Narozena 28. 8. 1990 (35 let) Windsor, Ontario, Kanada
6.9
Katie Findlay se narodila 28. srpna 1990 ve Windsoru v Ontariu a je kanadskou herečkou. Původně se věnovala baletu, kterému se intenzivně věnovala dvanáct let, dokud ji zranění zad nedonutilo skončit a začít se věnovat herectví. V roce 2010 získala své první televizní role v epizodách seriálů Fringe a Psych.
Průlom s The Killing
V roce 2011 se Katie Findlay doslova stala tváří televizního seriálu, když byla obsazena jako Rosie Larsen, pohřešovaná dívka, která byla ústředním případem v seriálu The Killing. Ačkoli se objevila pouze v polovině epizod prvních dvou sezón, Findlay byla prominentně využita pro znepokojivý propagační plakát seriálu. Tato role jí přinesla pozornost a byla použita jako tvář marketingové kampaně pro průlomovou první sezónu seriálu.
Televizní kariéra
Findlay následně získala roli v lehčím seriálu The Carrie Diaries na stanici The CW, prequelu k populárnímu seriálu Sex and the City, kde ztvárnila Maggie Landers, jednu z nejlepších kamarádek teenagerské Carrie Bradshaw. Od roku 2013 do 2014 hrála Maggie Landers v tomto teen dramatu. V roce 2014 byla obsazena do právního dramatu How to Get Away with Murder od Shondy Rhimes, kde na rozdíl od svých předchozích rolí hrála problematickou barmanku Rebecca s piercingem v nose, která byla vtažena do záhady kolem vraždy populárního studenta. Od roku 2014 do 2015 hrála Rebecca Sutter v prvních dvou sezónách tohoto seriálu ABC. V roce 2017 získala pochvalu kritiků za svou práci jako Lucy po boku Jaye Baruchela v závěrečné sezóně komediálního seriálu Man Seeking Woman na stanici FXX.
Filmová tvorba
Katie Findlay se objevila v několika filmech, včetně sci-fi filmu After the Dark z roku 2012, kde hrála roli Bonnie. V roce 2015 měla cameo roli jako Stormer, členka skupiny Misfits, ve filmu Jem and the Holograms. Její nejvýznamnější filmovou rolí byla postava Rory ve filmu Straight Up z roku 2019, kde hrála po boku Jamese Sweeneyho. Kritici vyzdvihli, že Sweeney i Findlay zvládli hrát "zadržené mileniály tančící kolem svých problémů, věčně balancující na tenké hranici mezi šarmem a podrážděním".