?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Biancamaria D'Amato: Filmy a seriály

  • Komisař Montalbano
    Komisař Montalbano (1999)
    Seriál
    70%
    1
  • Ty se směješ
    Ty se směješ (1998)
    FilmRole: Moglie di Fillico
    Film vypráví příběhy, jimiž se jako červená nit vine téma násilí. Tavianiové srovnávají divokou Sicílii dneška s bájnou Sicílií minulosti, věnují se nešťastným hrdinům v ulicích Říma třicátých let, vyprávějí příběhy milostných vzplanutí, která se právě rozhořela. Příběhy se odehrávají v tlumeném světle divadla i v jasném světle etruských pláží. Povídka první: Šťastný Felix. Řím roku 1930. Felix je podle jména šťastný, ve skutečnosti je však nešťastný. Nešťastný je od té doby, kdy jako slibný mladý baryton musel kvůli šelestu na srdci navždy odejít z jeviště. V divadle zůstal, ovšem jako účetní. Ve dne žije svým neuspokojeným životem nešťastného manžela a ubohého účetního, a celé noci přitom sní a směje se. Směje se tak vesele a nahlas, že ani jeho žena nemůže spát. Ráno však neví, čemu se smál, nic si ze svých snů nepamatuje. Až se mu jednoho dne náhle sen vybaví... Povídka druhá: Dvojí únos. Sicílie dnešních dnů. Dvanáctiletý chlapec je unesen a držen podivným kriminálníkem na odlehlém místě v horách, v opuštěném hotelu na úpatí hory Ballaro, na jejímž vrcholu došlo před sto lety rovněž k únosu...
    Žánry:Drama
    68%
    Film vypráví příběhy, jimiž se jako červená nit vine téma násilí. Tavianiové srovnávají divokou Sicílii dneška s bájnou Sicílií minulosti, věnují se nešťastným hrdinům v ulicích Říma třicátých let, vyprávějí příběhy milostných vzplanutí, která se právě rozhořela. Příběhy se odehrávají v tlumeném světle divadla i v jasném světle etruských pláží. Povídka první: Šťastný Felix. Řím roku 1930. Felix je podle jména šťastný, ve skutečnosti je však nešťastný. Nešťastný je od té doby, kdy jako slibný mladý baryton musel kvůli šelestu na srdci navždy odejít z jeviště. V divadle zůstal, ovšem jako účetní. Ve dne žije svým neuspokojeným životem nešťastného manžela a ubohého účetního, a celé noci přitom sní a směje se. Směje se tak vesele a nahlas, že ani jeho žena nemůže spát. Ráno však neví, čemu se smál, nic si ze svých snů nepamatuje. Až se mu jednoho dne náhle sen vybaví... Povídka druhá: Dvojí únos. Sicílie dnešních dnů. Dvanáctiletý chlapec je unesen a držen podivným kriminálníkem na odlehlém místě v horách, v opuštěném hotelu na úpatí hory Ballaro, na jejímž vrcholu došlo před sto lety rovněž k únosu...
    Žánry:Drama
    2
  • Amer
    Amer (2009)
    FilmRole: The Mother
    Režisérská dvojice Hélène Cattetová a Bruno Forzani, dosud spolupracující výhradně na krátké metráži, pojala i svůj první celovečerní film de facto povídkovou formou. Jejich Amer bývá přiřazován k žánru giallo filmů - italských kriminálních thrillerů s hororovými a erotickými prvky, jimiž se zejména v sedmdesátých letech proslavili režiséři Dario Argento, Mario Bava či Lucio Fulci. Snímek ve své podstatě charakteristiku tohoto žánru naplňuje, leč formou sofistikované formální hříčky-odkazu. Tři krátké, takřka bezeslovné příběhy se třemi různě starými ženskými protagonistkami, jež fungují samostatně i jako výseky z odlišných fází života téže hrdinky, film zasazuje do prostředí tajemného starého domu s velkou zahradou a do jeho okolí, zabydluje ho zvláštními postavami a vybavuje předměty se symbolickým potenciálem. Malá dívka, sotva školačka, prozkoumává vábivě děsivá zákoutí setmělého domu a objevuje jeho zakázaná místa - lůžko s mrtvolou i postel souložících rodičů. Ještě tak trochu dětsky naivní a jakoby zabržděná, leč svou ženskou přitažlivost právě objevující puberťačka využívá nudy při čekání na matku v kadeřnictví k dobrodružství s neznámým mladíkem. Atraktivní žena vystupuje na maloměstském nádraží a nechává se neznámým řidičem odvézt do známého domu, pronásledována a v závěru dopadena zprvu zdánlivě halucinačními vizemi. Pro poutavou, umně dávkovanou poetiku tohoto filmu je klíčové budování a stupňování napětí, pozvolné překlápění vzrušené každodennosti do jednou psychedelicky hrůzné, jednou smyslné, jednou krvelačné polohy. Cattetová s Forzanim napětí budují a rytmizují zejména střihem a komplexní (nonverbální) zvukovou složkou. Kromě vynikajících hereckých výkonů všech tří protagonistek utváří atmosféru filmu kompozice obrazu a rámování, zoom, barevné masky, ambientní ruchy a zvuky prostředí a výrazné chytlavé melodie. Vysoká míra stylizovanosti snímku v mnohých ohledech brání rozlišení filmové skutečnosti od představ, halucinací a nočních můr. Nabízí-li tedy Amer na tematické rovině jako klíčové motivy význam vidění, tělesnosti a smrtelnosti v lidském životě, jedná se současně o stylově exhibicionistický snímek osobitě prozkoumávající možnosti filmového jazyka. - Lucie Česálková (Letní filmová škola)
    Žánry:HororThriller
    61%
    Režisérská dvojice Hélène Cattetová a Bruno Forzani, dosud spolupracující výhradně na krátké metráži, pojala i svůj první celovečerní film de facto povídkovou formou. Jejich Amer bývá přiřazován k žánru giallo filmů - italských kriminálních thrillerů s hororovými a erotickými prvky, jimiž se zejména v sedmdesátých letech proslavili režiséři Dario Argento, Mario Bava či Lucio Fulci. Snímek ve své podstatě charakteristiku tohoto žánru naplňuje, leč formou sofistikované formální hříčky-odkazu. Tři krátké, takřka bezeslovné příběhy se třemi různě starými ženskými protagonistkami, jež fungují samostatně i jako výseky z odlišných fází života téže hrdinky, film zasazuje do prostředí tajemného starého domu s velkou zahradou a do jeho okolí, zabydluje ho zvláštními postavami a vybavuje předměty se symbolickým potenciálem. Malá dívka, sotva školačka, prozkoumává vábivě děsivá zákoutí setmělého domu a objevuje jeho zakázaná místa - lůžko s mrtvolou i postel souložících rodičů. Ještě tak trochu dětsky naivní a jakoby zabržděná, leč svou ženskou přitažlivost právě objevující puberťačka využívá nudy při čekání na matku v kadeřnictví k dobrodružství s neznámým mladíkem. Atraktivní žena vystupuje na maloměstském nádraží a nechává se neznámým řidičem odvézt do známého domu, pronásledována a v závěru dopadena zprvu zdánlivě halucinačními vizemi. Pro poutavou, umně dávkovanou poetiku tohoto filmu je klíčové budování a stupňování napětí, pozvolné překlápění vzrušené každodennosti do jednou psychedelicky hrůzné, jednou smyslné, jednou krvelačné polohy. Cattetová s Forzanim napětí budují a rytmizují zejména střihem a komplexní (nonverbální) zvukovou složkou. Kromě vynikajících hereckých výkonů všech tří protagonistek utváří atmosféru filmu kompozice obrazu a rámování, zoom, barevné masky, ambientní ruchy a zvuky prostředí a výrazné chytlavé melodie. Vysoká míra stylizovanosti snímku v mnohých ohledech brání rozlišení filmové skutečnosti od představ, halucinací a nočních můr. Nabízí-li tedy Amer na tematické rovině jako klíčové motivy význam vidění, tělesnosti a smrtelnosti v lidském životě, jedná se současně o stylově exhibicionistický snímek osobitě prozkoumávající možnosti filmového jazyka. - Lucie Česálková (Letní filmová škola)
    Žánry:HororThriller
    3

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.