Juan Soler: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Juan Soler: Filmy a seriály

  • Locura de amor
    Locura de amor (2000)
    Seriál
    80%
    1
  • Ángela
    Ángela (1998)
    Seriál
    Angela je mexická telenovela, kterou produkovala společnost Televisa a v roce 1998 ji vysílala stanice Canal de las Estrellas. Premiéru měla 17. května 1999 na stanici Univision ve Spojených státech, kde nahradila tehdejší hit Lži (La Mentira) a skončila 9. září 1999, kdy ji nahradily Tři ženy (Tres Mujeres). Na Galavisión byla vysílána podruhé a potřetí od 15. března 2000 a 8. května 2001 a skončila podruhé a potřetí 1. července 2000 a 24. srpna 2001. Počtvrté se objevila v pozdních nočních hodinách na Univision v rámci programu "Grandes Historias", vysílána byla od 28. října 2003 a skončila 27. února 2004. Popáté ji vysílala stanice TeleFutura od 18. září 2006 a skončila 8. ledna 2007. Tato telenovela měla 78 epizod.
    Žánry:DramaRomantický
    76%
    Angela je mexická telenovela, kterou produkovala společnost Televisa a v roce 1998 ji vysílala stanice Canal de las Estrellas. Premiéru měla 17. května 1999 na stanici Univision ve Spojených státech, kde nahradila tehdejší hit Lži (La Mentira) a skončila 9. září 1999, kdy ji nahradily Tři ženy (Tres Mujeres). Na Galavisión byla vysílána podruhé a potřetí od 15. března 2000 a 8. května 2001 a skončila podruhé a potřetí 1. července 2000 a 24. srpna 2001. Počtvrté se objevila v pozdních nočních hodinách na Univision v rámci programu "Grandes Historias", vysílána byla od 28. října 2003 a skončila 27. února 2004. Popáté ji vysílala stanice TeleFutura od 18. září 2006 a skončila 8. ledna 2007. Tato telenovela měla 78 epizod.
    Žánry:DramaRomantický
    2
  • Fea más bella, La
    Fea más bella, La (2006)
    Seriál
    Ošklivka Betty je mexická telenovela produkovaná společností Televisa. Jedná se o druhou mexickou verzi populární kolumbijské telenovely: Betty la fea. V hlavních rolích Ošklivky Betty září populární herečka/zpěvačka/komička Angélica Vale a herec/zpěvák Jaime Camil, spolu s jedním z nejrozmanitějších a nejoblíbenějších hereckých obsazení, jaké se kdy v Mexiku sešlo, včetně Angélicy Maríi, Josého Josého, Sergia Mayera, Elizabeth Álvarez, Patricie Navidad a mnoha dalších. Univision vysílala dvouhodinové epizody Ošklivky Betty od 13. září 2010 do 15. dubna 2011. Ošklivka Betty také získala cenu TV y Novelas za nejlepší telenovelu roku. V roce 2009 byla dabována do arabštiny a vysílána na MTV Lebanon jako Letty místo La Fea Más Bella. „Nejlepší telenovela roku 2007“.
    67%
    Ošklivka Betty je mexická telenovela produkovaná společností Televisa. Jedná se o druhou mexickou verzi populární kolumbijské telenovely: Betty la fea. V hlavních rolích Ošklivky Betty září populární herečka/zpěvačka/komička Angélica Vale a herec/zpěvák Jaime Camil, spolu s jedním z nejrozmanitějších a nejoblíbenějších hereckých obsazení, jaké se kdy v Mexiku sešlo, včetně Angélicy Maríi, Josého Josého, Sergia Mayera, Elizabeth Álvarez, Patricie Navidad a mnoha dalších. Univision vysílala dvouhodinové epizody Ošklivky Betty od 13. září 2010 do 15. dubna 2011. Ošklivka Betty také získala cenu TV y Novelas za nejlepší telenovelu roku. V roce 2009 byla dabována do arabštiny a vysílána na MTV Lebanon jako Letty místo La Fea Más Bella. „Nejlepší telenovela roku 2007“.
    3
  • Juego sucio en Casablanca
    Juego sucio en Casablanca (1985)
    FilmRole: Charlie
    Dean, neúspěšný americký spisovatel, dostane nečekanou zprávu: jeho manželka, která pochází z bohaté rodiny, podala žádost o rozvod. Ohromen se rozhodne spáchat sebevraždu. Jeho první pokus selže, protože si to rozmyslí. Během opilecké ztráty paměti strávené hazardem však vyhraje velké peníze a slíbí celou výhru muži, který ho dokáže zabít… ale musí mít speciální hrací kartu.
    Žánry:Akční
    55%
    Dean, neúspěšný americký spisovatel, dostane nečekanou zprávu: jeho manželka, která pochází z bohaté rodiny, podala žádost o rozvod. Ohromen se rozhodne spáchat sebevraždu. Jeho první pokus selže, protože si to rozmyslí. Během opilecké ztráty paměti strávené hazardem však vyhraje velké peníze a slíbí celou výhru muži, který ho dokáže zabít… ale musí mít speciální hrací kartu.
    Žánry:Akční
    4
  • Eugenie
    Eugenie (1980)
    Film
    52%
    5
  • Säge des Todes, Die
    Säge des Todes, Die (1981)
    Film
    • iTunes
    51%
    6
  • Bahía blanca
    Bahía blanca (1984)
    FilmRole: Dr. Ramiro Sarmiento (as Juan Cozar)
    Na břehu rybářské vesnice je nalezeno tělo Pocha Martina. Podle soudního lékaře Ramira byl Pocho zavražděn, což upozorní komisaře Carlose. Mladá Silvia, Pochoova přítelkyně, obdrží smutnou zprávu, ale více se obává o svou blížící se svatbu s Andym. Potrhlý Oscar hovoří s Carlosem o nebezpečných sirénách z Jeleního ostrova, zlých ženách, které lákají námořníky a ničí je. Když se Ramiro a Carlos vydají na ostrov, najdou sestry Lilu a Mary, které provozují tavernu/bordel poblíž pláže. Carlos a Lila jsou staří známí a oslavují shledání, ale vražda Pocha zůstává nevyřešena.
    Žánry:DramaThriller
    51%
    Na břehu rybářské vesnice je nalezeno tělo Pocha Martina. Podle soudního lékaře Ramira byl Pocho zavražděn, což upozorní komisaře Carlose. Mladá Silvia, Pochoova přítelkyně, obdrží smutnou zprávu, ale více se obává o svou blížící se svatbu s Andym. Potrhlý Oscar hovoří s Carlosem o nebezpečných sirénách z Jeleního ostrova, zlých ženách, které lákají námořníky a ničí je. Když se Ramiro a Carlos vydají na ostrov, najdou sestry Lilu a Mary, které provozují tavernu/bordel poblíž pláže. Carlos a Lila jsou staří známí a oslavují shledání, ale vražda Pocha zůstává nevyřešena.
    Žánry:DramaThriller
    7
  • Gemidos de placer
    Gemidos de placer (1983)
    FilmRole: Fenul
    48%
    8
  • El hotel de los ligues
    El hotel de los ligues (1983)
    FilmRole: Feliu
    48%
    9
  • La casa de las mujeres perdidas
    La casa de las mujeres perdidas (1983)
    Film
    Na odlehlém ostrově žije Desdemona se svou podivínskou rodinou: otcem Mariem, nevlastní matkou Dulcineou a mentálně postiženou sestrou Paulovou. Jako jediní obyvatelé ostrova jsou všichni členové rodiny pohlceni samotou a pustotou. Desdemona se snaží zahnat nudu dlouhými procházkami po pláži nebo akty sebeuspokojování. Často se snaží svést svého vlastního otce Maria k sexuálním hrátkám. Jejich každodenní rutinu naruší příjezd (lodí) statného cizince, který vnese do Desdemoniny rodiny napětí.
    47%
    Na odlehlém ostrově žije Desdemona se svou podivínskou rodinou: otcem Mariem, nevlastní matkou Dulcineou a mentálně postiženou sestrou Paulovou. Jako jediní obyvatelé ostrova jsou všichni členové rodiny pohlceni samotou a pustotou. Desdemona se snaží zahnat nudu dlouhými procházkami po pláži nebo akty sebeuspokojování. Často se snaží svést svého vlastního otce Maria k sexuálním hrátkám. Jejich každodenní rutinu naruší příjezd (lodí) statného cizince, který vnese do Desdemoniny rodiny napětí.
    10
  • Sadomania - Hölle der Lust
    Sadomania - Hölle der Lust (1981)
    Film
    46%
    11
  • Siniestro doctor Orloff, El
    Siniestro doctor Orloff, El (1984)
    FilmRole: Malou
    45%
    12
  • Lilian (la virgen pervertida)
    Lilian (la virgen pervertida) (1984)
    Film
    44%
    13
  • Las chicas del tanga
    Las chicas del tanga (1987)
    FilmRole: Philip
    44%
    14
  • El mirón y la exhibicionista
    El mirón y la exhibicionista (1986)
    Film
    Muž posedlý sexem se s vervou věnuje špehování žen při milování. „Voyeur a exhibicionistka“ je jeden z deseti filmů, které Jesús Franco natočil na úsvitu španělské kinematografie pro dospělé. S minimem prostředků, ale zato s velkou dávkou fantazie a nadšenými herci a techniky, kteří se stali průkopníky tohoto žánru.
    Žánry:Erotický
    43%
    Muž posedlý sexem se s vervou věnuje špehování žen při milování. „Voyeur a exhibicionistka“ je jeden z deseti filmů, které Jesús Franco natočil na úsvitu španělské kinematografie pro dospělé. S minimem prostředků, ale zato s velkou dávkou fantazie a nadšenými herci a techniky, kteří se stali průkopníky tohoto žánru.
    Žánry:Erotický
    15
  • El sexo está loco
    El sexo está loco (1981)
    FilmRole: Priest
    42%
    16
  • Mondo cannibale
    Mondo cannibale (1980)
    Film
    39%
    17
  • Linda
    Linda (1981)
    Film
    37%
    18
  • Chicas de Copacabana, Las
    Chicas de Copacabana, Las (1981)
    FilmRole: Guitar Player
    36%
    19
  • Las orgías inconfesables de Emmanuelle
    Las orgías inconfesables de Emmanuelle (1982)
    FilmRole: -
    35%
    20
  • La chica de las bragas transparentes
    La chica de las bragas transparentes (1981)
    Film
    Soukromé očko Al Crosby je najat milionářem Harrym Feldmanem, aby ho zastoupil na schůzce s gangsterem Emiliem. Je omámen a dvě prostitutky, Suzy a Bijou, ho vyfotí v kompromitujících pozicích. Poté se ho pokusí zabít paní Feldmanová. Al se pokusí paní Feldmanovou vydírat, ale je zbit třemi ženami a donucen prozradit, kde se Harry nachází, což vede k Harryho vraždě. Al požádá o pomoc Harryho milenku Coco a také Suzy a Bijou, které Al dostane z vězení. Společně odhalí, že paní Feldmanová zdědila peníze nekalým způsobem a vlastní nevěstinec.
    Žánry:AkčníKomedie
    33%
    Soukromé očko Al Crosby je najat milionářem Harrym Feldmanem, aby ho zastoupil na schůzce s gangsterem Emiliem. Je omámen a dvě prostitutky, Suzy a Bijou, ho vyfotí v kompromitujících pozicích. Poté se ho pokusí zabít paní Feldmanová. Al se pokusí paní Feldmanovou vydírat, ale je zbit třemi ženami a donucen prozradit, kde se Harry nachází, což vede k Harryho vraždě. Al požádá o pomoc Harryho milenku Coco a také Suzy a Bijou, které Al dostane z vězení. Společně odhalí, že paní Feldmanová zdědila peníze nekalým způsobem a vlastní nevěstinec.
    Žánry:AkčníKomedie
    21
  • Kanibalský sex
    Kanibalský sex (1980)
    Film

    Na počátku 70. let se Jess Franco usadil ve Francii a pustil se do natáčení pro dvě produkční společnosti - Eurociné a Comptoir Français du Film. Jedním z důvodů Francovy emigrace byla smrt jeho fetišistické herečky Soledady Mirandy. Začíná období, kdy může točit až deset filmů ročně, používá řadu pseudonymů a do filmů včleňuje pornografické scény.
    Rok, kdy byl Kanibalský sex realizován, patřil k těm oddechovějším a Franco během něj dokončil pouze pět filmů. Zběsilé natáčecí tempo se výrazně podepsalo na jeho dílech. Nespoutaná mezizáběrová skladba a agresivní transfokace, tříštící jednolitost uvnitř scén, vyvolávají horečnatý dojem diletantského surrealismu, vydržovaného ďábelskými atonálními ruchy a minimalistickou kmenovou rytmikou. Rozvíjení děje a psychologie postav jsou utlumeny a do popředí se dostává (s)prosté zaujetí obrazem. Zběsilé zoomy voyeursky osahávají exotickou vegetaci, mužská i ženská ohanbí a Franco nabízí ve skromné míře pro něho jinak spíše vzácné gore efekty, které poskytují krvelačný spektákl vyvržených útrob i konzumovaných genitálií. Pudová živočišnost, schematicky ztělesněná urostlým démonickým Afroameričanem, je nakonec pokořena kníratým Indiana Jonesem a bílý muž tak zase jednou ukázal, zač je toho koloniální loket.
    Kanibalský sex reprezentuje typickou ukázku exploatačního filmu tohoto období, počínaje za každou cenu poutavým názvem a vykřičenými propagačními materiály, jejichž vyznění samotné filmové zpodobnění nenaplňuje, a konče bezbřehým zužitkováním exotických lokací, jež mají zprostředkovávat (po)hlavní podívanou. Kanibalský námět zasazený do zemí třetího světa spojuje dílo s dobovým rozmachem filmů jako Kanibalové (Cannibal Holocaust, 1980), avšak exploatační tradice nabízející civilizovanému člověku atraktivní obrazy „jiného“ je mnohem starší - ať už mluvíme o formě „shockumentaries“ typu Mondo Cane (1962), anebo jejich starších exploatačních odvozenin bujících od konce 20. let, kam spadá například Angkor (1935). Francův snímek je zářnou ukázkou režisérovy eroticko-exotické linie s hororovými motivy, jehož prapočátky se vážou k filmu Paroxismus (1969) a v rozvinuté formě ji pak nalézáme u Vampiros lesbos (1971).

    Jiří Blažek, Letní filmová škola Uherské Hradiště 2014

    31%

    Na počátku 70. let se Jess Franco usadil ve Francii a pustil se do natáčení pro dvě produkční společnosti - Eurociné a Comptoir Français du Film. Jedním z důvodů Francovy emigrace byla smrt jeho fetišistické herečky Soledady Mirandy. Začíná období, kdy může točit až deset filmů ročně, používá řadu pseudonymů a do filmů včleňuje pornografické scény.
    Rok, kdy byl Kanibalský sex realizován, patřil k těm oddechovějším a Franco během něj dokončil pouze pět filmů. Zběsilé natáčecí tempo se výrazně podepsalo na jeho dílech. Nespoutaná mezizáběrová skladba a agresivní transfokace, tříštící jednolitost uvnitř scén, vyvolávají horečnatý dojem diletantského surrealismu, vydržovaného ďábelskými atonálními ruchy a minimalistickou kmenovou rytmikou. Rozvíjení děje a psychologie postav jsou utlumeny a do popředí se dostává (s)prosté zaujetí obrazem. Zběsilé zoomy voyeursky osahávají exotickou vegetaci, mužská i ženská ohanbí a Franco nabízí ve skromné míře pro něho jinak spíše vzácné gore efekty, které poskytují krvelačný spektákl vyvržených útrob i konzumovaných genitálií. Pudová živočišnost, schematicky ztělesněná urostlým démonickým Afroameričanem, je nakonec pokořena kníratým Indiana Jonesem a bílý muž tak zase jednou ukázal, zač je toho koloniální loket.
    Kanibalský sex reprezentuje typickou ukázku exploatačního filmu tohoto období, počínaje za každou cenu poutavým názvem a vykřičenými propagačními materiály, jejichž vyznění samotné filmové zpodobnění nenaplňuje, a konče bezbřehým zužitkováním exotických lokací, jež mají zprostředkovávat (po)hlavní podívanou. Kanibalský námět zasazený do zemí třetího světa spojuje dílo s dobovým rozmachem filmů jako Kanibalové (Cannibal Holocaust, 1980), avšak exploatační tradice nabízející civilizovanému člověku atraktivní obrazy „jiného“ je mnohem starší - ať už mluvíme o formě „shockumentaries“ typu Mondo Cane (1962), anebo jejich starších exploatačních odvozenin bujících od konce 20. let, kam spadá například Angkor (1935). Francův snímek je zářnou ukázkou režisérovy eroticko-exotické linie s hororovými motivy, jehož prapočátky se vážou k filmu Paroxismus (1969) a v rozvinuté formě ji pak nalézáme u Vampiros lesbos (1971).

    Jiří Blažek, Letní filmová škola Uherské Hradiště 2014

    22

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.