?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Makoto Ueda: Filmy a seriály

  • Pura Handa Kaluwara
    Pura Handa Kaluwara (1997)
    Film
    77%
    1
  • Osama
    Osama (2004)
    Film

    Poté, co se v Afghánistánu dostalo k moci hnutí Taliban, nesměly ženy bez doprovodu muže ani samy na ulici. Demonstrace za jejich práva režim brutálně potlačoval. Právě v tomto období se odehrává příběh dospívající dívky Osamy. Když její matka ovdověla a ztratila práci, rozhodla se, že Osamu převleče za chlapce, aby si mohla najít práci. Pokud Osamu úřady odhalí, přijde před těžký soud a pravděpodobně ji čeká smrt. Osamin osud je dopředu předurčen. Silný a přesvědčivý příběh je důkazem velké sebedůvěry debutujícího režiséra Barmaka. Téma postavení žen ve společnosti vedené fundamentalistickým Talibanem je nevyhnutelně depresivní. Film vypráví bezútěšný a beznadějný příběh o přetrvávajícím útlaku a je také nekompromisním pohledem, odhalujícím podstatu jednoho z nejkrutějších totalitních režimů.

    73%

    Poté, co se v Afghánistánu dostalo k moci hnutí Taliban, nesměly ženy bez doprovodu muže ani samy na ulici. Demonstrace za jejich práva režim brutálně potlačoval. Právě v tomto období se odehrává příběh dospívající dívky Osamy. Když její matka ovdověla a ztratila práci, rozhodla se, že Osamu převleče za chlapce, aby si mohla najít práci. Pokud Osamu úřady odhalí, přijde před těžký soud a pravděpodobně ji čeká smrt. Osamin osud je dopředu předurčen. Silný a přesvědčivý příběh je důkazem velké sebedůvěry debutujícího režiséra Barmaka. Téma postavení žen ve společnosti vedené fundamentalistickým Talibanem je nevyhnutelně depresivní. Film vypráví bezútěšný a beznadějný příběh o přetrvávajícím útlaku a je také nekompromisním pohledem, odhalujícím podstatu jednoho z nejkrutějších totalitních režimů.

    2
  • Bakha satang
    Bakha satang (2000)
    Film
    Na jaře roku 1999 se sejde parta starých přátel, aby oslavili 20 let od maturity. Mezi nimi je i Yeong-ho, chladný a nešťastný muž, jehož chování tlumí zábavu. Závažnost Yeong-hoovy deprese se naplno projeví, když vyleze na železniční most a vypadá, že se chystá skočit. V tomto kritickém okamžiku se mu v mysli vybaví vzpomínky na sedm klíčových událostí z jeho minulosti.
    Žánry:DramaRetro
    73%
    Na jaře roku 1999 se sejde parta starých přátel, aby oslavili 20 let od maturity. Mezi nimi je i Yeong-ho, chladný a nešťastný muž, jehož chování tlumí zábavu. Závažnost Yeong-hoovy deprese se naplno projeví, když vyleze na železniční most a vypadá, že se chystá skočit. V tomto kritickém okamžiku se mu v mysli vybaví vzpomínky na sedm klíčových událostí z jeho minulosti.
    Žánry:DramaRetro
    3
  • Xilu xiang
    Xilu xiang (1999)
    Film
    73%
    4
  • Pasir berbisik
    Pasir berbisik (2001)
    Film
    Berlian a její dospívající dcera Daya prchají před politickým násilím. Mladá Daya neustále sní o tom, že se její nepřítomný otec vrátí, a proto se bouří pod přísnou rukou své matky. Dvojice je nucena přestěhovat se z jejich přímořského domova do pouště s neustále se přesýpajícím pískem, kde se usadí ve svém známém antagonismu. Nakonec Daya zahlédne váhavou postavu blížící se z pustiny, jejíž tvář se jí zdá povědomá.
    73%
    Berlian a její dospívající dcera Daya prchají před politickým násilím. Mladá Daya neustále sní o tom, že se její nepřítomný otec vrátí, a proto se bouří pod přísnou rukou své matky. Dvojice je nucena přestěhovat se z jejich přímořského domova do pouště s neustále se přesýpajícím pískem, kde se usadí ve svém známém antagonismu. Nakonec Daya zahlédne váhavou postavu blížící se z pustiny, jejíž tvář se jí zdá povědomá.
    5
  • Sladký kal
    Sladký kal (2006)
    Film
    Scénář tohoto filmu jsem psal mnoho let. Příběh není přesná autobiografie, ale pochází ze stejného prostoru, v němž jsou pohřbeny mé dětské vzpomínky. Narodil jsem se a byl jsem vychován v kibucu a tento film mě stál mnoho sil. Chtěl jsem zachytit atmosféru kibucu v sedmdesátých letech a konfrontovat idealistickou představu o kolektivním bydlení a zúrodňování nehostinné země s mými vlastními vzpomínkami. To řekl ke svému filmu izraelský režisér Dror Shaul, jehož jméno se naučily skloňovat poroty a diváci filmových festivalů po celém světě. Za příběh dvanáctiletého Dvira a jeho matky Miri, která se snažila, ale pravidla kibucu byla silnější než ona, získal nejen čtyři výroční ceny izraelské filmové akademie, ale i řadu mezinárodních ocenění, a to jak od kritiků, tak od diváků. A právem. Shaul, který se úspěšně živí jako reklamní scenárista a režisér (i na tomto poli získal již řadu cen), natočil příběh tak pravdivý a poctivý, že nejenže přidal jeden sugestivní obraz k mozaice diskuzí o izraelských kibucech, a film se zařadil mezi nejvýznamnější izraelské filmy posledních let, ale natočil i hluboké poselství o věčné lidské touze po citech a vřelosti, touze po iluzi, že ve skutečnosti nejsme na tomto světě sami, kterou žádná svěrací kazajka nedokáže potlačit. (oficiální text distributora)
    Žánry:DramaRetro
    Režie:Dror Shaul
    68%
    Scénář tohoto filmu jsem psal mnoho let. Příběh není přesná autobiografie, ale pochází ze stejného prostoru, v němž jsou pohřbeny mé dětské vzpomínky. Narodil jsem se a byl jsem vychován v kibucu a tento film mě stál mnoho sil. Chtěl jsem zachytit atmosféru kibucu v sedmdesátých letech a konfrontovat idealistickou představu o kolektivním bydlení a zúrodňování nehostinné země s mými vlastními vzpomínkami. To řekl ke svému filmu izraelský režisér Dror Shaul, jehož jméno se naučily skloňovat poroty a diváci filmových festivalů po celém světě. Za příběh dvanáctiletého Dvira a jeho matky Miri, která se snažila, ale pravidla kibucu byla silnější než ona, získal nejen čtyři výroční ceny izraelské filmové akademie, ale i řadu mezinárodních ocenění, a to jak od kritiků, tak od diváků. A právem. Shaul, který se úspěšně živí jako reklamní scenárista a režisér (i na tomto poli získal již řadu cen), natočil příběh tak pravdivý a poctivý, že nejenže přidal jeden sugestivní obraz k mozaice diskuzí o izraelských kibucech, a film se zařadil mezi nejvýznamnější izraelské filmy posledních let, ale natočil i hluboké poselství o věčné lidské touze po citech a vřelosti, touze po iluzi, že ve skutečnosti nejsme na tomto světě sami, kterou žádná svěrací kazajka nedokáže potlačit. (oficiální text distributora)
    Žánry:DramaRetro
    Režie:Dror Shaul
    6
  • Jol
    Jol (2001)
    Film
    Film - Cesta. O milostném dopisu, který Anara Kobesová píše svému muži, režisérovi Amiru Kobesovi. O premiéře Amirova uměleckého filmu, při níž se promítač spletl a pustil divákům vyprodaného kina úplně jiný film. O tom, jak je těžké podělit se o svou vizi světa. A o telegramu, který Amirovi ohlásí matčinu nemoc. Meditativní film o cestě plochou krajinou, během níž si můžete snít o čemkoliv, ale nakonec stejně neuniknete sami před sebou.
    66%
    Film - Cesta. O milostném dopisu, který Anara Kobesová píše svému muži, režisérovi Amiru Kobesovi. O premiéře Amirova uměleckého filmu, při níž se promítač spletl a pustil divákům vyprodaného kina úplně jiný film. O tom, jak je těžké podělit se o svou vizi světa. A o telegramu, který Amirovi ohlásí matčinu nemoc. Meditativní film o cestě plochou krajinou, během níž si můžete snít o čemkoliv, ale nakonec stejně neuniknete sami před sebou.
    7
  • City Loop
    City Loop (2000)
    Film
    51%
    8

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.