Aoi Nakajima: Nejlepší filmy a seriály

5.6

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Aoi Nakajima: Filmy a seriály

  • Yoshiwara enjo
    Yoshiwara enjo (1987)
    FilmRole: Minehan's Owner
    Zkrachovalý podnikatel byl nucen prodat svou dceru Hisano do nevěstince v Jošiwara, největší čtvrti červených světel v Tokiu. Majitel nevěstince doufá, že se z ní stane skvělý nový přírůstek, který přiláká ty nejbohatší zákazníky. Po několika měsících výcviku se však Hisano pokusí z Jošiwary uprchnout, když nadejde čas na jejího prvního zákazníka...
    71%
    Zkrachovalý podnikatel byl nucen prodat svou dceru Hisano do nevěstince v Jošiwara, největší čtvrti červených světel v Tokiu. Majitel nevěstince doufá, že se z ní stane skvělý nový přírůstek, který přiláká ty nejbohatší zákazníky. Po několika měsících výcviku se však Hisano pokusí z Jošiwary uprchnout, když nadejde čas na jejího prvního zákazníka...
    1
  • Himatsuri
    Himatsuri (1985)
    FilmRole: Kimiko's sister
    71%
    2
  • Jukyusai no chizu
    Jukyusai no chizu (1979)
    Film
    69%
    3
  • Seishun no satetsu
    Seishun no satetsu (1974)
    FilmRole: Eiko Ohashi
    67%
    4
  • Ushimitsu no mura
    Ushimitsu no mura (1983)
    FilmRole: Villager
    67%
    5
  • Goyôkiba: Oni no Hanzô yawahada koban
    Goyôkiba: Oni no Hanzô yawahada koban (1974)
    Film
    64%
    6
  • Hakkinbon bijin ranbu yori: semeru!
    Hakkinbon bijin ranbu yori: semeru! (1977)
    Film
    61%
    7
  • Korida lásky
    Korida lásky (1976)
    FilmRole: Toku
    • MUBI
    Pověstný snímek nonkonformního japonského tvůrce Nagisy Ošimy KORIDA LÁSKY patří k filmovým titulům, jež v sedmdesátých letech prolamovaly různá sexuální tabu. Avšak i z pohledu současnosti, v níž zřejmě padly téměř všechny sexuální zábrany a intimní sféra se stala veřejnou, působí Ošimovo dílo značně nekonvenčně. Tvůrce se inspiroval autentickým příběhem, jenž se odehrál v Japonsku v roce 1936 a jehož protagonistka získala mezi Japonci jistou popularitu. Děj líčí vývoj vztahu mezi mladou ženou Sadou, která začala pracovat v jednom hostinci jako služka a která se stala milenkou majitele podniku Kičiho. Zprvu pasivní žena postupně podléhá své sexuální touze a strhává zkušeného muže svou smyslností a nenasytností. Dvojice se oddává zničující vášni a stále hlouběji propadá do jejích osidel. Stupňující se posedlost nakonec vede k tomu, že milenka muže z vášně uškrtí a po smrti mu uřízne pohlavní orgán. Ošima se koncentruje pouze na vztah milenců, odvíjející se v typických japonských interiérech před očima služebných či přizvaných gejš. V jednotlivých epizodách jsou zachyceny různé sexuální praktiky včetně sadomasochistických. Ve snaze postihnout destruktivní hloubku pudového vztahu neváhá tvůrce sáhnout i k jednoznačně naturalistickým scénám. Snímek tak jistě naplňuje vágní definici pornografie (již jen zobrazením genitálií a různých kopulačních technik), současně však postrádá její primitivnost a samoúčelnost. V Koridě lásky je naopak přítomen ozvláštnující prvek estetizace, projevující se způsobem snímání a svícení i použitím hudby či kostýmů. Dílo vychází z určité japonské tradice a spojuje ji s moderní dobou. Odkazuje k různým významům a rozhodně přesahuje žánr erotického filmu. Nabízí různé úvahy o voyeurství, o lásce a smrti, o stáří i o vztahu mezi mužem a ženou. Snímek mohl vzniknout jen díky iniciátorovi celého projektu, francouzskému producentu Anatolu Daumanovi. V Japonsku byl zakázán a jeho tvůrce byl postaven dokonce před soud. Při uvedení na berlínském festivalu byl film zabaven a s podobnými obtížemi se setkával při uvedení všude ve světě. Nagisa Ošima natočil o dva roky později podobný snímek V říši vášní, tentokrát s duchařským námětem. V roce 1997 rekonstruoval událost z roku 1936 režisér Nobuhiko Obajaši ve snímku s názvem SADA.
    59%
    Pověstný snímek nonkonformního japonského tvůrce Nagisy Ošimy KORIDA LÁSKY patří k filmovým titulům, jež v sedmdesátých letech prolamovaly různá sexuální tabu. Avšak i z pohledu současnosti, v níž zřejmě padly téměř všechny sexuální zábrany a intimní sféra se stala veřejnou, působí Ošimovo dílo značně nekonvenčně. Tvůrce se inspiroval autentickým příběhem, jenž se odehrál v Japonsku v roce 1936 a jehož protagonistka získala mezi Japonci jistou popularitu. Děj líčí vývoj vztahu mezi mladou ženou Sadou, která začala pracovat v jednom hostinci jako služka a která se stala milenkou majitele podniku Kičiho. Zprvu pasivní žena postupně podléhá své sexuální touze a strhává zkušeného muže svou smyslností a nenasytností. Dvojice se oddává zničující vášni a stále hlouběji propadá do jejích osidel. Stupňující se posedlost nakonec vede k tomu, že milenka muže z vášně uškrtí a po smrti mu uřízne pohlavní orgán. Ošima se koncentruje pouze na vztah milenců, odvíjející se v typických japonských interiérech před očima služebných či přizvaných gejš. V jednotlivých epizodách jsou zachyceny různé sexuální praktiky včetně sadomasochistických. Ve snaze postihnout destruktivní hloubku pudového vztahu neváhá tvůrce sáhnout i k jednoznačně naturalistickým scénám. Snímek tak jistě naplňuje vágní definici pornografie (již jen zobrazením genitálií a různých kopulačních technik), současně však postrádá její primitivnost a samoúčelnost. V Koridě lásky je naopak přítomen ozvláštnující prvek estetizace, projevující se způsobem snímání a svícení i použitím hudby či kostýmů. Dílo vychází z určité japonské tradice a spojuje ji s moderní dobou. Odkazuje k různým významům a rozhodně přesahuje žánr erotického filmu. Nabízí různé úvahy o voyeurství, o lásce a smrti, o stáří i o vztahu mezi mužem a ženou. Snímek mohl vzniknout jen díky iniciátorovi celého projektu, francouzskému producentu Anatolu Daumanovi. V Japonsku byl zakázán a jeho tvůrce byl postaven dokonce před soud. Při uvedení na berlínském festivalu byl film zabaven a s podobnými obtížemi se setkával při uvedení všude ve světě. Nagisa Ošima natočil o dva roky později podobný snímek V říši vášní, tentokrát s duchařským námětem. V roce 1997 rekonstruoval událost z roku 1936 režisér Nobuhiko Obajaši ve snímku s názvem SADA.
    8
  • Dan Oniroku nawagesho
    Dan Oniroku nawagesho (1978)
    FilmRole: Tomoe Takita
    59%
    9
  • Edogawa Rampo ryoki-kan: Yaneura no sanpo sha
    Edogawa Rampo ryoki-kan: Yaneura no sanpo sha (1976)
    FilmRole: Prostitute
    Sousloví Edogawa Ranpo v původním názvu tohoto snímku slibuje vyšinutou a perverzní podívanou, zatímco jméno režiséra současně předznamenává vytříbenou erotiku. Pod pseudonymem, který je variací na japonskou výslovnost „Edgar Allan Poe“ a ve znakovém zápisu doslovně znamená „Chaos procházející se u řeky Edo“, publikoval svá díla jeden z ustanovujících autorů japonské fantastiky Taró Hirai. Vedle detektivních románů, které v Japonsku patří do povinné školní četby, napsal také řadu hororově laděných děl, která oplývají morbiditou, groteskností a perverzemi všeho druhu. Edogawa Ranpo náleží k uměleckému směru ero guro nansensu (erotický groteskní nonsens), jenž představuje japonský ekvivalent k evropské avantgardě 20. let minulého století a zaměřuje se na dekadentní zobrazování světa jako chaotického i absurdního prostoru a člověka coby bytosti zmítané temnými vášněmi. Scénář adaptující motivy ze dvou ranpoových románů si vzal do parády režisér Noboru Tanaka. Většina jeho filmografie, včetně Šmíráka v podkroví, sice spadá pod erotický label Romanporuno studia Nikkatsu, ale kritika ho bez předsudků velebila za jeho vytříbené obrazové kompozice a delikátní budování rajcovní atmosféry. Tanaka svou stylizací dodal ranpoovskému světu pokřivených tužeb a sadistické erotiky auru nadreálné příznačnosti. Jeho voyeuristické nahlédnutí za zdi činžovního domu v období Taišó (1912 – 1925) odhaluje groteskní fetiše místních nájemců a roztáčí spirálu slasti, která vede až k oproštění se od veškerých zábran a morálky.(Festival otrlého diváka)
    57%
    Sousloví Edogawa Ranpo v původním názvu tohoto snímku slibuje vyšinutou a perverzní podívanou, zatímco jméno režiséra současně předznamenává vytříbenou erotiku. Pod pseudonymem, který je variací na japonskou výslovnost „Edgar Allan Poe“ a ve znakovém zápisu doslovně znamená „Chaos procházející se u řeky Edo“, publikoval svá díla jeden z ustanovujících autorů japonské fantastiky Taró Hirai. Vedle detektivních románů, které v Japonsku patří do povinné školní četby, napsal také řadu hororově laděných děl, která oplývají morbiditou, groteskností a perverzemi všeho druhu. Edogawa Ranpo náleží k uměleckému směru ero guro nansensu (erotický groteskní nonsens), jenž představuje japonský ekvivalent k evropské avantgardě 20. let minulého století a zaměřuje se na dekadentní zobrazování světa jako chaotického i absurdního prostoru a člověka coby bytosti zmítané temnými vášněmi. Scénář adaptující motivy ze dvou ranpoových románů si vzal do parády režisér Noboru Tanaka. Většina jeho filmografie, včetně Šmíráka v podkroví, sice spadá pod erotický label Romanporuno studia Nikkatsu, ale kritika ho bez předsudků velebila za jeho vytříbené obrazové kompozice a delikátní budování rajcovní atmosféry. Tanaka svou stylizací dodal ranpoovskému světu pokřivených tužeb a sadistické erotiky auru nadreálné příznačnosti. Jeho voyeuristické nahlédnutí za zdi činžovního domu v období Taišó (1912 – 1925) odhaluje groteskní fetiše místních nájemců a roztáčí spirálu slasti, která vede až k oproštění se od veškerých zábran a morálky.(Festival otrlého diváka)
    10
  • Kairaku gakuen: kinjirareta asobi
    Kairaku gakuen: kinjirareta asobi (1980)
    FilmRole: Sachiko's mom
    Jeden den ze života středoškolačky, který se hodně pokazil. Dostane trest za rušení hodiny a je poslána umýt laboratorní vybavení. Protože má chuť na sex, uspokojí se s pomocí zkumavky falického tvaru. Bohužel ji při tom zahlédne učitel a potrestá ji dalším vybavením. Následuje přehlídka učitelů, kteří ji jeden po druhém ponižují. Když konečně dorazí domů, zjistí, že její utrpení nekončí, protože se ji rodiče rozhodnou poskytnout poněkud zvrácenou sexuální výchovu.
    Žánry:DramaErotický
    53%
    Jeden den ze života středoškolačky, který se hodně pokazil. Dostane trest za rušení hodiny a je poslána umýt laboratorní vybavení. Protože má chuť na sex, uspokojí se s pomocí zkumavky falického tvaru. Bohužel ji při tom zahlédne učitel a potrestá ji dalším vybavením. Následuje přehlídka učitelů, kteří ji jeden po druhém ponižují. Když konečně dorazí domů, zjistí, že její utrpení nekončí, protože se ji rodiče rozhodnou poskytnout poněkud zvrácenou sexuální výchovu.
    Žánry:DramaErotický
    11
  • Shudojo Runa no kokuhaku
    Shudojo Runa no kokuhaku (1976)
    Film
    Sesterství má velkou sílu. Než sestra Runa odjede na misii do Afriky, navštíví svou sestru. Jsou to tři roky od chvíle, kdy Runa vstoupila do kláštera poté, co jí sestra přebrala přítele. Runa přijíždí, aby jí odpustila a pomohla jí vydělat dost peněz koupí a prodejem pozemků patřících ke klášteru, aby se sestra mohla vdát. Bývalý přítel má ve svém životě nové ženy, ale on a sestra Runě tvrdí, že jsou pár, aby udrželi obchod s pozemky v chodu. Aby sestra vydělala ještě víc peněz, vymámí od různých mužů, které si drží od těla, velké dary. Ve vzpomínkách se vracíme k Runinu sexuálnímu probuzení v klášteře. Ale jaké jsou její skutečné důvody k uzavření této dohody?
    51%
    Sesterství má velkou sílu. Než sestra Runa odjede na misii do Afriky, navštíví svou sestru. Jsou to tři roky od chvíle, kdy Runa vstoupila do kláštera poté, co jí sestra přebrala přítele. Runa přijíždí, aby jí odpustila a pomohla jí vydělat dost peněz koupí a prodejem pozemků patřících ke klášteru, aby se sestra mohla vdát. Bývalý přítel má ve svém životě nové ženy, ale on a sestra Runě tvrdí, že jsou pár, aby udrželi obchod s pozemky v chodu. Aby sestra vydělala ještě víc peněz, vymámí od různých mužů, které si drží od těla, velké dary. Ve vzpomínkách se vracíme k Runinu sexuálnímu probuzení v klášteře. Ale jaké jsou její skutečné důvody k uzavření této dohody?
    12
  • Yobai ama
    Yobai ama (1977)
    FilmRole: Hanae(花江)
    42%
    13

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.