamera, ani protagonisté a (vyjma samého závěru) dokonce ani postavy samy, nýbrž schizofrenní společenské klima, v němž sexuální perzekuce a skrytá perverze jedno zpocené tělo jsou. (text Aleš Stuchlý pro Festival Otrlého Diváka II.)
    Žánry:DramaErotický
    6
  • Gumiho
    Gumiho (1994)
    Film
    48%
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.