?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Monica Howe: Filmy a seriály

  • Distant Voices, Still Lives
    Distant Voices, Still Lives (1988)
    Film
    Sourozenci Maisie a Tony se sejdou se svou matkou na svatbě jejich sestry Eileen. Je to radostná událost, ale skrze flashbacky se ukazuje, že rodina nebyla vždy šťastná. Jejich otec fyzicky týral svou ženu a děti si odnesly emocionální trauma. V důsledku toho z nich vyrostli nešťastní dospělí, kteří hledají lásku, které se jim v mládí nedostalo.
    Žánry:Drama
    70%
    Sourozenci Maisie a Tony se sejdou se svou matkou na svatbě jejich sestry Eileen. Je to radostná událost, ale skrze flashbacky se ukazuje, že rodina nebyla vždy šťastná. Jejich otec fyzicky týral svou ženu a děti si odnesly emocionální trauma. V důsledku toho z nich vyrostli nešťastní dospělí, kteří hledají lásku, které se jim v mládí nedostalo.
    Žánry:Drama
    1
  • Dlouhý den končí
    Dlouhý den končí (1992)
    Film
    Osudem smutného a osamělého jedenáctiletého Buda bylo narodit se a vyrůstat na ulicích Liverpoolu 50. let minulého století. Domov sdílel s ovdovělou matkou a čtyřmi sestrami, musel zažít ponižování a útrapy na nové škole a byl zvědavým a vnímavým pozorovatelem ne vždy pochopitelného okolního světa dospělých. Nostalgická koláž dobových písní a také filmových sekvencí jen zvýrazňuje neuvěřitelně bohatý život v Budově nitru, nikdy ale nepřekrývá jeho vnitřní žal, který má dobrý, byť zpočátku ne zcela jasný důvod. Bud je prostě jiný. A naprosto dokonale ho ztvárnil dětský neherec Leigh McCormack, jehož excelentní a zcela přirozený výkon překvapil nejen režiséra Terence Daviese, ale také porotu ve francouzském Cannes, jež snímek v roce 1992 nominovala na Zlatou palmu.
    69%
    Osudem smutného a osamělého jedenáctiletého Buda bylo narodit se a vyrůstat na ulicích Liverpoolu 50. let minulého století. Domov sdílel s ovdovělou matkou a čtyřmi sestrami, musel zažít ponižování a útrapy na nové škole a byl zvědavým a vnímavým pozorovatelem ne vždy pochopitelného okolního světa dospělých. Nostalgická koláž dobových písní a také filmových sekvencí jen zvýrazňuje neuvěřitelně bohatý život v Budově nitru, nikdy ale nepřekrývá jeho vnitřní žal, který má dobrý, byť zpočátku ne zcela jasný důvod. Bud je prostě jiný. A naprosto dokonale ho ztvárnil dětský neherec Leigh McCormack, jehož excelentní a zcela přirozený výkon překvapil nejen režiséra Terence Daviese, ale také porotu ve francouzském Cannes, jež snímek v roce 1992 nominovala na Zlatou palmu.
    2
  • Bugsy Malone
    Bugsy Malone (1976)
    Film
    68%
    3
  • Breaking Glass
    Breaking Glass (1980)
    Film
    Breaking Glass vypráví příběh punkové zpěvačky Kate a jejího raketového vzestupu ke slávě. Kate začíná v londýnských rockových hospodách a s pomocí svého manažera Dannyho se přes noc stane obrovskou hvězdou. Jakmile se ocitne na vrcholu, tlak je obrovský, protože Kateina kapela je vytlačena a ona musí sama zvládnout být v centru pozornosti.
    Žánry:Drama
    67%
    Breaking Glass vypráví příběh punkové zpěvačky Kate a jejího raketového vzestupu ke slávě. Kate začíná v londýnských rockových hospodách a s pomocí svého manažera Dannyho se přes noc stane obrovskou hvězdou. Jakmile se ocitne na vrcholu, tlak je obrovský, protože Kateina kapela je vytlačena a ona musí sama zvládnout být v centru pozornosti.
    Žánry:Drama
    4
  • 5
  • Indian Summer
    Indian Summer (1996)
    Film
    65%
    6
  • House of Mirth, The
    House of Mirth, The (2000)
    Film
    64%
    7
  • Prostitute
    Prostitute (1980)
    Film
    Příběh dvou žen: Sandra, ctižádostivá, ale naivní dívka z Birminghamu, která se stěhuje do Londýna s nadějí, že si zajistí bohatší patrony, a Louise, její kamarádka, sociální pracovnice, která bojuje za změnu zastaralých a pokryteckých zákonů o prostituci. Obě se snaží dosáhnout svých cílů, ale krutá realita rozbíjí jejich naděje a odhaluje hluboce zakořeněné předsudky vůči ženám ve společnosti.
    Žánry:Drama
    61%
    Příběh dvou žen: Sandra, ctižádostivá, ale naivní dívka z Birminghamu, která se stěhuje do Londýna s nadějí, že si zajistí bohatší patrony, a Louise, její kamarádka, sociální pracovnice, která bojuje za změnu zastaralých a pokryteckých zákonů o prostituci. Obě se snaží dosáhnout svých cílů, ale krutá realita rozbíjí jejich naděje a odhaluje hluboce zakořeněné předsudky vůči ženám ve společnosti.
    Žánry:Drama
    8
  • Kam se i andělé bojí vstoupit
    Kam se i andělé bojí vstoupit (1991)
    Film
    • iTunes
    Drama o potlačované i uvolněné sexualitě v anglických vyšších společenských kruzích. V dramatu na motivy románu E. M. Forstera, odehrávajícím se na přelomu 19. a 20. století, se bohatá vdova z vyšší společenské třídy provdá za Itala o mnoho let mladšího, následky čehož jsou veskrze katastrofální. Lilia Herritonová (Helen Mirren), žena ve středním věku, se přivdá do zámožné rodiny, brzy však přichází o manžela a trpí pod krutou nadvládou arogantní tchyně (Barbara Jefford). Na návrh rodinné přítelkyně Caroline Abbottové (Helena Bonham Carter) nechává Lilia svou dcerku u tchána a tchyně a odjíždí na dovolenou do Itálie. Tam se zamiluje do chudého, leč atraktivního Gina Carelly (Giovanni Guidelli). Když oznámí, že si chce Gina vzít, rodina posílá jejího švagra Philipa (Rupert Graves), aby plánovanému sňatku zabránil. Philip, postava s rysy hulváta i filozofa, však svého cíle nedosáhne. Gina kromě manželky přitahují i jiné ženy, když však jeho žena při porodu umírá, hluboce jej to zasáhne. Philip a jeho přecitlivělá sestra Harriet (Judy Davis) brzy přijíždějí do Toskánska a pokoušejí se unést Liliina syna. Objevuje se však zásadová Caroline a chce jim v tom zabránit, čímž připraví půdu pro nečekaná rozuzlení a závěrečnou tragédii. Ve filmu se opět sešli Helena Bonham Carter a Rupert Graves, kteří ztvárnili jedny z hlavních rolí také v dalším slavném snímku na motivy románu E. M. Forstera Pokoj s vyhlídkou (A Room With a View). Oba herci dále účinkovali v jiných filmech podle románů E. M. Forstera, Helena Bonham Carter v dramatu Rodinné sídlo (Howards End) a Rupert Graves v romantickém dramatu Maurice.
    Žánry:Drama
    58%
    Drama o potlačované i uvolněné sexualitě v anglických vyšších společenských kruzích. V dramatu na motivy románu E. M. Forstera, odehrávajícím se na přelomu 19. a 20. století, se bohatá vdova z vyšší společenské třídy provdá za Itala o mnoho let mladšího, následky čehož jsou veskrze katastrofální. Lilia Herritonová (Helen Mirren), žena ve středním věku, se přivdá do zámožné rodiny, brzy však přichází o manžela a trpí pod krutou nadvládou arogantní tchyně (Barbara Jefford). Na návrh rodinné přítelkyně Caroline Abbottové (Helena Bonham Carter) nechává Lilia svou dcerku u tchána a tchyně a odjíždí na dovolenou do Itálie. Tam se zamiluje do chudého, leč atraktivního Gina Carelly (Giovanni Guidelli). Když oznámí, že si chce Gina vzít, rodina posílá jejího švagra Philipa (Rupert Graves), aby plánovanému sňatku zabránil. Philip, postava s rysy hulváta i filozofa, však svého cíle nedosáhne. Gina kromě manželky přitahují i jiné ženy, když však jeho žena při porodu umírá, hluboce jej to zasáhne. Philip a jeho přecitlivělá sestra Harriet (Judy Davis) brzy přijíždějí do Toskánska a pokoušejí se unést Liliina syna. Objevuje se však zásadová Caroline a chce jim v tom zabránit, čímž připraví půdu pro nečekaná rozuzlení a závěrečnou tragédii. Ve filmu se opět sešli Helena Bonham Carter a Rupert Graves, kteří ztvárnili jedny z hlavních rolí také v dalším slavném snímku na motivy románu E. M. Forstera Pokoj s vyhlídkou (A Room With a View). Oba herci dále účinkovali v jiných filmech podle románů E. M. Forstera, Helena Bonham Carter v dramatu Rodinné sídlo (Howards End) a Rupert Graves v romantickém dramatu Maurice.
    Žánry:Drama
    9
  • Válečníci z Atlantidy
    Válečníci z Atlantidy (1978)
    Film
    • Netflix
    53%
    10
  • Báječná léta
    Báječná léta (1995)
    Film
    Neonová bible, první literární adaptace spisovatele a režiséra Terence Daviese, čerpá námět z knihy Johna Kennedyho Toolea odehrávající se ve 30. a 40. letech. Podobně jako v Daviesově autobiografické Trilogii je film sérií vzpomínek 15letého Davida (Jacob Tierney), který vzpomíná na své problematické dětství během cesty vlakem vstříc neznámé budoucnosti. Jako malý chlapec byl David (Drake Bell) vyvrženec bez přátel, který sledoval, jak jeho zlostný otec Frank (Denis Leary) ventiluje svou frustraci chudobou tím, že bije svou ženu Sarah (Diana Scarwid). David získá společníka, když se k nim nastěhuje půvabná teta Mae (Gena Rowlands). Mae častuje Davida svými historkami o svém působení na jevišti a poskytuje mu ochranu uprostřed starostí jeho rodičů. Nicméně přes vliv tety Mae je David donucen předčasně dospět a ocitá se v šokující nesnázi. Davies nás pomocí plynulých a malátných pohybů kamery provází Davidovým rodinným životem a životem Jižanů v určitém okamžiku, s jeho budovatelskými shromážděními a pálením knih. Daviesovo kinematografické snění je další působivý průzkum jeho osobních témat dětství, vzpomínek a náboženství.
    Žánry:DramaGotický
    51%
    Neonová bible, první literární adaptace spisovatele a režiséra Terence Daviese, čerpá námět z knihy Johna Kennedyho Toolea odehrávající se ve 30. a 40. letech. Podobně jako v Daviesově autobiografické Trilogii je film sérií vzpomínek 15letého Davida (Jacob Tierney), který vzpomíná na své problematické dětství během cesty vlakem vstříc neznámé budoucnosti. Jako malý chlapec byl David (Drake Bell) vyvrženec bez přátel, který sledoval, jak jeho zlostný otec Frank (Denis Leary) ventiluje svou frustraci chudobou tím, že bije svou ženu Sarah (Diana Scarwid). David získá společníka, když se k nim nastěhuje půvabná teta Mae (Gena Rowlands). Mae častuje Davida svými historkami o svém působení na jevišti a poskytuje mu ochranu uprostřed starostí jeho rodičů. Nicméně přes vliv tety Mae je David donucen předčasně dospět a ocitá se v šokující nesnázi. Davies nás pomocí plynulých a malátných pohybů kamery provází Davidovým rodinným životem a životem Jižanů v určitém okamžiku, s jeho budovatelskými shromážděními a pálením knih. Daviesovo kinematografické snění je další působivý průzkum jeho osobních témat dětství, vzpomínek a náboženství.
    Žánry:DramaGotický
    11

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.