78%

Komentáře a recenze 44

blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
6
Komančova sufražetka se měla utkat s daleko horším problémem diskriminující jejich druh, než nic nevšímavého Predátora, třeba takového Kryštofa Columba. Takové Den díkůvzdání mohlo probíhat velmi jednoduše, kdyby spojili síly. Holka lépe kuchá Predyho a nemusí si dokazovat svoje mužství či speciální výcvik u mariňáků, a moderních hologramů, nicméně Arnie, i ty si za něco stál. Pěknou držku měla i naše sousedka, než nám ještě rozkousala futra. Jinak klasický příklad. P.S. - nesežeru nikomu, ani rejžovi, ze domorodý indiáni mlaskaj anglickými noty.. ale příroda americké plenérie, just krása.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
8
A ja som si už myslel že Predátor je už u konca. Ale čo sa nestalo, vznikol nový. A som prekvapený že bol taký dobrý. Nápad priviesť Predátora do doby keď žili Indiáni a ukázať ako sa dostal prvý krát na zem je úžasný a aj dobre spracovaný. Vidieť ako sa monštrum snaží zrovnávať si sily s rôznymi suchozemskými tvormi...Ah, je to naozaj dobrý film. Herecké obsadenie je fajn ale vzhľad Predátora sa mne nepáčil. HODNOTENIE: 7,5/10
mottleone
mottleone
3 422 bodů
8
Překvapení dekády v podobě reinkarnovaného šmuncu Predátoří značky💀🛸 Příjemná atmosférická jízda, hrající si na autentično. V první polovině se tu Predátor pomalu seznamuje s planetou a nastoluje lovec-kořist "feel" pro zbytek filmu; stejně tak máme možnost poznat zvyky a schopnosti hlavní lidské protagonistky, no a pak se to zvrtne v masakrální jízdu, kdy jste napnutí z každého zvuku cvakání na pozadí a graduje to ve stylu - "Jak si naše hrdinka proti tomu hovadu sakra poradí!"; bohužel s celkem štěstím políbeným rozuzlením. Závěrem příjemné dobové zasazení do panenské přírody se sympatickou představitelkou hlavní role, vcelku kreativní akcí, dobrou kamerou, fajn hudbou a i kratší stopáž snímku prospěla. Za mě kvalitní "částečný" reboot Predátoří série, konečně se vyrovnávající prvnímu filmu - očekávání naplňujících 80%
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
8
Jeden les! Jedna indiánka! Jeden Predátor! Jedno téma a tím je KOŘIST! Tak málo stačilo k tak dobrému zážitku! Film pojednává o lovu a co pro různé lidi...pardon! Různé BYTOSTI může znamenat a jak se k tomu různé osobnosti staví. Pomalé budování hlavní hrdinky, jejího kmene, bratra a predátora vede k silnému a odměňujícímu finále. Kdo tohle nazývá GIRL POWER, tak mu už z toho dnešního politického klimatu šplouchá na maják. Takhle prostě příběhy fungují a hrdinka není zázračně schopná, jenom získá sebedůvěru a odvahu, která ji celý film chybí! Využije své dovednosti ze světa můžů i žen a zvítězí jen díky své chytrosti a dovednostem, nikoliv díky zázračné síle. Není to sice dokonalý, CGI zvířata se slabší animací kazí dojem a stejně tak to vyvrcholení je přeci jen trochu příhodné. Avšak konečně to vypadá, že jde Predátoří série správným směrem a je ve správných rukou. Tak snad to tak i zůstane! 8/10! Více ZDE!
sixmonsters
sixmonsters
2 756 bodů
6
Skoda, ze to byla takova disneyovka.
Edward
Edward
2 487 bodů
9
9/10
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 271 bodů
9.5
Tak tohle bylo opravdu něco.Neskutecny zážitek.Po steroidy naslaplém,ikonickem, nostalgickém,klasickém 1 díle s Arnoldem,tu máme vhodného nástupce.Predator 2 ještě ušel, predátoři byly koukatelni,ale žádný velký zážitek to nebyl,Predátor: evoluce,si dovolím říct že skoro pohřbilo tak známé ikonické jméno této značky.Crossovery ani nezmiňuji.Predator kořist je opravdu plnohodnotný nástupce této filmové klasiky.Amber Midthunter,má takové charisma že ji musíte fandit už od první minuty,navíc je dost sexy.Prostredi jako vyšité pro Predátora,doba do které je zasazen dej byl skvělý nápad, vlastně na něco takového cekam od konce Predátora 2.Tempo krásně šlape,i když byl rozjezd trošičku pomalejší,tak to vůbec nevadí,pěkně se buduje atmosféra.Predator jako takový byl velmi dobře povedený,líbil se mi styl maskování,nové neokoukane zbraně,ty byly famózně zpracované.Strasne se mi líbil nápad vyobrazit predátora jako vrcholného lovce,tzn.ze když uvidí jiného lovce,má tendenci se s ním utkat,a změřit s ním síly.Od půlky filmu akce graduje a zastaví se až se závěrečnými titulky.Bojova scéna v lese proti Francouzům,byla naprosto skvělá,dobře natocena,s nutkáním toho,si ji pustit znovu.a finální scéna,ta se může srovnávat s finální bitvou u prvního Predátora.Jestli já 1 Predátorovi ks dal 100% hodnocení,tak tento díl má ode mě zasloužených 95%. Zítra se na tento film podivam znovu,a v že neprohloupim. Jedna vše říkající nostalgická hláška: "Když může krvácet může i umřít"
Bordoshut
1 647 bodů
8
8/10 – Že byli domorodci celkem feťáci, jsem tak trochu věděl, ale o unikátním hopšup prášku, který vás zázračně zviditelní před mimozemským lovcem odměn, jsem dnes slyšel poprvé. Bohužel byl tenhle nápad zcela nevyužitý; ve finále totiž bojuje predátor bez své masky, tedy i bez termovize, a hodinový setup na žluté koření tak vyznívá do prázdna. Podobně je na tom i celé finále snímku, které nepříliš zručně imituje prvního Predátora, je uspěchané, bezemoční a oproti tomu, co v osmdesátkách předvedl Arnold, působí jako levná Lidl verze. Mimo to jsem ale z nového predátořího přírůstku byl nadšený. Líbí se mi, že tvůrci zbytečně nenapodobovali předchozí designy vesmírného lovce a místo toho přišli s něčím vlastním, svěžím a hlavně dosud neokoukaným. Potyčky, ať už se zvířaty, nebo s lidmi, mají parádní choreografii, gore je slušný, chvaty drsňácké – fakt je radost na to koukat. Samozřejmě, moderní rozlišení dělá své. Záběry přírody, o které se postaral dle mého nadějný kameraman Jeff Cutter, vypadají úchvatně. Tady hold stařičký předchůdce nemůže konkurovat. Hudební motivy také na jedničku, netřeba nic dodávat. Herečka Midthunder v hlavní roli mi přišla šikovná, místy jí to spíše kazil scénář, který z této nervní domorodkyně v jednu chvíli udělal šílenou mrchu a o pár minut později pragmatickou ninja zabijačku. Svůj podíl viny na tom nese i kraťounká stopáž, která nedala jednotlivým postavám čas se pořádně vyvinout a v reálném čase dospět k nějakým rozhodnutím. Ve zkratce: "Po tristním utrpení, které si pro nás přichystal Tai-Wantiti, vám Prey spraví chuť." Vtípek na dlouhé večery: "Predátoří krev je vytvořena smícháním náplně svíticích náramků a lubrikantu. Přemýšleli jste však někdy o tom, z čeho sestává předátoří semeno? Své o tom vyzvěděl pětašedesátiletý šťoura Lubomír – Zaorálek."
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
10
Já nejsem hardcore fanoušek Predátora. Jednička byla dobrá ( ale za mě dost overrated) a zbytek mě nebavil. Na Prey jsem se těšil jako na lehce nadprůměrnou popcornovku. Film mi vytřel zrak protože místo toho jsem dostal solidní akční horor s výbornou atmosférou, dobrými herci, krásnou přírodou, zajímavým zasazením a pro mě konečně děsivým Predátorem. Můžeme filmu vyčítat feminismus ale upřímně? Je mi to jedno. Herečka i její postava Naru je mi sympatická a bavila mě. Navíc se budu raději koukat na ni než na naolejované borce se svalama. Co se výsledku týče.......mohlo to být o trochu delší ( kvůli rozvětvení některých zajímavých témat. Ale nebudu lhát když řeknu že pro mě je Prey nejlepší film s Predátorem. O to víc mě mrzí že kvůli debilitě zvané Predator: Evolution se film dostal pouze na stream a né do kina. 90%.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Od kultovního prvního dílu rozhodně nejlepší Predátor. Film má tempo, výborný soundtrack, dobré postavy (dobře zahrané) na kterých vám dokonce i záleží, skvěle se tu pracuje s motivem lovce a kořisti a Predátor je přesně tak nařachaný borec, jak by měl být. Film je prakticky rozdělen na tři sekvence - v té první se blíže seznamujeme s prostředím a postavami, ve druhé už tu máme nějakou tu akci a beznaděj a poslední sekvence je už nefalšovaným bojem o holé přežití, kdy tu ovšem máme ke konci jednu hloupost od úhlavního antagonisty, která trochu bolela, ale na celkovým vyznění to nijak neubírá. Krásných 80%.