?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Katrin Schlösser: Filmy a seriály

  • Matka a syn
    Matka a syn (1997)
    Film

    Vážně nemocná matka pomalu umírá v péči svého dospělého syna. Kromě nich dvou není ve filmu jediný další člověk. Vzájemně se milují tak intenzivní láskou, že je až fyzicky citelná, a prožívají obavy ze vzájemné ztráty. Kromě nich je tu jen prázdný dům, ztracený v liduprázdné krajině. Okolní příroda se všemi barvami, tvary a zvuky se však zdá být plnohodnotným hrdinou filmu, zastupujíc tu symbolicky princip samotné a všudypřítomné Matky Přírody. Matka i syn s ní vedou němý, intuitivní dialog a ačkoliv je pro ně těžké se smířit s příchodem smrti, postupně pochopí, že možná je ještě naděje v dimenzích, které přesahují pozemský život člověka.

    Křehký příběh o hlubokém poutu, které spojuje matku s jejím dítětem, se odehrává v odlehlém venkovském domě uprostřed zelených luk a lesů. Na tomto opuštěném místě se mladý muž láskyplně stará o svou umírající matku. S tichou samozřejmostí jí vrací něhu a péči, jako kdyby se staral o malé a bezvládné dítě. Matka se synem téměř beze slov vzpomínají na lepší časy a vzájemně si dodávají odvahu před odloučením, jehož nevyhnutelnost si oba uvědomují. Režisér Alexander Sokurov prostřednictvím sugestivních poetických obrazů zachytil intimitu vztahu matky a syna i smutek ze smrti nejbližšího člověka. Při kompozicích široké krajiny se inspiroval malířskými plátny, mezi jinými i metafyzickými krajinami německého romantického malíře Caspara Davida Friedricha. Spolu s působivým využíváním zvukové stopy se mu podařilo vytvořit elegickou meditaci, která scitlivuje smysly diváka pro obrazy a zvuky života, přírody, mezilidských vztahů i smrti. Na MFF Berlinale film získal Cenu ekumenické poroty, na MFF v Moskvě Zvláštní cenu poroty, Cenu Andreje Tarkovského a Cenu FIPRESCI. Alexander Sokurov je jedním z nejvýznamnějších současných filmařů. V roce 1995 Evropská filmová akademie zařadila Sokurova na seznam 100 nejlepších režisérů světa.

    71%

    Vážně nemocná matka pomalu umírá v péči svého dospělého syna. Kromě nich dvou není ve filmu jediný další člověk. Vzájemně se milují tak intenzivní láskou, že je až fyzicky citelná, a prožívají obavy ze vzájemné ztráty. Kromě nich je tu jen prázdný dům, ztracený v liduprázdné krajině. Okolní příroda se všemi barvami, tvary a zvuky se však zdá být plnohodnotným hrdinou filmu, zastupujíc tu symbolicky princip samotné a všudypřítomné Matky Přírody. Matka i syn s ní vedou němý, intuitivní dialog a ačkoliv je pro ně těžké se smířit s příchodem smrti, postupně pochopí, že možná je ještě naděje v dimenzích, které přesahují pozemský život člověka.

    Křehký příběh o hlubokém poutu, které spojuje matku s jejím dítětem, se odehrává v odlehlém venkovském domě uprostřed zelených luk a lesů. Na tomto opuštěném místě se mladý muž láskyplně stará o svou umírající matku. S tichou samozřejmostí jí vrací něhu a péči, jako kdyby se staral o malé a bezvládné dítě. Matka se synem téměř beze slov vzpomínají na lepší časy a vzájemně si dodávají odvahu před odloučením, jehož nevyhnutelnost si oba uvědomují. Režisér Alexander Sokurov prostřednictvím sugestivních poetických obrazů zachytil intimitu vztahu matky a syna i smutek ze smrti nejbližšího člověka. Při kompozicích široké krajiny se inspiroval malířskými plátny, mezi jinými i metafyzickými krajinami německého romantického malíře Caspara Davida Friedricha. Spolu s působivým využíváním zvukové stopy se mu podařilo vytvořit elegickou meditaci, která scitlivuje smysly diváka pro obrazy a zvuky života, přírody, mezilidských vztahů i smrti. Na MFF Berlinale film získal Cenu ekumenické poroty, na MFF v Moskvě Zvláštní cenu poroty, Cenu Andreje Tarkovského a Cenu FIPRESCI. Alexander Sokurov je jedním z nejvýznamnějších současných filmařů. V roce 1995 Evropská filmová akademie zařadila Sokurova na seznam 100 nejlepších režisérů světa.

    1
  • Wege in die Nacht
    Wege in die Nacht (1999)
    Film
    68%
    2
  • Du bist nicht allein
    Du bist nicht allein (2007)
    Film
    • Netflix
    64%
    3
  • Jargo
    Jargo (2004)
    Film
    • Netflix
    Jargo je šestnásťročný mladík, ktorý vyrastá bez otca. Ten mu kedysi povedal, že v šestnástich už musí byť muž, a tak začne robiť všetko preto, aby sa ním stal. Po detstve strávenom v Saudskej Arábii sa vracia do Berlína, kde je odkázaný na život uprostred sídliska. Tu sa zoznámi s Kamilom, tureckým výrastkom, s ktorým sa stanú najlepší kamaráti. Kamil má však priateľku Monu, ktorá sa pokúša zbaviť závislosti od drog a Jarga začne využívať na to, aby oklamala Kamila.
    Žánry:DramaKrimi
    60%
    Jargo je šestnásťročný mladík, ktorý vyrastá bez otca. Ten mu kedysi povedal, že v šestnástich už musí byť muž, a tak začne robiť všetko preto, aby sa ním stal. Po detstve strávenom v Saudskej Arábii sa vracia do Berlína, kde je odkázaný na život uprostred sídliska. Tu sa zoznámi s Kamilom, tureckým výrastkom, s ktorým sa stanú najlepší kamaráti. Kamil má však priateľku Monu, ktorá sa pokúša zbaviť závislosti od drog a Jarga začne využívať na to, aby oklamala Kamila.
    Žánry:DramaKrimi
    4
  • Léto '04
    Léto '04 (2006)
    Film
    Život čtyřicetileté Miriam vypadá naprosto ideálně. Je krásná a sebejistá. Idylické letní sídlo u moře jako by symbolizovalo její bezproblémový vztah s partnerem Andrém a jejich patnáctiletým synem Nilsem. Nils ovšem pozve na prázdniny svou dvanáctiletou přítelkyni Livii a Miriam je najednou proti své vůli zatažena do války s touto předčasně sexuálně vyspělou dívkou. Během tohoto zápasu v sobě Miriam odhalí netušené zdroje žárlivosti, hořkosti a pochybností o sobě samé. Příběh prochází jedním nečekaným zvratem za druhým a napětí neustále narůstá. Krohmerův druhý celovečerní film byl označen za směs lehkého stylu Erica Rohmera a znepokojivého způsobu vyprávění typického pro Michaela Hanekeho. Provokativní snímek, který osloví mnohé diváky, zejména ženy.
    Žánry:Drama
    58%
    Život čtyřicetileté Miriam vypadá naprosto ideálně. Je krásná a sebejistá. Idylické letní sídlo u moře jako by symbolizovalo její bezproblémový vztah s partnerem Andrém a jejich patnáctiletým synem Nilsem. Nils ovšem pozve na prázdniny svou dvanáctiletou přítelkyni Livii a Miriam je najednou proti své vůli zatažena do války s touto předčasně sexuálně vyspělou dívkou. Během tohoto zápasu v sobě Miriam odhalí netušené zdroje žárlivosti, hořkosti a pochybností o sobě samé. Příběh prochází jedním nečekaným zvratem za druhým a napětí neustále narůstá. Krohmerův druhý celovečerní film byl označen za směs lehkého stylu Erica Rohmera a znepokojivého způsobu vyprávění typického pro Michaela Hanekeho. Provokativní snímek, který osloví mnohé diváky, zejména ženy.
    Žánry:Drama
    5

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.