Životní trefa

75%

Komentáře a recenze 17

Jaroslaw 23
1 448 bodů
8
7/10 Feel good sportovní drama se skvělým Sandlerem v hlavní roli,kterému opravdu věříte lásku k basketu i to že si to tu dává na pána,,kéžby Sandler hrál více vážnějších rolí,pač mu to opravdu jde,o tom není pochyb.
Vidly10
Vidly10
996 bodů
8
Klasické sportovní drama. Kluk z těžkých poměrů se dostává na vrchol. Nechybí mladý debílek, který se ho snaží zničit, tréninková montáž, vzestup a pád na dno, abychom se mohli znovu zvednout. Problém vidím v rozfázování jednotlivých linek a faktu, že Stanova manželka je hodně naivní, a ačkoliv se problém s časem v rodině zmíní několikrát, na konci si na něj ani nevzpomenete. Vypíchnout se musí natáčení basketbalových a tréninkových záběrů, které působily velmi dobře a ukázaly vždy to, co bylo potřeba. Adam Sandler hraje nejlepší roli za poslední roky. A závěrečná montáž s titulky? Naprosto geniální a pěkný nápad. Je to kvalitní sportovní film… máte moji pozornost. 7,5/10
filmovy.guru
filmovy.guru
903 bodů
8
Skvělej Sandler, kterýmu tyhle vážnější role jednoduše sednou. Přímočarej basketbalovej příběh využívajíc klasickou sportovní šablonu, ale musím říct, že tady to docela zafungovalo. Účast NBA hráčů byla super a měl jsem z toho fakt dobrej pocit. Vytknul bych tomu na mě zbytečně dlouhou stopáž, ale byla to vcelku vydařená netflixovka.
N333meziiiz
N333meziiiz
666 bodů
8
Film jsem si náramně užil,líbí se mi tu střih a ještě že ve filmu se nacházejí reální hráči z NBA
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
7
Jako pro hráče basketbalu tento film znamená víc než pro ostatní, takže neumím být moc objektivní. Ano není to legendární Coach Carter, ale i tak si myslím že se tento snímek povedl. Adam Sandler po dlouhé době ve vážnější roli a krásně drží celý příběh při sobě. Nevím ani proč je tu napsáno sportovní komedie, toto je určitě drama, občas humorné sekce, ale převažujou napínavé a dramatické momenty, které jsou ty lepší stránky tohohle příběhu. Úžasné reference na basktebalové ikony, a nejsou to jenom NBA hvězdy, což beru jako velké plus, hlavně cameo "profesora", který jako vždy mě dokáže svojí hrou rozveselit.
Danoß
Danoß
298 bodů