?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Peter Gonzales Falcon: Filmy a seriály

  • Řím
    Řím (1972)
    FilmRole: Fellini, Age 18
    Po filmu Klauni (1970) na jedno z Felliniho oblíbených témat, prostředí cirkusů, vznikly krátce po sobě dva snímky věnované místům, která Fellini miloval. Amarcord (1973), ve kterém vytvořil obraz malého přímořského městečka, kde se narodil a prožil dětství, a rok předtím film Roma - s městem Římem v hlavní roli. Po pohledu zúženém na svět římské smetánky v dřívějším Sladkém životě se tentokrát Fellini vyznal ze své lásky ke krásnému i rozporuplnému velkoměstu a svým jedinečným Římanům, a z obdivu k jeho historii. Mozaiku obrazů, faktů i fantazie skládá z opět nezakrytě autobiografického pohledu: chlapec z Rimini, pro kterého je Řím téměř legendárním městem z vyprávění, se s ním setkává jako mladý muž a je pohlcen jeho pulzujícím životem, doslova vtažen do víru velkoměsta. Ve třetí části filmu se už jako zralý muž - filmař - snaží postihnout obraz města mnohem plastičtěji a hlouběji, s důrazem na jeho historii a její propojení se současností. Ve své široké fresce kombinuje Fellini téměř dokumentární pasáže se snovými vizemi. Sám o filmu Roma řekl, že je jakousi kompilací filmů, které dosud natočil, i těch, které ještě nenatočil.
    Žánry:DramaSatira
    73%
    Po filmu Klauni (1970) na jedno z Felliniho oblíbených témat, prostředí cirkusů, vznikly krátce po sobě dva snímky věnované místům, která Fellini miloval. Amarcord (1973), ve kterém vytvořil obraz malého přímořského městečka, kde se narodil a prožil dětství, a rok předtím film Roma - s městem Římem v hlavní roli. Po pohledu zúženém na svět římské smetánky v dřívějším Sladkém životě se tentokrát Fellini vyznal ze své lásky ke krásnému i rozporuplnému velkoměstu a svým jedinečným Římanům, a z obdivu k jeho historii. Mozaiku obrazů, faktů i fantazie skládá z opět nezakrytě autobiografického pohledu: chlapec z Rimini, pro kterého je Řím téměř legendárním městem z vyprávění, se s ním setkává jako mladý muž a je pohlcen jeho pulzujícím životem, doslova vtažen do víru velkoměsta. Ve třetí části filmu se už jako zralý muž - filmař - snaží postihnout obraz města mnohem plastičtěji a hlouběji, s důrazem na jeho historii a její propojení se současností. Ve své široké fresce kombinuje Fellini téměř dokumentární pasáže se snovými vizemi. Sám o filmu Roma řekl, že je jakousi kompilací filmů, které dosud natočil, i těch, které ještě nenatočil.
    Žánry:DramaSatira
    1
  • Santo oficio, El
    Santo oficio, El (1974)
    FilmRole: Fray Gaspar
    Ve filmografii Artura Ripsteina nalezneme pouze dva historické filmy - Recuerdos del porvenir a Inkvizice. Snímek Inkvizice je historicky věrnou rekonstrukcí osudu rodiny Carvajalů, které je využito k reflexi pronásledování mexických Židů v 16. století. Nejde o zobrazení honu na čarodějnice či kacíře, ale podle slov režiséra má film být i jakousi všeobecnou metaforou o prvopočátcích formování moderní mexické společnosti a mexického státu.
    Žánry:DramaHistorický
    70%
    Ve filmografii Artura Ripsteina nalezneme pouze dva historické filmy - Recuerdos del porvenir a Inkvizice. Snímek Inkvizice je historicky věrnou rekonstrukcí osudu rodiny Carvajalů, které je využito k reflexi pronásledování mexických Židů v 16. století. Nejde o zobrazení honu na čarodějnice či kacíře, ale podle slov režiséra má film být i jakousi všeobecnou metaforou o prvopočátcích formování moderní mexické společnosti a mexického státu.
    Žánry:DramaHistorický
    2
  • Hranice smrti
    Hranice smrti (2007)
    FilmRole: Police Chief
    • Magenta TV
    Americké korporace využívají Severoamerickou dohodu o volném obchodu (NAFTA) a otevírají rozsáhlé montážní závody (maquiladoras) těsně za hranicemi USA a Mexika. Tyto závody zaměstnávají převážně mexické ženy, které pracují dlouhé hodiny za minimální mzdu, aby vyráběly obrovské množství produktů. Lauren Adrianová, zapálená americká reportérka pro Chicago Sentinel, touží být přidělena na iráckou frontu, aby informovala o válce. Místo toho ji její šéfredaktor George Morgan pověří vyšetřováním série vražd mladých žen pracujících v montážních závodech v mexickém pohraničním městě.
    58%
    Americké korporace využívají Severoamerickou dohodu o volném obchodu (NAFTA) a otevírají rozsáhlé montážní závody (maquiladoras) těsně za hranicemi USA a Mexika. Tyto závody zaměstnávají převážně mexické ženy, které pracují dlouhé hodiny za minimální mzdu, aby vyráběly obrovské množství produktů. Lauren Adrianová, zapálená americká reportérka pro Chicago Sentinel, touží být přidělena na iráckou frontu, aby informovala o válce. Místo toho ji její šéfredaktor George Morgan pověří vyšetřováním série vražd mladých žen pracujících v montážních závodech v mexickém pohraničním městě.
    3
  • Konec
    Konec (1978)
    FilmRole: Latin Lover (as Peter Gonzales)
    • iTunes
    Na začátku snímku Konec se Wendell Sonny Lawson dozví od svého lékaře, že umírá na to samé, co měla Ali MacGraw ve filmu Love Story. Lawson na svou nedlouhou vyhlídku života bezprostředně reaguje výbuchem nezvladatelného pláče, což jeho spolucestujícím ve výtahu není zrovna dvakrát příjemné. Vydá se do blízkého kostela, aby se vyznal ze všech svých hříchů, ale narazí jen na očividnou neschopnost mladého kněze. Pokusí se tedy vyřešit pár problémů se svou přítelkyní, bývalou ženou, dcerou Julií a svými rodiči. Zjistí ale, že jsou příliš zavaleni vlastními problémy a nevěnují mu pozornost. Nakonec se rozhodne pro sebevraždu, která se mu ale ne a ne podařit, a tak skončí v psychiatrické léčebně, kde se skamarádí s dalším šíleným pacientem, jehož ztvárnil Dom DeLuise.
    Žánry:Komedie
    55%
    Na začátku snímku Konec se Wendell Sonny Lawson dozví od svého lékaře, že umírá na to samé, co měla Ali MacGraw ve filmu Love Story. Lawson na svou nedlouhou vyhlídku života bezprostředně reaguje výbuchem nezvladatelného pláče, což jeho spolucestujícím ve výtahu není zrovna dvakrát příjemné. Vydá se do blízkého kostela, aby se vyznal ze všech svých hříchů, ale narazí jen na očividnou neschopnost mladého kněze. Pokusí se tedy vyřešit pár problémů se svou přítelkyní, bývalou ženou, dcerou Julií a svými rodiči. Zjistí ale, že jsou příliš zavaleni vlastními problémy a nevěnují mu pozornost. Nakonec se rozhodne pro sebevraždu, která se mu ale ne a ne podařit, a tak skončí v psychiatrické léčebně, kde se skamarádí s dalším šíleným pacientem, jehož ztvárnil Dom DeLuise.
    Žánry:Komedie
    4
  • Dis
    Dis (2017)
    FilmRole: Orlando
    Bývalý voják s kriminální minulostí se ukryje v lesích. Démonická postava hledá semínko zabijáků a krev zatracených, aby nakrmila svou mandragorovou zahradu. *DIS* je pekelný sestup ke kořenům legendy o mandragore a k muži, který se příliš přiblíží této legendě a nepopsatelné hrůze, která se za ní skrývá. Co zaseješ, to sklidíš.
    Žánry:Horor
    41%
    Bývalý voják s kriminální minulostí se ukryje v lesích. Démonická postava hledá semínko zabijáků a krev zatracených, aby nakrmila svou mandragorovou zahradu. *DIS* je pekelný sestup ke kořenům legendy o mandragore a k muži, který se příliš přiblíží této legendě a nepopsatelné hrůze, která se za ní skrývá. Co zaseješ, to sklidíš.
    Žánry:Horor
    5
  • Heartbreaker
    Heartbreaker (1983)
    FilmRole: Hector
    41%
    6

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.