Komentáře a recenze 41

9.5
Trochu zaostává za svými předchudci, ale počád je to neskutečná zábavat.
Pas
Pas
6 225 bodů
6.5
Po prologu, který umožní nahlédnout do mládí archeologa Indiany Jonese, se děj filmu přenáší do roku 1938. Indy dostane od sběratele Donovana nabídku, aby převzal po svém otci Henrym Jonesovi, který beze stopy zmizel v Benátkách, pátrání po svatém grálu. V Benátkách najde Indiana v doprovodu doktorky Schneiderové hrob křižáckého rytíře, jehož štít je stopou vedoucí ke grálu, a osvobodí otce z rukou nacistů, kteří po svatém kalichu také pasou, protože kdo se z něho napije, stane se nesmrtelným. Už jsem se tolik nebavil jako u předchozích dvou dílů a dáno je to tím, že scénář, a místy i režie, nedosahovaly takových kvalit. Pochvalu zaslouží dokonalá výprava, scéna s potkany, občasné špičkování otce se synem a vrcholem je scéna s podepisujícím se Adolfem Hitlerem. Obstojné, ale mnohem radší mám předchozí dva díly.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
9
podle mě je celá serie indiho skvělá a tento díl není rozhodně výjimkou.
Floridsky
4 376 bodů
10
Proč je 3. dobrodružství Indiana Jonese nejlepší? Krom toho že jde zase o dokonalou akční zábavu a precizně odvedenou práci, tak tu máme Seana Conneryho, coby starého Jonese. Je tu víc nácků, dokonce samotný Áďa a podíváme se na spoustu pěkných lokací. Film jsem viděl prvně na VHS, byl namluvený jedním hlasem a kvalita byla strašná, již to šumělo a zrnilo. I tak jsem se mohl na tento film dívat stále dokola a dokola, přirostl mi k srdci.
10
Kdyby všechny třetí díly dopadly takhle tak to by bylo teda něco. Pro mě osobně nejlepší Indy včetně klasické jedničky. Vztah mezi Connerym a Fordem je uplně vyšperkovaný a i díky tomu pro mě jeden z nejlepších filmů vůbec.
bidlobox
3 802 bodů
9
Můj nejoblíbenější film z celé trilogie.
saboter
saboter
3 564 bodů
10
Nejlepší díl serie poviná docházka pro každé.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9.5
Pro mě nejlepší akční Indiana Jones a chutnej tah Spielberga pro postanu vynikajícího Seana Conneryho,který výborně ztvárnil otce.Vykreslení jejich vztahu je skvělé a objeví se tu i několik opravdu dojemných scén.Nejlepší dobrodružná trilogie.Vmáčknutí další hlavní postavy do zaběhnuté série většinou nekončí dobře, ale tady všechno funguje skvěle.Film má na rozdíl od Chrámu zkázy ohromný spád, všechno se řítí kupředu v neupadajícím tempu a napětí střídané humorem se valí dějem jako "živelná pohroma".Nostalgie,teskním po tomhle filmu :) u kterého jsem strávil spoustu večerů a stále baví a baví!
2 487 bodů
8
8/10