Jdi na to

74%

Komentáře a recenze 7

30 219 bodů
6
Typická Spencerovka. Žádný hluboký příběh, hromadné rvačky a nesmyslný BIG BOSS :) oddechovka let osmdesátých a devadesátých. Nyní už to nemá to správné kouzlo, ale pořád je to pohodová odlehčená komedie, která by snad neměla nikoho urazit.. dobré - 60%
28 465 bodů
9
Jeden z těch lepších snímků dua Spencer & Hill, kde se divák dočká všeho, co od této dvojice očekává. Typické setkání pánů v motorestu, kde Hill tradičně vyprovokuje rvačku, jejich společný odchod, aby se ihned dostali do maléru. Tentokrát jsou omylem považováni za agenty. Příběh působí dojmem parodie na známé bondovky a to právě propůjčenými určitými scénami. Humor, akce, genialita každé minuty. Tento snímek je viditelně propracovaný do každičkého detailu. Pro shlédnutí dobrá volba.
7.5
Nezapomenutelní Terence Hill a Bud Spencer jako vždy vtipní a nepřehlednutelní.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
První seznámení s touto legendární dvojicí v mých 6 letech. A také jde o poslední film společně s "Dvojníci", který stál za to." Jdi na to" je sice jedna z nejslabších jejich spolupráce, protože se zde vyskytuje málo rvaček, na kterých jsou jejich komedie založené, ale těch málo, co se tu vyskytuje, jsou výborné, hlavně ta se servírováním hamburgeru a následné pokračování v kuchyni a poslední rvačka na lodi byla také povedená. Navíc docela zajímavej příběh, kterej se zamotává, i když je prostinký, tak jde o jeden z nejzajimavějších příběhů, kterej se v jejich komediích vyskytl. Navíc příjemná hudba, opět skvělá banda tupejch záporáků a i hromada povedených hlášek, narážek na filmy s Jamesem Bondem a na další známé filmy o tajných agentech, vlastně se mi zdálo, že jde o parodii na filmy o tajných agentech. Dávám 5*, protože jde o můj první film, který jsem viděl s touhle dvojicí, a i za děj, který je něčím víc, než obvykle.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
9.5
"Od té doby, co jste tady, musejí v naší kuchyni pravidelně pracovat přesčas!" Provokatér a břichomluvec Terence Hill a věčně hladový Bud Spencer. Tentokrát jako muži kteří jsou ve špatný čas na špatném místě. "Kam chceš jít?" - "Co možná nejdál od tebe." - "Bezva, dobré místo, tam jsem nebyl. Půjdu s tebou." I v tomto snímku se dvojice neustále pošťuchuje, ale přitom jim to spolu neuvěřitelně klape. Nechybí ani dobré rvačky a vtipné momenty. Navíc to i po letech vyvolalo úsměv mé tváři. "Pánové až budete psát hlášení mohli by jste, tuto část vynechat?" - 95%.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů