?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Ina Blum: Filmy a seriály

  • Anita: Dances of Vice
    Anita: Dances of Vice (1988)
    FilmRole: Nurse / Anita Berber
    V moderním Berlíně roku 1987 se paní Kutowská pomátne na rozumu a začne se považovat za nechvalně proslulou Anitu Berberovou, tanečnici, narkomanku a skandalistku z poválečného Berlína (která zemřela na tuberkulózu v roce 1928, ale dosáhla značného úspěchu a uznání v tanečním světě). Paní Kutowská je umístěna do psychiatrické léčebny, kde ve své mysli prožívá poslední dny Berberové a do svých fantazií zapojuje personál a pacienty nemocnice, kteří představují Anitiny přátele a známé.
    Žánry:DramaKomedie
    68%
    V moderním Berlíně roku 1987 se paní Kutowská pomátne na rozumu a začne se považovat za nechvalně proslulou Anitu Berberovou, tanečnici, narkomanku a skandalistku z poválečného Berlína (která zemřela na tuberkulózu v roce 1928, ale dosáhla značného úspěchu a uznání v tanečním světě). Paní Kutowská je umístěna do psychiatrické léčebny, kde ve své mysli prožívá poslední dny Berberové a do svých fantazií zapojuje personál a pacienty nemocnice, kteří představují Anitiny přátele a známé.
    Žánry:DramaKomedie
    1
  • Ein Virus kennt keine Moral
    Ein Virus kennt keine Moral (1986)
    FilmRole: Therapist
    Reakční majitel sauny, jehož přítel studuje teologii a zpívá Bachovy sbory, terapeutka, která učí nemocné AIDS smrtelnou meditaci a gymnastiku, reportérka, která se obléká jako muž, aby mohla špehovat gaye, doktorka Blut (Krev), která se nakazila virem v Africe, ministr se špatnými sliby, bohatý gay: to jsou hlavní postavy prvního německého hraného filmu o AIDS. Černá komedie, jejíž představitelé jsou berlínští homosexuálové a transvestité a jež satirickým způsobem nastiňuje první fáze paniky, která v osmdesátých letech panovala. [Mezipatra 2008]
    Žánry:DramaKomedieSci-fi
    55%
    Reakční majitel sauny, jehož přítel studuje teologii a zpívá Bachovy sbory, terapeutka, která učí nemocné AIDS smrtelnou meditaci a gymnastiku, reportérka, která se obléká jako muž, aby mohla špehovat gaye, doktorka Blut (Krev), která se nakazila virem v Africe, ministr se špatnými sliby, bohatý gay: to jsou hlavní postavy prvního německého hraného filmu o AIDS. Černá komedie, jejíž představitelé jsou berlínští homosexuálové a transvestité a jež satirickým způsobem nastiňuje první fáze paniky, která v osmdesátých letech panovala. [Mezipatra 2008]
    Žánry:DramaKomedieSci-fi
    2
  • Virgin Machine
    Virgin Machine (1989)
    FilmRole: Dorothee
    Virgin machine můžeme popsat jako post-feministický lesbický coming-outový příběh ženy, která opustí Německo, aby našla sama sebe. Dorothee je začínající spisovatelka a novinářka a doufá, že v San Francisku nalezne svou dávno ztracenou matku a zapomene na milostné útrapy, které prožila. Během hledání se seznámí s mužským imitátorem Ramonem, maďarskou bohémkou Domique a Susie Sexpert, která ji zavede do striptýzového baru pro ženy. Hledání se pro Dorothee stává dobrodružnou výpravou, na jejímž konci objevuje svou pravou sexualitu a ztrácí některé iluze. „Jestliže sexuální politika filmu spojuje Treut s Fassbinderem, připomíná Hořké slzy Petry von Kantové, ale bez pocitů úzkosti a bez melodramatu, černobílá podoba jejich filmů nás přenese do zlatých časů německé kinematografie – do expresionismu dvacátých let.“ John Harkness, NOW (Toronto)
    51%
    Virgin machine můžeme popsat jako post-feministický lesbický coming-outový příběh ženy, která opustí Německo, aby našla sama sebe. Dorothee je začínající spisovatelka a novinářka a doufá, že v San Francisku nalezne svou dávno ztracenou matku a zapomene na milostné útrapy, které prožila. Během hledání se seznámí s mužským imitátorem Ramonem, maďarskou bohémkou Domique a Susie Sexpert, která ji zavede do striptýzového baru pro ženy. Hledání se pro Dorothee stává dobrodružnou výpravou, na jejímž konci objevuje svou pravou sexualitu a ztrácí některé iluze. „Jestliže sexuální politika filmu spojuje Treut s Fassbinderem, připomíná Hořké slzy Petry von Kantové, ale bez pocitů úzkosti a bez melodramatu, černobílá podoba jejich filmů nás přenese do zlatých časů německé kinematografie – do expresionismu dvacátých let.“ John Harkness, NOW (Toronto)
    3

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.