?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Mostefa Zerguine: Filmy a seriály

  • Fille de Keltoum, La
    Fille de Keltoum, La (2001)
    Film
    Devatenáctiletá Švýcarka se vydává do místa svého narození – odlehlé, nehostinné berberské osady v hornaté pouštní krajině Alžírska – aby našla svou biologickou matku, kterou nikdy nepotkala. Nebezpečná cesta ji ponoří do světa téměř nedotčeného současnou společností, který se stále drží kmenových mravů a přísných náboženských pravidel chování.
    Žánry:Drama
    72%
    Devatenáctiletá Švýcarka se vydává do místa svého narození – odlehlé, nehostinné berberské osady v hornaté pouštní krajině Alžírska – aby našla svou biologickou matku, kterou nikdy nepotkala. Nebezpečná cesta ji ponoří do světa téměř nedotčeného současnou společností, který se stále drží kmenových mravů a přísných náboženských pravidel chování.
    Žánry:Drama
    1
  • N'oublie pas que tu vas mourir
    N'oublie pas que tu vas mourir (1996)
    Film
    Xavier Beauvois zůstává až dodnes režisérem, jehož jedni zatracují a druzí obdivují. Ve svém celovečerním debutu otevírá téma nemoci AIDS. S pomocí citlivé kameramanské práce své kolegyně, vlastního scénáře, vlastní režie i hereckého výkonu se mu podařilo natočit vizuálně působivý snímek.

    Většina filmů od tvůrců, kteří získali Cenu Jeana Viga, je odrazem světa, ve kterém žijeme. Tato tendence je patrná také ve snímku Xaviera Beauvoise Nezapomeň, že zemřeš, natočeném deset let po výskytu nemoci AIDS ve Francii a během obléhání Sarajeva. V rozhovoru pro časopis Les Cahiers du cinéma v lednu roku 1996 režisér řekl: Zajímám se jednoduše o svět a chci točit filmy o současné době, nechci adaptovat Pagnola nebo Shakespeara. A nejsem koneckonců sám, stačí shlédnout filmy Desplechina, Kahna, Corsiniové, Lvovské a jiných filmařů mé generace. (pozn. autora: tři ze čtyř citovaných režisérů získali Cenu Jeana Viga).

    A film Xaviera Beauvoise je opravdu znakem své doby. Jeho podtitul Evropa 1995 odkazuje k filmu Evropa 51 Roberta Rosselliniho. Nezapomeň, že zemřeš je revoltující a nepředvídatelný snímek, stejně jako událost, která převrátí život naruby hlavní postavě. Benoît, jehož roli hraje sám režisér, je studentem dějin umění, který se chce jednou stát ředitelem muzea nebo profesorem. Tempo filmu se zrychluje, zabarvení a délky záběrů se střídají. Student, který byl dříve tak rozumný, má sebevražedné sklony po odhalení nemoci, která evokuje smrt a jejíž jméno zde vůbec není vysloveno, protože jak říká Xavier Beauvois: divák je inteligentní a chápe. Protože Benoît to nikomu neřekne. Protože to není téma filmu. Protože to slovo jsem nikdy nevyslovil ve společnosti těch, které jsem znal a kteří na tuto nemoc zemřeli.

    Xavier Beauvois, který je zároveň scénárista, tvůrce dialogů, režisér filmu i herec, měl po své ruce vynikající kameramanku Caroline Champetier, která pracuje jemně se stínem a světlem, které jsou rovněž průvodci člověka na cestě odchodu.

    (Luce Vigová, LFŠ 2007)
    Žánry:DramaLGBTQ+
    66%
    Xavier Beauvois zůstává až dodnes režisérem, jehož jedni zatracují a druzí obdivují. Ve svém celovečerním debutu otevírá téma nemoci AIDS. S pomocí citlivé kameramanské práce své kolegyně, vlastního scénáře, vlastní režie i hereckého výkonu se mu podařilo natočit vizuálně působivý snímek.

    Většina filmů od tvůrců, kteří získali Cenu Jeana Viga, je odrazem světa, ve kterém žijeme. Tato tendence je patrná také ve snímku Xaviera Beauvoise Nezapomeň, že zemřeš, natočeném deset let po výskytu nemoci AIDS ve Francii a během obléhání Sarajeva. V rozhovoru pro časopis Les Cahiers du cinéma v lednu roku 1996 režisér řekl: Zajímám se jednoduše o svět a chci točit filmy o současné době, nechci adaptovat Pagnola nebo Shakespeara. A nejsem koneckonců sám, stačí shlédnout filmy Desplechina, Kahna, Corsiniové, Lvovské a jiných filmařů mé generace. (pozn. autora: tři ze čtyř citovaných režisérů získali Cenu Jeana Viga).

    A film Xaviera Beauvoise je opravdu znakem své doby. Jeho podtitul Evropa 1995 odkazuje k filmu Evropa 51 Roberta Rosselliniho. Nezapomeň, že zemřeš je revoltující a nepředvídatelný snímek, stejně jako událost, která převrátí život naruby hlavní postavě. Benoît, jehož roli hraje sám režisér, je studentem dějin umění, který se chce jednou stát ředitelem muzea nebo profesorem. Tempo filmu se zrychluje, zabarvení a délky záběrů se střídají. Student, který byl dříve tak rozumný, má sebevražedné sklony po odhalení nemoci, která evokuje smrt a jejíž jméno zde vůbec není vysloveno, protože jak říká Xavier Beauvois: divák je inteligentní a chápe. Protože Benoît to nikomu neřekne. Protože to není téma filmu. Protože to slovo jsem nikdy nevyslovil ve společnosti těch, které jsem znal a kteří na tuto nemoc zemřeli.

    Xavier Beauvois, který je zároveň scénárista, tvůrce dialogů, režisér filmu i herec, měl po své ruce vynikající kameramanku Caroline Champetier, která pracuje jemně se stínem a světlem, které jsou rovněž průvodci člověka na cestě odchodu.

    (Luce Vigová, LFŠ 2007)
    Žánry:DramaLGBTQ+
    2
  • Práskač
    Práskač (1982)
    FilmRole: Le guetteur
    Inspektor Palouzi se snaží v pařížské čtvrti Belleville dostat místního mafiána Massiniho. Když je zabit práskač, který ho k němu měl dovést, rychle se snaží najít si nového. Volba padne na bezvýznamného zlodějíčka Dédého, který se kdysi zamiloval do Massiniho chráněnky Nicole, která Dédého nyní živí tím, že šlape chodník. Policisté začnou pár tvrdě zpracovávat a Dédému i Nicole brzy dojde, že to pro ně nemůže nikdy dopadnout dobře. Byli obětováni v zájmu zachování rovnováhy mezi policií a mafiány.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    Režie:Bob Swaim
    62%
    Inspektor Palouzi se snaží v pařížské čtvrti Belleville dostat místního mafiána Massiniho. Když je zabit práskač, který ho k němu měl dovést, rychle se snaží najít si nového. Volba padne na bezvýznamného zlodějíčka Dédého, který se kdysi zamiloval do Massiniho chráněnky Nicole, která Dédého nyní živí tím, že šlape chodník. Policisté začnou pár tvrdě zpracovávat a Dédému i Nicole brzy dojde, že to pro ně nemůže nikdy dopadnout dobře. Byli obětováni v zájmu zachování rovnováhy mezi policií a mafiány.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    Režie:Bob Swaim
    3
  • Rendez-vous au tas de sable
    Rendez-vous au tas de sable (1990)
    Film
    62%
    4
  • Halal police d'État
    Halal police d'État (2011)
    Film
    V obchodě s potravinami na pařížském bulváru Barbès zůstane po řádění masového vraha několik obětí. Mezi nimi je i manželka alžírského diplomata. O případ se samozřejmě zajímá alžírská policie, která vyšle do Paříže dvojici nejlepších policistů severní Afriky, aby tak pomohla francouzským vyšetřovatelům. Inspektoři Nerh-Nerh (Ramzy Bedia) a Le Kabyle (Eric Judor) však patří k policistům, jejichž metody vyšetřování jsou přinejmenším neortodoxní.
    Žánry:KomedieKrimi
    40%
    V obchodě s potravinami na pařížském bulváru Barbès zůstane po řádění masového vraha několik obětí. Mezi nimi je i manželka alžírského diplomata. O případ se samozřejmě zajímá alžírská policie, která vyšle do Paříže dvojici nejlepších policistů severní Afriky, aby tak pomohla francouzským vyšetřovatelům. Inspektoři Nerh-Nerh (Ramzy Bedia) a Le Kabyle (Eric Judor) však patří k policistům, jejichž metody vyšetřování jsou přinejmenším neortodoxní.
    Žánry:KomedieKrimi
    5

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.