?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Nikolaj Burljajev: Filmy a seriály

  • Bambi
    Bambi (1985)
    Film
    V lese se slaví – narodil se koloušek Bambi, syn vůdce, princ a dědic trůnu. Bambi je ještě maličký a celý obrovský svět kolem něj se mu zdá jako pohádka. V téhle pohádce potkává spoustu zázraků: zvířata a stromy, slunce a řeku, bratrance a sestřenice, veverku, legrační zajíce a krásné labutě. Ale v pohádkovém lese, kde všichni žijí pospolu, je i On... Ten, jehož jméno se nevyslovuje. Koho se bojí všichni, i ta nejsilnější zvířata. Bambi bude čelit řadě nebezpečí, dobrodružství a novým poznatkům, než dospěje a právem zaujme místo svého nejmenovaného otce – stane se vůdcem svého stáda.
    75%
    V lese se slaví – narodil se koloušek Bambi, syn vůdce, princ a dědic trůnu. Bambi je ještě maličký a celý obrovský svět kolem něj se mu zdá jako pohádka. V téhle pohádce potkává spoustu zázraků: zvířata a stromy, slunce a řeku, bratrance a sestřenice, veverku, legrační zajíce a krásné labutě. Ale v pohádkovém lese, kde všichni žijí pospolu, je i On... Ten, jehož jméno se nevyslovuje. Koho se bojí všichni, i ta nejsilnější zvířata. Bambi bude čelit řadě nebezpečí, dobrodružství a novým poznatkům, než dospěje a právem zaujme místo svého nejmenovaného otce – stane se vůdcem svého stáda.
    1
  • Ivanovo dětství
    Ivanovo dětství (1962)
    Film
    Tarkovského úspěšný debut (jeho obhájcem v mezinárodní polemice byl např. J. P. Sartre) vypráví příběh 11letého dítěte války, jehož údělem se stala nepřístupná samota v utrpení a hořkosti, úplné přivlastnění světem nenávisti, pomsty, rizika a smrti, odcizení se všemu a všem bez náznaku touhy žít a přežít. Ivan přestal být dítětem ve chvíli, kdy mu fašisti před očima zavraždili matku. V černobílém obraze, mistrovsky zvládnutém kameramanem Vadimem Jusovem, rezonuje Tarkovského poetická stylizace přírody (makrodetaily krajiny, všeříkající siluety stromů - frontové zuhelnatělé pahýly, něžné břízy v týlu, skryté významy plynutí vody v řece, hladina močálu, odraz chvějící se hvězdy v hloubce studny, pomalu se kutálející jablka vypadlá z auta a ohryzaná koňmi...). Snové vodní třepetání se při Ivanově běhu s děvčátkem mělkou vodou rýmuje s úsměvy a radostnou dynamikou plnou půvabu a volnosti prosluněného prostoru, zatímco kontrastní svět války má stroze odměřenou dynamiku jakoby spoutaných, ostražitých, sebekontrolujících kroků a gest. Znamenitá je epizoda se šíleným starcem uprostřed vypálené dědiny, který vedle zmateně kroužící, přivázané slepice zamyká vrátka bez plotu - surrealistická vize, která je realitou, podobně jako pochmurná krajina, kterou plave loďka se strnule sedícími oběšenci. Tragický patos neodčinitelnosti viny všech za všechny je autorem spoluprožitý s mravním stoicismem. Historii lidstva dle něj formují výboje lidského ducha, umění, obětavá snaha lidí o zachování člověčenství v člověku. V následujících dílech Tarkovskij reagoval na hrozbu možné apokalypsy ještě osobněji a naléhavěji. Představitel Ivana hraje v jeho druhém filmu ANDREJ RUBLEV mladého zvonaře - fanatika tvorby.
    74%
    Tarkovského úspěšný debut (jeho obhájcem v mezinárodní polemice byl např. J. P. Sartre) vypráví příběh 11letého dítěte války, jehož údělem se stala nepřístupná samota v utrpení a hořkosti, úplné přivlastnění světem nenávisti, pomsty, rizika a smrti, odcizení se všemu a všem bez náznaku touhy žít a přežít. Ivan přestal být dítětem ve chvíli, kdy mu fašisti před očima zavraždili matku. V černobílém obraze, mistrovsky zvládnutém kameramanem Vadimem Jusovem, rezonuje Tarkovského poetická stylizace přírody (makrodetaily krajiny, všeříkající siluety stromů - frontové zuhelnatělé pahýly, něžné břízy v týlu, skryté významy plynutí vody v řece, hladina močálu, odraz chvějící se hvězdy v hloubce studny, pomalu se kutálející jablka vypadlá z auta a ohryzaná koňmi...). Snové vodní třepetání se při Ivanově běhu s děvčátkem mělkou vodou rýmuje s úsměvy a radostnou dynamikou plnou půvabu a volnosti prosluněného prostoru, zatímco kontrastní svět války má stroze odměřenou dynamiku jakoby spoutaných, ostražitých, sebekontrolujících kroků a gest. Znamenitá je epizoda se šíleným starcem uprostřed vypálené dědiny, který vedle zmateně kroužící, přivázané slepice zamyká vrátka bez plotu - surrealistická vize, která je realitou, podobně jako pochmurná krajina, kterou plave loďka se strnule sedícími oběšenci. Tragický patos neodčinitelnosti viny všech za všechny je autorem spoluprožitý s mravním stoicismem. Historii lidstva dle něj formují výboje lidského ducha, umění, obětavá snaha lidí o zachování člověčenství v člověku. V následujících dílech Tarkovskij reagoval na hrozbu možné apokalypsy ještě osobněji a naléhavěji. Představitel Ivana hraje v jeho druhém filmu ANDREJ RUBLEV mladého zvonaře - fanatika tvorby.
    2
  • Admiral
    Admiral (2009)
    Seriál
    66%
    3
  • Hráč
    Hráč (1972)
    FilmRole: Alexej Ivanovič
    60%
    4

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.