?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Nancy Robinette: Filmy a seriály

  • Je to v nás
    Je to v nás (2023)
    SeriálRole: Elaine 1 episode, 2023
    • Disney+
    Muzikálový seriál Je to v nás je okouzlující love story, odehrávající se na přelomu milénia v prosluněném New Yorku. Zaměřuje se na neobyčejný příběh obyčejného páru, jehož vztah sleduje od horoucího zamilování až po počínající rozepře. Postupně zjišťují, že překážky k bezmezné lásce si tvoří oni sami. Obou se drží vzpomínky, životní nejistoty, strach z budoucnosti a nenaplnitelné představy. Je jen čistě na nich, zda dokážou překážky prolomit, zbavit se racionality a podlehnout hlasu svého srdce.
    62%
    Muzikálový seriál Je to v nás je okouzlující love story, odehrávající se na přelomu milénia v prosluněném New Yorku. Zaměřuje se na neobyčejný příběh obyčejného páru, jehož vztah sleduje od horoucího zamilování až po počínající rozepře. Postupně zjišťují, že překážky k bezmezné lásce si tvoří oni sami. Obou se drží vzpomínky, životní nejistoty, strach z budoucnosti a nenaplnitelné představy. Je jen čistě na nich, zda dokážou překážky prolomit, zbavit se racionality a podlehnout hlasu svého srdce.
    1
  • Three Christs
    Three Christs (2017)
    FilmRole: Mrs. Gabor
    • iTunes
    62%
    2
  • Šest vražd stačí, maminko!
    Šest vražd stačí, maminko! (1994)
    FilmRole: Jury Forewoman
    Beverly Sutphinová je dokonalou hospodyňkou a vzornou manželkou zaměstnaného zubaře Eugena a chápavou matkou dvou dospívajících dětí. Nikdo však netuší, že si život tajně zpestřuje obscénními provokacemi neurotické sousedky, čtením morbidních paperbacků a sbíráním výstřižků o hromadných vrazích. Je jen otázkou času, kdy Beverly ztratí trpělivost a dá průchod svému pohoršení. První ženinou obětí se stane synův netolerantní učitel, dalším mrtvým pak nevěrný přítel její obtloustlé dcery. Na světě jsou i lidé, kteří ubližují ptáčkům a kteří nepřevíjejí videokazety na začátek, případně i ti, kteří zahlédli Beverly při práci. Důkazy se množí a usměvavá hospodyňka je zatčena. Veřejnost však Beverly nebere jako zločince, ale jako populární osobnost. O výsledku soudního procesu, během něhož se žena sama hájí, je rozhodnuto předem. John Waters ve svém snímku, natočeném na základě skutečných událostí (!), kritizuje pokrytectví společnosti, v níž za úhlednou fasádou bují lež a zvrácenost a v níž masmédia ovládají hodnotový žebříček konzumentů bizarními senzacemi. Reklamně idylické obrázky zde prudce kontrastují s křiklavě odpuzujícími detaily; pro svůj výsměšně negativistický pohled na temnou stránku světa však tvůrce nenašel zcela adekvátní výraz. Podobně jako všechny novější režisérovy snímky, natočené už mimo sféru podzemní kinematografie, postrádá film naléhavost a vybíjí se většinou v samoúčelných zábavných skečích, využívajících kontrastu přívětivého povrchu a brutálního jednání hlavní hrdinky. Popuzená kritika masmédií (včetně exemplárních ukázek z filmů od idylické Annie po krvavé horory a porno) poněkud připomíná přehnané reakce samotné Beverly; ani nedotaženost finále a místy křečovitý výkon Kathleen Turnerové nepřispívají k vyváženosti snímku, jenž je však pro svou nezvyklost zajímavým zpestřením programové nabídky.
    61%
    Beverly Sutphinová je dokonalou hospodyňkou a vzornou manželkou zaměstnaného zubaře Eugena a chápavou matkou dvou dospívajících dětí. Nikdo však netuší, že si život tajně zpestřuje obscénními provokacemi neurotické sousedky, čtením morbidních paperbacků a sbíráním výstřižků o hromadných vrazích. Je jen otázkou času, kdy Beverly ztratí trpělivost a dá průchod svému pohoršení. První ženinou obětí se stane synův netolerantní učitel, dalším mrtvým pak nevěrný přítel její obtloustlé dcery. Na světě jsou i lidé, kteří ubližují ptáčkům a kteří nepřevíjejí videokazety na začátek, případně i ti, kteří zahlédli Beverly při práci. Důkazy se množí a usměvavá hospodyňka je zatčena. Veřejnost však Beverly nebere jako zločince, ale jako populární osobnost. O výsledku soudního procesu, během něhož se žena sama hájí, je rozhodnuto předem. John Waters ve svém snímku, natočeném na základě skutečných událostí (!), kritizuje pokrytectví společnosti, v níž za úhlednou fasádou bují lež a zvrácenost a v níž masmédia ovládají hodnotový žebříček konzumentů bizarními senzacemi. Reklamně idylické obrázky zde prudce kontrastují s křiklavě odpuzujícími detaily; pro svůj výsměšně negativistický pohled na temnou stránku světa však tvůrce nenašel zcela adekvátní výraz. Podobně jako všechny novější režisérovy snímky, natočené už mimo sféru podzemní kinematografie, postrádá film naléhavost a vybíjí se většinou v samoúčelných zábavných skečích, využívajících kontrastu přívětivého povrchu a brutálního jednání hlavní hrdinky. Popuzená kritika masmédií (včetně exemplárních ukázek z filmů od idylické Annie po krvavé horory a porno) poněkud připomíná přehnané reakce samotné Beverly; ani nedotaženost finále a místy křečovitý výkon Kathleen Turnerové nepřispívají k vyváženosti snímku, jenž je však pro svou nezvyklost zajímavým zpestřením programové nabídky.
    3

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.