Chesty Morgan: Nejlepší filmy a seriály

4.6

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Chesty Morgan: Filmy a seriály

  • Casanova di Federico Fellini, Il
    Casanova di Federico Fellini, Il (1976)
    FilmRole: Barberina
    68%
    1
  • Šest vražd stačí, maminko!
    Šest vražd stačí, maminko! (1994)
    Film
    Beverly Sutphinová je dokonalou hospodyňkou a vzornou manželkou zaměstnaného zubaře Eugena a chápavou matkou dvou dospívajících dětí. Nikdo však netuší, že si život tajně zpestřuje obscénními provokacemi neurotické sousedky, čtením morbidních paperbacků a sbíráním výstřižků o hromadných vrazích. Je jen otázkou času, kdy Beverly ztratí trpělivost a dá průchod svému pohoršení. První ženinou obětí se stane synův netolerantní učitel, dalším mrtvým pak nevěrný přítel její obtloustlé dcery. Na světě jsou i lidé, kteří ubližují ptáčkům a kteří nepřevíjejí videokazety na začátek, případně i ti, kteří zahlédli Beverly při práci. Důkazy se množí a usměvavá hospodyňka je zatčena. Veřejnost však Beverly nebere jako zločince, ale jako populární osobnost. O výsledku soudního procesu, během něhož se žena sama hájí, je rozhodnuto předem. John Waters ve svém snímku, natočeném na základě skutečných událostí (!), kritizuje pokrytectví společnosti, v níž za úhlednou fasádou bují lež a zvrácenost a v níž masmédia ovládají hodnotový žebříček konzumentů bizarními senzacemi. Reklamně idylické obrázky zde prudce kontrastují s křiklavě odpuzujícími detaily; pro svůj výsměšně negativistický pohled na temnou stránku světa však tvůrce nenašel zcela adekvátní výraz. Podobně jako všechny novější režisérovy snímky, natočené už mimo sféru podzemní kinematografie, postrádá film naléhavost a vybíjí se většinou v samoúčelných zábavných skečích, využívajících kontrastu přívětivého povrchu a brutálního jednání hlavní hrdinky. Popuzená kritika masmédií (včetně exemplárních ukázek z filmů od idylické Annie po krvavé horory a porno) poněkud připomíná přehnané reakce samotné Beverly; ani nedotaženost finále a místy křečovitý výkon Kathleen Turnerové nepřispívají k vyváženosti snímku, jenž je však pro svou nezvyklost zajímavým zpestřením programové nabídky.
    61%
    Beverly Sutphinová je dokonalou hospodyňkou a vzornou manželkou zaměstnaného zubaře Eugena a chápavou matkou dvou dospívajících dětí. Nikdo však netuší, že si život tajně zpestřuje obscénními provokacemi neurotické sousedky, čtením morbidních paperbacků a sbíráním výstřižků o hromadných vrazích. Je jen otázkou času, kdy Beverly ztratí trpělivost a dá průchod svému pohoršení. První ženinou obětí se stane synův netolerantní učitel, dalším mrtvým pak nevěrný přítel její obtloustlé dcery. Na světě jsou i lidé, kteří ubližují ptáčkům a kteří nepřevíjejí videokazety na začátek, případně i ti, kteří zahlédli Beverly při práci. Důkazy se množí a usměvavá hospodyňka je zatčena. Veřejnost však Beverly nebere jako zločince, ale jako populární osobnost. O výsledku soudního procesu, během něhož se žena sama hájí, je rozhodnuto předem. John Waters ve svém snímku, natočeném na základě skutečných událostí (!), kritizuje pokrytectví společnosti, v níž za úhlednou fasádou bují lež a zvrácenost a v níž masmédia ovládají hodnotový žebříček konzumentů bizarními senzacemi. Reklamně idylické obrázky zde prudce kontrastují s křiklavě odpuzujícími detaily; pro svůj výsměšně negativistický pohled na temnou stránku světa však tvůrce nenašel zcela adekvátní výraz. Podobně jako všechny novější režisérovy snímky, natočené už mimo sféru podzemní kinematografie, postrádá film naléhavost a vybíjí se většinou v samoúčelných zábavných skečích, využívajících kontrastu přívětivého povrchu a brutálního jednání hlavní hrdinky. Popuzená kritika masmédií (včetně exemplárních ukázek z filmů od idylické Annie po krvavé horory a porno) poněkud připomíná přehnané reakce samotné Beverly; ani nedotaženost finále a místy křečovitý výkon Kathleen Turnerové nepřispívají k vyváženosti snímku, jenž je však pro svou nezvyklost zajímavým zpestřením programové nabídky.
    2
  • Double Agent 73
    Double Agent 73 (1974)
    FilmRole: Jane Tennay
    Toplar, drogový král podsvětí, zaplavuje trh nekvalitním heroinem. Agentka 99 se mu dostane příliš blízko, ale stačí ještě vydechnout klíčovou stopu k Toplarově identitě: má jizvu. Na scénu je povolána Jane (Agentka 73), aby Toplara našla. Dostane kameru implantovanou do prsu, aby mohla fotit padouchy, které zlikviduje, a centrála tak mohla Toplara identifikovat, až ho najde. Mezitím se zamiluje do svého kolegy, agenta Jima.
    37%
    Toplar, drogový král podsvětí, zaplavuje trh nekvalitním heroinem. Agentka 99 se mu dostane příliš blízko, ale stačí ještě vydechnout klíčovou stopu k Toplarově identitě: má jizvu. Na scénu je povolána Jane (Agentka 73), aby Toplara našla. Dostane kameru implantovanou do prsu, aby mohla fotit padouchy, které zlikviduje, a centrála tak mohla Toplara identifikovat, až ho najde. Mezitím se zamiluje do svého kolegy, agenta Jima.
    3
  • Deadly Weapons
    Deadly Weapons (1974)
    FilmRole: Crystal
    • iTunes
    36%
    4

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.