?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Karrie Aubuchon: Filmy a seriály

  • Hříšné noci
    Hříšné noci (1997)
    Film
    • iTunes
    79%
    1
  • Od soumraku do úsvitu
    Od soumraku do úsvitu (1996)
    Film
    • SkyShowtime
    • iTunes
    • SWEET.TV
    Od soumraku do úsvitu (From Dusk Till Dawn) je americká hororová komedie, ve které dva bankovní lupiči prchají před spravedlností do Mexika. Cestou střílejí skoro po všem, co se hýbe. Mrtvých už je požehnaně, ale na lítost není čas. Ostatně největší dobrodružství je teprve čeká za mexickými hranicemi. Tam, v místním baru, se mají setkat s komplicem, který jim poskytne azyl. Situaci však mírně zkomplikuje zjištění, že obsluha včetně striptérek jsou krvelační upíři...
    76%
    Od soumraku do úsvitu (From Dusk Till Dawn) je americká hororová komedie, ve které dva bankovní lupiči prchají před spravedlností do Mexika. Cestou střílejí skoro po všem, co se hýbe. Mrtvých už je požehnaně, ale na lítost není čas. Ostatně největší dobrodružství je teprve čeká za mexickými hranicemi. Tam, v místním baru, se mají setkat s komplicem, který jim poskytne azyl. Situaci však mírně zkomplikuje zjištění, že obsluha včetně striptérek jsou krvelační upíři...
    2
  • V chřtánu šílenství
    V chřtánu šílenství (1995)
    Film
    „Skutečnost už není, co bývala.“ Tahle věta zazní v jedné scéně klasického devadesátkového hororu Johna Carpentera V chřtánu šílenství a klidně by mohla být jeho mottem. Tím, co tu narušuje soudržnost světa, jsou bestsellery hororového romanopisce Suttera Canea, které některým čtenářům způsobují notné psychické potíže. Po zmizelém spisovateli začne pátrat vyšetřovatel pojišťovacích podvodů John Trent, aniž by tušil, že se ocitne v samotném chřtánu šílenství, odkud přichází děsivé, monstrózní zlo ohrožující celou lidskou civilizaci. Snímek je závěrem Carpenterovy volné „apokalyptické trilogie“, do níž se počítají ještě filmy Věc a Vládce temnot. A je to završení vskutku mimořádné. Carpenterův obraz postupně se rozpadající reality je poctou dvěma mistrům literární hrůzy dvacátého století, H. P. Lovecraftovi (název je variací na Lovecraftovu novelu V horách šílenství) a Stephenu Kingovi (Cane zasazuje své knihy do městečka Hobb’s End, které odkazuje ke Kingovu fiktivnímu městu Castle Rock). Halucinační, matoucí vyprávěcí struktura filmu, jež si nezadá s nejdivočejšími lynchovskými mindfucky, dodnes dráždí řadu diváků, kteří film odmítají jako nesrozumitelný blábol. Minimálně stejný počet fanoušků tento fantasmagorický hororový klenot naopak řadí mezi vůbec nejlepší Carpenterova díla. (Festival otrlého diváka)
    73%
    „Skutečnost už není, co bývala.“ Tahle věta zazní v jedné scéně klasického devadesátkového hororu Johna Carpentera V chřtánu šílenství a klidně by mohla být jeho mottem. Tím, co tu narušuje soudržnost světa, jsou bestsellery hororového romanopisce Suttera Canea, které některým čtenářům způsobují notné psychické potíže. Po zmizelém spisovateli začne pátrat vyšetřovatel pojišťovacích podvodů John Trent, aniž by tušil, že se ocitne v samotném chřtánu šílenství, odkud přichází děsivé, monstrózní zlo ohrožující celou lidskou civilizaci. Snímek je závěrem Carpenterovy volné „apokalyptické trilogie“, do níž se počítají ještě filmy Věc a Vládce temnot. A je to završení vskutku mimořádné. Carpenterův obraz postupně se rozpadající reality je poctou dvěma mistrům literární hrůzy dvacátého století, H. P. Lovecraftovi (název je variací na Lovecraftovu novelu V horách šílenství) a Stephenu Kingovi (Cane zasazuje své knihy do městečka Hobb’s End, které odkazuje ke Kingovu fiktivnímu městu Castle Rock). Halucinační, matoucí vyprávěcí struktura filmu, jež si nezadá s nejdivočejšími lynchovskými mindfucky, dodnes dráždí řadu diváků, kteří film odmítají jako nesrozumitelný blábol. Minimálně stejný počet fanoušků tento fantasmagorický hororový klenot naopak řadí mezi vůbec nejlepší Carpenterova díla. (Festival otrlého diváka)
    3
  • Pán kouzel
    Pán kouzel (1995)
    Film
    59%
    4
  • Skinner
    Skinner (1993)
    Film
    Dennis Skinner vypadá na první pohled jako neškodný a málomluvný mladý muž, který se jen tak protlouká životem. Ale zdání klame! Zrovna si našel podnájem u manželů Tateových, což není zrovna moc po chuti hlavě rodiny, ale manželka má na to svůj názor, no a jelikož Geoff není stejně věčně doma, nechá to zatím plavat. Nemá však ani tušení, kdo že se mu to vlastně usadil v jeho domě. Dennis je totiž psychopatický vrah, který ze všeho nejraději loví bezbranné ženy (nejčastěji prostitutky) a v zapadlé skrýši je stahuje z kůže, které si následně nechává jako své trofeje. Vše mu zatím skoro vždy prošlo, ale nyní se po zotavení objeví Heidi, jediná z jeho obětí, která přežila, a nyní je mu horlivě na stopě. Zohyzděná žena totiž prahne po pomstě a je odhodlána ho zastavit jednou provždy…
    Žánry:HororNezávislý
    Režie:Ivan Nagy
    49%
    Dennis Skinner vypadá na první pohled jako neškodný a málomluvný mladý muž, který se jen tak protlouká životem. Ale zdání klame! Zrovna si našel podnájem u manželů Tateových, což není zrovna moc po chuti hlavě rodiny, ale manželka má na to svůj názor, no a jelikož Geoff není stejně věčně doma, nechá to zatím plavat. Nemá však ani tušení, kdo že se mu to vlastně usadil v jeho domě. Dennis je totiž psychopatický vrah, který ze všeho nejraději loví bezbranné ženy (nejčastěji prostitutky) a v zapadlé skrýši je stahuje z kůže, které si následně nechává jako své trofeje. Vše mu zatím skoro vždy prošlo, ale nyní se po zotavení objeví Heidi, jediná z jeho obětí, která přežila, a nyní je mu horlivě na stopě. Zohyzděná žena totiž prahne po pomstě a je odhodlána ho zastavit jednou provždy…
    Žánry:HororNezávislý
    Režie:Ivan Nagy
    5
  • Upír v Brooklynu
    Upír v Brooklynu (1995)
    Film

    V brooklynském přístavu přistane prázdná loď plná mrtvých, kterou opustí velký vlk, který se později promění v muže a zmizí v ulicích města. Když zanedlouho poté chytí v ulicích města dvojice italských mafiánů mladého dlužníka Julia, vmísí se do sporu elegantní černoch Maximillian, který chce, aby ušetřili mladíkovo srdce. Jeden z mafiánů ho sice zabije, Maximillian však pobaveně vstane a oba mafiány hravě vyřídí. Julia, který se před ním pokusil uprchnout, chytí a kapkou své krve z něj udělá svého sluhu. Maximillian je totiž upír. Poslední svého druhu. Aby zachránil svůj rod před zánikem, musí do následujícího úplňku najít a získat ženu, která netuší, že je napůl upírka. Případ lodi plné mrtvých dostane na starost detektiv Justice, jehož kolegyni Ritu mrtvoly s vysátou krví podivně fascinují. A právě v ní Maximillian pozná hledanou ženu a protože se mu žena musí oddat dobrovolně, začne kolem ní splétat jemnou pavučinu svodů. Když jsou pak objeveny mrtvoly italských mafiánů, rozhodne se detektiv požádat o pomoc dr. Zeka, odborníka na záhady. Ten tvrdí, že do Brooklynu dorazil upír. Maximillian několikrát zachrání Ritě život a téměř se mu ji podaří získat, jeho rafinované pokusy však neúmyslně maří jednou Julius, jindy zase Justice, který Ritu miluje. Přesto se mu podaří dostat ji do situace, kdy mu žena podlehne. Začne se měnit v upíra, když je však objevena mrtvola její kamarádky Nikky, jež se také stala obětí upírova hladu, pokusí se žena z upírova vlivu vymanit. Pochopí, že Maximillian je původcem všech podivných úmrtí a když dojde k rozhodujícímu střetnutí, musí se rozhodnout, zda podlehne kouzlu šarmantního upíra a přijme bohatství, nesmrtelnost a vše, co jí nabízí, nebo zůstane člověkem.

    Režie:Wes Craven
    45%

    V brooklynském přístavu přistane prázdná loď plná mrtvých, kterou opustí velký vlk, který se později promění v muže a zmizí v ulicích města. Když zanedlouho poté chytí v ulicích města dvojice italských mafiánů mladého dlužníka Julia, vmísí se do sporu elegantní černoch Maximillian, který chce, aby ušetřili mladíkovo srdce. Jeden z mafiánů ho sice zabije, Maximillian však pobaveně vstane a oba mafiány hravě vyřídí. Julia, který se před ním pokusil uprchnout, chytí a kapkou své krve z něj udělá svého sluhu. Maximillian je totiž upír. Poslední svého druhu. Aby zachránil svůj rod před zánikem, musí do následujícího úplňku najít a získat ženu, která netuší, že je napůl upírka. Případ lodi plné mrtvých dostane na starost detektiv Justice, jehož kolegyni Ritu mrtvoly s vysátou krví podivně fascinují. A právě v ní Maximillian pozná hledanou ženu a protože se mu žena musí oddat dobrovolně, začne kolem ní splétat jemnou pavučinu svodů. Když jsou pak objeveny mrtvoly italských mafiánů, rozhodne se detektiv požádat o pomoc dr. Zeka, odborníka na záhady. Ten tvrdí, že do Brooklynu dorazil upír. Maximillian několikrát zachrání Ritě život a téměř se mu ji podaří získat, jeho rafinované pokusy však neúmyslně maří jednou Julius, jindy zase Justice, který Ritu miluje. Přesto se mu podaří dostat ji do situace, kdy mu žena podlehne. Začne se měnit v upíra, když je však objevena mrtvola její kamarádky Nikky, jež se také stala obětí upírova hladu, pokusí se žena z upírova vlivu vymanit. Pochopí, že Maximillian je původcem všech podivných úmrtí a když dojde k rozhodujícímu střetnutí, musí se rozhodnout, zda podlehne kouzlu šarmantního upíra a přijme bohatství, nesmrtelnost a vše, co jí nabízí, nebo zůstane člověkem.

    Režie:Wes Craven
    6

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.