Komentáře a recenze 18

10
najlepšia bondovka s connerym má všetko čo má správna bondovka mať. napätie, humor, akciu, sexy bond girls a hlavne dobrého záporáka s diabolským plánom. klasika.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
10
"Očekáváte, že promluvím, pane Goldfingere?" - "Ne. Očekám, že zemřete." Charismatický Sean Connery jako agent 007 potřetí. Příběh je zlatý stejně jako Shirley Eaton, Goldfingera stvárňuje Gert Fröbe a tomu zlo čiší z očí. Drží to svižné tempo - mastí se tam karty, hraje se golf a popíjí s Pussy. Mimochodem i ta je fešná ta Pussy v podání Honor Blackman. Nesmím zapomenout na dovádění s kloboučníkem i to bylo bezva. "Kde máš toho lokaje?" - "Vyhodil pojistky." Hodnotím pozitivně moc mne to bavilo. - 99,9%.
kawa
3 388 bodů
7
Zajímavé ale kvalit jedničky už nedosahuje.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Zlatá éra Seana Conneryho,který zdaleka nestárne.Nastává doba kdy začínáme JAMESE 007 milovat !
farb
farb
2 064 bodů
7
Koncentrace bondovských elementů na maximu a Connery jako vždy nepřekonatelný, jen ten záporák mě zkrátka neskutečně iritoval. Sorry.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Hned na úvod musím říct, že Goldfinger by si zasloužil dobré hodnocení klidně jen pro svou titulní píseň, protože ta je jednoduše úžasná. Samotný snímek má všechny potřebné esence, jež z Bonda dělají kult. Ženy mu padají k nohám a své protivníky likviduje s lehkostí Achilla (snad jen kromě nepřemožitelého Přískoka). Goldfinger se v mnoha ohledech od předchozích dvou filmů odlišuje. Padouch je divákovi představen hned na začátku, a díky tomu, že ho Bond takřka soustavně stírá, nepůsobí asi tak zlověstně, jak by bylo záhodno. Zároveň je snímek také veskrze stupidnější než předchůdci a o tom, kolik obsahuje různých žánrových klišé ani nemluvím. Velmi mě pobavil například padouch, který vždycky vysvětlí svůj plán předtím, než se rozhodne protagonistu konečně zabít nebo uvědomění si, že 007 to vlastně celé zachránil jen a pouze díky tomu, že se mu podařilo svést jednu antagonistku. I přes tyto neduhy je pravda, že se na bondovku (to platí především pro ty starší) člověk prostě nedívá kvůli ději a já tak snímek můžu rozhodně doporučit.
orionn
orionn
1 289 bodů
10
A je to tady! Sean Connery a už v plné parádě. Bond a jeho nástroje jsou i na dnešní dobu ohromující. Stejně tak stylová akce a božsky napsané postavy. A ten soundtrack... Naprosto perfektní! U starších bondovek musím brát v ohled jejich věk a tehdejší pojetí, takže si dovolím být hodnější a udělit plný počet. 8,5-9/10