Rain Lau: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Rain Lau: Filmy a seriály

  • 天龍八部
    天龍八部 (1997)
    SeriálRole: 阿紫 Ah-tsi
    80%
    1
  • Sai Yaugei
    Sai Yaugei (1996)
    Seriál
    Cesta na západ je hongkongský televizní seriál adaptovaný z klasického stejnojmenného románu. V hlavních rolích se představili Dicky Cheung, Kwong Wah, Wayne Lai a Evergreen Mak. Seriál produkovala společnost TVB a poprvé byl vysílán na TVB Jade v Hongkongu v listopadu 1996. Pokračování, Cesta na západ II, bylo odvysíláno v roce 1998, ale roli Opičího krále hrál Benny Chan, kvůli smluvním problémům mezi Dicky Cheungem a TVB. Cheung se později k roli vrátil v dalším televizním seriálu Opičí král: Putování za sútrou, který byl vysílán na TVB, ale nebyl produkován touto stanicí.
    78%
    Cesta na západ je hongkongský televizní seriál adaptovaný z klasického stejnojmenného románu. V hlavních rolích se představili Dicky Cheung, Kwong Wah, Wayne Lai a Evergreen Mak. Seriál produkovala společnost TVB a poprvé byl vysílán na TVB Jade v Hongkongu v listopadu 1996. Pokračování, Cesta na západ II, bylo odvysíláno v roce 1998, ale roli Opičího krále hrál Benny Chan, kvůli smluvním problémům mezi Dicky Cheungem a TVB. Cheung se později k roli vrátil v dalším televizním seriálu Opičí král: Putování za sútrou, který byl vysílán na TVB, ale nebyl produkován touto stanicí.
    2
  • Princess Agents
    Princess Agents (2017)
    SeriálRole: Aunt Song
    74%
    3
  • Mezi dvěma ohni
    Mezi dvěma ohni (1995)
    Film
    Život na moři není procházkou růžovou zahradou, od každého si vybere svou daň. Nikos, nemluvný, samotářský, osudem otřískaný námořník o tom ví své. I jeho semlela ta stále stejná ubíjející macha námořnického života, života bez minulosti, bez budoucnosti. Už dávno jej drží nad vodou jen pravidelná každodenní dávka opia. A možná ještě knížky, které nikdy nepřestal mít rád. Ty mu snad pomohou i přežít těch pár dní v hongkongském přístavu, ve kterém teď čekají na to, až - a jestli vůbec - je zkrachovalá lodní společnost, které tahle kocábka patří, vyplatí. Nikos nemá nejmenší chuť hledat rozptýlení v přístavu, a už vůbec se nechce bavit s tou malou Číňankou, která jim chodí na loď uklízet. Jenomže v té desetileté holčičce je něco, čemu se nelze ubránit. Upřímnost, čistota, prostota. A v Nikosovi přece jen ještě neodumřel všechen lidský cit... Citlivě, střídmě natočený komorní příběh zvláštního, krátkého přátelství dvou osamělých bytostí, přátelství, které je oba svým způsobem obohatí, stojí a padá se skvělými výkony obou protagonistů. Kvality původem irského herce Stephena Reae dávno prověřil čas, mimořádně působivý je ale i výkon jedenáctileté Ling Chuové, dcery čínsko-vietnamských přistěhovalců, pro kterou byl tento film první - a zatím jedinou - zkušeností před kamerou. Na MFF v Cannes získal film v roce 1995 Cenu Ekumenické poroty, o rok později byl oceněn i na MFF v Bruselu.
    Žánry:Drama
    73%
    Život na moři není procházkou růžovou zahradou, od každého si vybere svou daň. Nikos, nemluvný, samotářský, osudem otřískaný námořník o tom ví své. I jeho semlela ta stále stejná ubíjející macha námořnického života, života bez minulosti, bez budoucnosti. Už dávno jej drží nad vodou jen pravidelná každodenní dávka opia. A možná ještě knížky, které nikdy nepřestal mít rád. Ty mu snad pomohou i přežít těch pár dní v hongkongském přístavu, ve kterém teď čekají na to, až - a jestli vůbec - je zkrachovalá lodní společnost, které tahle kocábka patří, vyplatí. Nikos nemá nejmenší chuť hledat rozptýlení v přístavu, a už vůbec se nechce bavit s tou malou Číňankou, která jim chodí na loď uklízet. Jenomže v té desetileté holčičce je něco, čemu se nelze ubránit. Upřímnost, čistota, prostota. A v Nikosovi přece jen ještě neodumřel všechen lidský cit... Citlivě, střídmě natočený komorní příběh zvláštního, krátkého přátelství dvou osamělých bytostí, přátelství, které je oba svým způsobem obohatí, stojí a padá se skvělými výkony obou protagonistů. Kvality původem irského herce Stephena Reae dávno prověřil čas, mimořádně působivý je ale i výkon jedenáctileté Ling Chuové, dcery čínsko-vietnamských přistěhovalců, pro kterou byl tento film první - a zatím jedinou - zkušeností před kamerou. Na MFF v Cannes získal film v roce 1995 Cenu Ekumenické poroty, o rok později byl oceněn i na MFF v Bruselu.
    Žánry:Drama
    4
  • Wu ge xiao hai de xiao zhang
    Wu ge xiao hai de xiao zhang (2015)
    FilmRole: Mrs Lo
    71%
    5
  • Distinction
    Distinction (2018)
    Film
    63%
    6
  • Kaskadérka
    Kaskadérka (1996)
    FilmRole: Scarlet
    Ann Hui ve své kariéře mnohokrát demonstrovala svou žánrovou všestrannost. Dokonale rozumí schématům válečných filmů, komedií, melodramat i akce, ale nikdy nezapomíná na ústřední motiv své tvorby – lidské příběhy, humanismus. Jeden z nejlepších příkladů jejího spojení žánrových experimentů s hlavním tématem představuje životní příběh kaskadérky Ah Kam (Michelle Yeoh). Na prostoru tří kapitol Hui vystaví tři odlišné filmy s jednotícím tématem postavení ženy v hongkongské společnosti. První část Kaskadérky je uvědomělou hříčkou typu Truffautovské Americké noci (1973) nebo Wajdovského Vše na prodej (1969), sebereflexivně vypráví o postavení kaskadérů uvnitř filmového průmyslu. Hui vykresluje jejich práci na jedné straně jako nebezpečnou, a režiséry a producenty ne vždy doceněnou, na té druhé pak nečekaně intimní. Kaskadérské kolektivy totiž tvoří malé rodiny, sevřený ekosystém uvnitř pragmatického průmyslu. Metafilmové vyprávění se změní v podvratné melodrama, a nakonec uprchlický příběh. Každá z těchto fází ale staví do popředí Ah Kam. Ženu, která se odmítá podrobit společenským normám, ať už jde o pozici kaskadérky, partnerky nebo matky. Kaskadérka totiž využívá žánrové vzorce především jako motivaci k prozkoumání vztahu mezi ženou a společností. (Filmasia)
    Žánry:AkčníDrama
    Režie:Ann Hui
    60%
    Ann Hui ve své kariéře mnohokrát demonstrovala svou žánrovou všestrannost. Dokonale rozumí schématům válečných filmů, komedií, melodramat i akce, ale nikdy nezapomíná na ústřední motiv své tvorby – lidské příběhy, humanismus. Jeden z nejlepších příkladů jejího spojení žánrových experimentů s hlavním tématem představuje životní příběh kaskadérky Ah Kam (Michelle Yeoh). Na prostoru tří kapitol Hui vystaví tři odlišné filmy s jednotícím tématem postavení ženy v hongkongské společnosti. První část Kaskadérky je uvědomělou hříčkou typu Truffautovské Americké noci (1973) nebo Wajdovského Vše na prodej (1969), sebereflexivně vypráví o postavení kaskadérů uvnitř filmového průmyslu. Hui vykresluje jejich práci na jedné straně jako nebezpečnou, a režiséry a producenty ne vždy doceněnou, na té druhé pak nečekaně intimní. Kaskadérské kolektivy totiž tvoří malé rodiny, sevřený ekosystém uvnitř pragmatického průmyslu. Metafilmové vyprávění se změní v podvratné melodrama, a nakonec uprchlický příběh. Každá z těchto fází ale staví do popředí Ah Kam. Ženu, která se odmítá podrobit společenským normám, ať už jde o pozici kaskadérky, partnerky nebo matky. Kaskadérka totiž využívá žánrové vzorce především jako motivaci k prozkoumání vztahu mezi ženou a společností. (Filmasia)
    Žánry:AkčníDrama
    Režie:Ann Hui
    7
  • Push
    Push (2009)
    FilmRole: Cocktail Waitress
    • iTunes
    58%
    8
  • Yam yeung lo ji sing goon faat choi
    Yam yeung lo ji sing goon faat choi (1998)
    FilmRole: Ann
    56%
    9

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.