?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Olivier Pagès: Filmy a seriály

  • Miluji tě
    Miluji tě (1986)
    Film
    Asociální mladík Michel, který se stane psychicky i fyzicky závislým na nalezeném předmětu, připomíná některé postavy z předchozích Ferreriho filmů. Michel si tu vytváří závislost, jež postupně přerůstá v posedlost, svým vztahem k elektronické klíčence v podobě ženské tváře, která po každém zapískání vysloví ženským hlasem „I Love You - Miluji tě“. Klíčenka tady nesymbolizuje pouze závislost jedince na konzumních výrobcích kapitalistické společnosti, ale představuje také sexuálně fetišistický objekt, bez kterého není hrdina postupem času schopen dosáhnout orgasmu ani navázat trvalý partnerský vztah s opačným pohlavím. Ferreri zde přímo intertextově odkazuje na svůj snímek Dillinger je mrtvý, který Michel v závěru filmu sleduje v televizi a v němž také dochází k prolnutí reality a fikce. Otevřený konec, kdy hrdina plave v moři za iluzorní jachtou, vybízí diváka k různým interpretacím. Dosáhl Michel nové existence? Vyřeší své problémy útěkem ze skutečnosti do vlastní vytvořené iluze či sebevraždou v reálném světě? K podobným otázkám vybízí Ferreri též v závěru svého filmu Žádám o azyl (Chiedo asilo, 1979), kde se Roberto buďto identifikuje se světem dětské představivosti, nebo společně s malým chlapcem ukončí život pod hladinou moře.
    66%
    Asociální mladík Michel, který se stane psychicky i fyzicky závislým na nalezeném předmětu, připomíná některé postavy z předchozích Ferreriho filmů. Michel si tu vytváří závislost, jež postupně přerůstá v posedlost, svým vztahem k elektronické klíčence v podobě ženské tváře, která po každém zapískání vysloví ženským hlasem „I Love You - Miluji tě“. Klíčenka tady nesymbolizuje pouze závislost jedince na konzumních výrobcích kapitalistické společnosti, ale představuje také sexuálně fetišistický objekt, bez kterého není hrdina postupem času schopen dosáhnout orgasmu ani navázat trvalý partnerský vztah s opačným pohlavím. Ferreri zde přímo intertextově odkazuje na svůj snímek Dillinger je mrtvý, který Michel v závěru filmu sleduje v televizi a v němž také dochází k prolnutí reality a fikce. Otevřený konec, kdy hrdina plave v moři za iluzorní jachtou, vybízí diváka k různým interpretacím. Dosáhl Michel nové existence? Vyřeší své problémy útěkem ze skutečnosti do vlastní vytvořené iluze či sebevraždou v reálném světě? K podobným otázkám vybízí Ferreri též v závěru svého filmu Žádám o azyl (Chiedo asilo, 1979), kde se Roberto buďto identifikuje se světem dětské představivosti, nebo společně s malým chlapcem ukončí život pod hladinou moře.
    1
  • Rey, El
    Rey, El (2004)
    FilmRole: Harry
    Kolumbie, rok 1966. USA jí slíbily pomoci s chudobou, ale hlavně si Kolumbii vybraly jako strategické místo, odkud chtějí zastavit kubánskou revoluci. Majitel baru, ctižádostivý lotr Pedro Rey, se rozhodne využít přítomnosti gringů a své příjmení proměnit ve společenský status. Američan Harry z mírových jednotek, který pašuje z Peru kokain, uvede Pedra do světa obchodu s drogami a ten rázem opustí nevýnosnou marihuanu a krádeže. Přijde na způsob, jak zpracovat kokain i v Kolumbii, a do výroby zapojí chemika Pedra, který právě ztratil práci u nadnárodní společnosti za své působení v odborech. Obchod roste, Pedro se naučí celé škále korupce a zaslepený touhou po moci sní o tom, že vytvoří z obchodu s drogami jediný nadnárodní podnik, který si Kolumbijci mohou dovolit. Na pozadí rozkladu utopických revolučních teorií tak píše první kapitolu dějin obchodu s drogami, přesvědčený, že revoluce se nedělá chudobou, ale penězi. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:AkčníDrama
    63%
    Kolumbie, rok 1966. USA jí slíbily pomoci s chudobou, ale hlavně si Kolumbii vybraly jako strategické místo, odkud chtějí zastavit kubánskou revoluci. Majitel baru, ctižádostivý lotr Pedro Rey, se rozhodne využít přítomnosti gringů a své příjmení proměnit ve společenský status. Američan Harry z mírových jednotek, který pašuje z Peru kokain, uvede Pedra do světa obchodu s drogami a ten rázem opustí nevýnosnou marihuanu a krádeže. Přijde na způsob, jak zpracovat kokain i v Kolumbii, a do výroby zapojí chemika Pedra, který právě ztratil práci u nadnárodní společnosti za své působení v odborech. Obchod roste, Pedro se naučí celé škále korupce a zaslepený touhou po moci sní o tom, že vytvoří z obchodu s drogami jediný nadnárodní podnik, který si Kolumbijci mohou dovolit. Na pozadí rozkladu utopických revolučních teorií tak píše první kapitolu dějin obchodu s drogami, přesvědčený, že revoluce se nedělá chudobou, ale penězi. (MFF Karlovy Vary)
    Žánry:AkčníDrama
    2
  • Kriminálka Montpellier
    Kriminálka Montpellier (2016)
    Seriál
    62%
    3
  • Spitak
    Spitak (2018)
    FilmRole: Jerome
    Film «Spitak» vypráví příběh o nejničivějším a největším (co do počtu obětí) arménském zemětřesení, které se odehrálo 7. prosince 1988. Tento den se zapsal do historie jako den strašlivé katastrofy, která si vyžádala více než 25 000 životů a zanechala přes půl milionu lidí bez domova. Film «Spitak» je příběhem Gora, který opustil Arménii v touze po lepším životě, ale nyní se vrací zpět po zemětřesení, aby našel svůj domov. Svou rodinu. Ale je příliš pozdě. Vše zničila katastrofa. A on se musí znovu naučit milovat to, co sám zničil. Film-rekviem.
    Žánry:Drama
    62%
    Film «Spitak» vypráví příběh o nejničivějším a největším (co do počtu obětí) arménském zemětřesení, které se odehrálo 7. prosince 1988. Tento den se zapsal do historie jako den strašlivé katastrofy, která si vyžádala více než 25 000 životů a zanechala přes půl milionu lidí bez domova. Film «Spitak» je příběhem Gora, který opustil Arménii v touze po lepším životě, ale nyní se vrací zpět po zemětřesení, aby našel svůj domov. Svou rodinu. Ale je příliš pozdě. Vše zničila katastrofa. A on se musí znovu naučit milovat to, co sám zničil. Film-rekviem.
    Žánry:Drama
    4
  • Mužská srdce 2
    Mužská srdce 2 (2007)
    FilmRole: le mec de Jeanne
    Antoine (Bernard Campan), Jeff (Gérard Darmon), Manu (Jean-Pierre Darroussin) a Alex (Marc Lavoine) jsou přátelé už pěkných pár pátků. Lépe řečeno nejméně dvacet let, od dob, kdy spolu kopali do meruny ve stejném fotbalovém týmu. A dnes jim všem táhne na padesátku. To, že je mládí už jednou provždy v tahu, ale rozhodně neznamená, že by tahle partička trpěla nedostatkem témat k probírání. Ba právě naopak. Pánové totiž čerstvě dospěli do věku, kdy jimi lomcuje druhá míza, a stejně tak jejich paní, takže životy všech přítomných připomínají cokoli, jen ne poklidnou hladinu jezera. Antoine například právě opustil svoji rodinu poté, co konečně odhalil poměrně neskrývanou nevěru své manželky. Jeff se zase nemůže odhodlat, zda se oženit s dívkou, která je ve věku jeho dcery. Manu pro změnu truchlí nad nedávnou ztrátou svého otce a Alex, notorický cizoložník, přestává držet v rukách otěže svého jinak ukázkového manželství. To všechno je nutné probrat a společně vyřešit. Rozverná konverzační komedie Marka Esposita, nepřímo navazující na předchozí, o tři roky starší díl, může začít.
    58%
    Antoine (Bernard Campan), Jeff (Gérard Darmon), Manu (Jean-Pierre Darroussin) a Alex (Marc Lavoine) jsou přátelé už pěkných pár pátků. Lépe řečeno nejméně dvacet let, od dob, kdy spolu kopali do meruny ve stejném fotbalovém týmu. A dnes jim všem táhne na padesátku. To, že je mládí už jednou provždy v tahu, ale rozhodně neznamená, že by tahle partička trpěla nedostatkem témat k probírání. Ba právě naopak. Pánové totiž čerstvě dospěli do věku, kdy jimi lomcuje druhá míza, a stejně tak jejich paní, takže životy všech přítomných připomínají cokoli, jen ne poklidnou hladinu jezera. Antoine například právě opustil svoji rodinu poté, co konečně odhalil poměrně neskrývanou nevěru své manželky. Jeff se zase nemůže odhodlat, zda se oženit s dívkou, která je ve věku jeho dcery. Manu pro změnu truchlí nad nedávnou ztrátou svého otce a Alex, notorický cizoložník, přestává držet v rukách otěže svého jinak ukázkového manželství. To všechno je nutné probrat a společně vyřešit. Rozverná konverzační komedie Marka Esposita, nepřímo navazující na předchozí, o tři roky starší díl, může začít.
    5
  • Section de recherches
    Section de recherches (2006)
    Seriál
    56%
    6
  • Sexes très opposés
    Sexes très opposés (2002)
    Film
    Ideálně by láska měla trvat celý život… Ale často tomu tak není. Znamená to, že muži a ženy mají zamilovat se několikrát? Proč se lidé navzájem omrzí? Jaké události vedou k rozchodu? Kdybychom je dokázali identifikovat, mohli bychom je vymýtit? Čtyři příběhy se pomocí osobních výpovědí a ilustrací ponoří do vztahů, které se pokazily dřív, než měly. Muži a ženy různého věku a společenského postavení vyprávějí své příběhy. Čtyři páry, čtyři rozchody, čtyři pokusy o vysvětlení – spojené s ambiciózním cílem pobavit!
    55%
    Ideálně by láska měla trvat celý život… Ale často tomu tak není. Znamená to, že muži a ženy mají zamilovat se několikrát? Proč se lidé navzájem omrzí? Jaké události vedou k rozchodu? Kdybychom je dokázali identifikovat, mohli bychom je vymýtit? Čtyři příběhy se pomocí osobních výpovědí a ilustrací ponoří do vztahů, které se pokazily dřív, než měly. Muži a ženy různého věku a společenského postavení vyprávějí své příběhy. Čtyři páry, čtyři rozchody, čtyři pokusy o vysvětlení – spojené s ambiciózním cílem pobavit!
    7
  • 8
  • Disparition
    Disparition (2006)
    Seriál
    53%
    9
  • 10
  • Ženská spravedlnost
    Ženská spravedlnost (2000)
    Seriál
    Děj pilotní epizody: Při noční službě je v nemocnici zavražděna gynekoložka Seuratová. Do týmu kapitána Nicosseriana, pověřeného vyšetřováním případu, nastoupila začínající policistka Marie Balaguèrová. Svou horlivostí a více než mezním využíváním kompetencí vyvolá averzi prokurátorky Elisabeth Brochèneové, která odmítá Mariino zaujetí proti nemocničnímu personálu, zejména proti primáři profesoru Vandermansovi. Brochèneová obviní na základě neúplných důkazů z vraždy Séverine Millerantovou, která vyčítala Seuratové a Vandermansovi, že se u jejího těžce postiženého novorozeného dítěte dopustili eutanazie. Marie zjistí, že Seuratová byla s Vandermansem těhotná, což ještě vystupňuje její zaujetí proti primáři, a nakonec je z případu odvolána. Napětí mezi Elisabeth a Marií se však pomalu začíná měnit ve spolupráci a osobní přátelství, a zatímco soud zahajuje přelíčení s Millerantovou, obě ženy pokračují v hledání pravdy.
    Žánry:Krimi
    51%
    Děj pilotní epizody: Při noční službě je v nemocnici zavražděna gynekoložka Seuratová. Do týmu kapitána Nicosseriana, pověřeného vyšetřováním případu, nastoupila začínající policistka Marie Balaguèrová. Svou horlivostí a více než mezním využíváním kompetencí vyvolá averzi prokurátorky Elisabeth Brochèneové, která odmítá Mariino zaujetí proti nemocničnímu personálu, zejména proti primáři profesoru Vandermansovi. Brochèneová obviní na základě neúplných důkazů z vraždy Séverine Millerantovou, která vyčítala Seuratové a Vandermansovi, že se u jejího těžce postiženého novorozeného dítěte dopustili eutanazie. Marie zjistí, že Seuratová byla s Vandermansem těhotná, což ještě vystupňuje její zaujetí proti primáři, a nakonec je z případu odvolána. Napětí mezi Elisabeth a Marií se však pomalu začíná měnit ve spolupráci a osobní přátelství, a zatímco soud zahajuje přelíčení s Millerantovou, obě ženy pokračují v hledání pravdy.
    Žánry:Krimi
    11
  • Paparazzi
    Paparazzi (1998)
    FilmRole: Renaud Le Bihan
    • Netflix
    Michel Verdier (Vincent Lindon) je fotograf bez zábran, který se honí za senzacemi, a právě jedna jeho fotografie stála místo Francka Bordoniho (Patrick Timsit). Ten totiž seděl za jednou známou televizní hvězdou během fotbalového utkání, kterou Michel fotografoval. Poté, co se snímek objevil v tisku, byl Bordoni propuštěn, neboť v té době měl být coby noční hlídač na svém pracovišti, a ne na fotbalovém utkání.
    Žánry:Komedie
    49%
    Michel Verdier (Vincent Lindon) je fotograf bez zábran, který se honí za senzacemi, a právě jedna jeho fotografie stála místo Francka Bordoniho (Patrick Timsit). Ten totiž seděl za jednou známou televizní hvězdou během fotbalového utkání, kterou Michel fotografoval. Poté, co se snímek objevil v tisku, byl Bordoni propuštěn, neboť v té době měl být coby noční hlídač na svém pracovišti, a ne na fotbalovém utkání.
    Žánry:Komedie
    12
  • Stíny smrti
    Stíny smrti (2013)
    Seriál
    • Prima Plus
    48%
    13
  • Americká stopa
    Americká stopa (2000)
    FilmRole: Chauvel
    • Netflix
    V Paříži řádí masový vrah. Nathan, mladý ambiciózní policista, nalezne závažné stopy, spojující pařížské vraždy s americkou stopou. Vydává se do Chicaga, kde zjistí, že jeho podezření je oprávněné. V USA je masový vrah označován jako SIX-PACK (slangový výraz pro porno oběti). Nathan má podezření, že se vrah přestěhoval do Francie. Učiní závažný objev - předtím, než byly oběti zavražděny, každá z nich odcestovala do Spojených států. Všechny vyplnily podrobný dotazník, který byl odeslán do kanceláře amerického turismu. Dospěl k závěru, že vrah pracuje pro velvyslanectví USA. Nathan musí vzít zákon do vlastních rukou, jeho nadřízení nejsou ochotni povolit další vyšetřování. Sleduje svého podezřelého dnem i nocí. Po několika týdnech neúnavného sledování Six-Pack konečně naletí...
    Žánry:Thriller
    48%
    V Paříži řádí masový vrah. Nathan, mladý ambiciózní policista, nalezne závažné stopy, spojující pařížské vraždy s americkou stopou. Vydává se do Chicaga, kde zjistí, že jeho podezření je oprávněné. V USA je masový vrah označován jako SIX-PACK (slangový výraz pro porno oběti). Nathan má podezření, že se vrah přestěhoval do Francie. Učiní závažný objev - předtím, než byly oběti zavražděny, každá z nich odcestovala do Spojených států. Všechny vyplnily podrobný dotazník, který byl odeslán do kanceláře amerického turismu. Dospěl k závěru, že vrah pracuje pro velvyslanectví USA. Nathan musí vzít zákon do vlastních rukou, jeho nadřízení nejsou ochotni povolit další vyšetřování. Sleduje svého podezřelého dnem i nocí. Po několika týdnech neúnavného sledování Six-Pack konečně naletí...
    Žánry:Thriller
    14
  • Julie Lescautová
    Julie Lescautová (1992)
    Seriál
    • Prima Plus
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia. Jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády. Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení, či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ), si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    45%
    Sympatická policajná komisárka je rusovlasé tornádo! Musí totiž zvládnuť nielen parížske zločinecké podsvetie, chlapský tím podriadených policajtov, ale aj výchovu svojich vlastných detí! Napriek tomu zostáva vždy elegantnou a rozvážnou ženou a so šarmom rieši aj zložité kriminálne prípady. Francúzsky kriminálny seriál Julie Lescautová, ktorý tohto roku oslávi už jedenásť rokov od začiatku nakrúcania, dôkladne narušil zaužívané tradície seriálovej tvorby z policajného prostredia. Jeho ústrednou hrdinkou je totiž žena šéfka jedného z parížskych policajných obvodov. Na dôvažok je krásna, príťažlivá, inteligentná a samostatná. Inak by totiž nemohla zvládnuť svoju náročnú úlohu na pracovisku i doma. Keďže je rozvedená, starostlivosť o výchovu oboch dcér je viac-menej na jej útlych ramenách. Po nástupe na miesto komisárky v parížskom predmestskom obvode Clairiéres, osídlenom spolovice Francúzmi, spolovice prisťahovalcami, Julie musí dokázať nadriadeným, že zvládne akúkoľvek situáciu. Zladiť prácu s rodinou je skutočný zázrak! Hneď v pilotnej časti seriálu jej pridelili únos dieťaťa. Horšie to už ani nemôže byť, veď sa s dcérkami ešte ani nestihli presťahovať do nového domu. Mnohým podriadeným sa spočiatku nepozdáva, že im má veliť žena. Kto to kedy videl! Julie Lescautová (VÉRONIQUE GENESTOVÁ) však nedôveru ostrieľaných policajtov prelomí, keď dokáže, že jej vždy ide o vysokú profesionálnu prácu, ale nechýba jej ani zmysel pre sociálnu spravodlivosť a humor. Inak by totiž nemohla zvládnuť ani svoje dcéry Sarah (JENNIFER LAURETOVÁ) a Babou (JOSÉPHINE SERREOVÁ), z ktorých najmä staršia Sarah pred spolužiakmi nerada priznáva, že mama je policajtka. Deti nechápu, prečo sa ich rodičia rozišli, keď na každom kroku vidia, že sa stále majú veľmi radi. Skutočnou príčinou ich rozporov a rozchodu je predovšetkým to, že obaja stoja na opačnej strane barikády. Julie je policajtka, bývalý manžel Paul (FRANÇOIS MARTHOURET) zase obhajca. Hoci Julie pôvodne vyštudovala právo, vstúpila do radov polície, pretože nechcela sedieť za stolom a prekladať papiere z jednej strany na druhú. Vždy chcela pracovať s ľuďmi, zaujímala sa o ich problémy, súčasne chcela slúžiť právu v dennodennom živote. Všetci jej podriadení, či už ide o zatrpknutého rozvedeného Davida Kaplana (RENAUD MARX), černocha Mottu (ALEXIS DESSAUX), citlivého Leveila (JEAN-PAUL ROUVE) alebo mladú príťažlivú Zoru (SAMIA SASSIOVÁ), si ju vážia nielen pre profesionálne, ale aj vysoké ľudské a morálne kvality. Francúzsky kriminálny seriál čerpal z dlhoročnej tradície psychologicky prepracovaných postáv tohto typu seriálov, ktorým nikdy nechýbalo úsilie o pravdivé zobrazenie spoločnosti so všetkými jej neduhmi a poukázanie na to, že mnohé zločiny vznikajú na základe sociálnej nerovnosti.
    Žánry:AkčníDramaKrimi
    15
  • Two Tigers
    Two Tigers (2007)
    FilmRole: Michel
    Nájomná vrahyňa Gilda odchádza do Šanghaja, aby zlikvidovala ďalšieho klienta. V hoteli má susedku Lin, call girl, a pomôže jej, keď ju napadnú dvaja muži na izbe. Postupne sa spriatelia, Lin jej predstaví aj svojho priateľa Michaela. Keď sa presvedčí, že s ňou už nepočíta a vracia sa do Londýna, zabije ho. Gilda zabila svojho priateľa Georga, odmieta ďalší kontrakt, odchádza z Číny a pomôže Lin. Posiela ju do Nairobi, ku Colinovi, kde sa obe stretnú...
    Žánry:Akční
    42%
    Nájomná vrahyňa Gilda odchádza do Šanghaja, aby zlikvidovala ďalšieho klienta. V hoteli má susedku Lin, call girl, a pomôže jej, keď ju napadnú dvaja muži na izbe. Postupne sa spriatelia, Lin jej predstaví aj svojho priateľa Michaela. Keď sa presvedčí, že s ňou už nepočíta a vracia sa do Londýna, zabije ho. Gilda zabila svojho priateľa Georga, odmieta ďalší kontrakt, odchádza z Číny a pomôže Lin. Posiela ju do Nairobi, ku Colinovi, kde sa obe stretnú...
    Žánry:Akční
    16
  • L'américain
    L'américain (2004)
    Film
    27%
    17

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.