66%

Komentáře a recenze 23

Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
7
Guy Ritchie je pořád Guy Ritchie, ale už nám trochu stárne, už to není ten Ritchie jako z Podfucku nebo Gentlemanů, nicméně stále je to on, stále umí pobavit a ukrást si nějakou tu pozornost. Se Stathamem si prostě sednou, to je vidět na první pohled. Tak nám nový filmový rok začal docela slibně.
Steven47
Steven47
1 361 bodů
8
Guy Ritchie je Bůh a Operace Fortune to jenom potvrzuje. Víceméně ve všech ohledech funkční akčňák, který mě extrémně bavil po celou dobu. Po krátkém uvedení do děje a zběžném představení postav se rozjede plnohodnotná špionážní akce, která co 15 minut vystřídá lokaci a prakticky nedává nohu z plynu. Do toho nabízí precizně natočenou akci, výborný soundtrack a sice ne moc prokreslené, ale charismatem přetékající hlavní postavy. Vůbec mi nevadilo, že Jason Statham je jenom bezchybný zabiják, Hugh Grant pouze egoistický miliardář a že Aubrey Plaza zvládne naprosto všechno, a ještě u toho vypadá pěkně. Styl filmu mi je totiž naprosto prodal a každou jejich interakci jsem si užíval. Horší to je s postavami vedlejšími, a především těmi zápornými, které nemají tolik prostoru, a proto působí dost zaměnitelně. Menší problém mám i s humorem, jelikož mi přišlo, že snímek zůstal někde na pomezí toho, kdy se bere vážně a kdy si ze sebe dělá srandu. Komické situace tak někdy pobaví, ale jindy působí až nepatřičně. Všechno ostatní naštěstí šlape jako hodinky, a i když finále působí v porovnání se zbytkem snímku trochu mdle, pořád nabízí například geniální Grantův monolog. Scéna během titulků celkový pozitivní dojem jenom umocňuje. 8/10
Vidly10
Vidly10
996 bodů
8
Operace Fortune sice není žádným převratným filmem, ale jakousi sázkou na jistotu v podání mého milovaného génia Guye Ritchieho. Povedená heist komedie, u které jsem se bavil po celou stopáž, užíval jsem si sympatické herce a s potěšením otevřel kino rok 2023. Ritchie má řadu silnějších filmů, ale tenhle si snad užije každý. 7,5/10
Milena107
729 bodů
7
Skvělá komedie plná zvratů od režiséra Guy Ritchie, která nese jeho skvělý rukopis a taktéž obsazená jeho oblíbenými herci. Nemohl chybět Jason Statham či Hugh Grant, kteří si s oblibou vybírají tento druh humoru, či si je vybírá spíše sám režisér. Bláznivá akční thrillerová komedie, co víc dodat, divák se skoro 2 hodiny baví, pokud mu tento styl humoru sedí. A Josh Hartnett , u něj nezvyklá role, klobouk dolů.
Smudlla
Smudlla
321 bodů
8
I když Guy jede na půl plynu, tak stejně vyprodukuje něco velmi zábavného. Patří to sice k slabším kouskům jeho tvorby, nicméně musí se mu nechat, že má zkrátka tohle řemeslo v malíku a když ho k tomu doplňují skvělí herci, z nichž nade všema vyčníval Hugh Grant, tak to nejde nemít rád. Aubrey tady měla neskutečné gegy u kterých jsem se fakt zubil, jako puberťák, co čerstvě vyšel ze základky. Jelikož jsem s ní nikdy nic předtím neviděl, tak nedokážu úplně odhadnout, jestli je tohle pro ní typické nebo to je jenom specialitka tohohle filmu, ale jak jsem řekl, kdykoliv otevřela pusu, tak to bylo absolutní zlato. Statham je tady klasický tvrďák s kamenným ksichtem (narozdíl od Rozhněvaného muže přeci jenom o něco odlehčenější), který tady je prakticky jenom aby zabil a při nejlepším během toho ještě setřel pár lidí. A postava Dannyho, kterého si střihnul Josh Hartnett je ukázkový příklad toho, jak udělat komediální prvek správně. I když tam je primárně jako prostředník a takový vtipkující doplněk, tak tam aspoň díky bohu není dopočtu a actually něco v tom filmu udělá. Jediné, co zamrzí je, že zde neuvidíme Guye se urvat ze řetězu a je to spíš taková jeho oddychovka. Největší dravost, alespoň co se týče kamery, jsem uzřel v samotném závěru filmu, ať už se bavíme o zpomalovačce, first personu nebo o ''GoPro'' kameře v pohybu. Jinak klasický standard. Jak říkám, Guyova oddechovka, která ale je pořád naprosto zábavná. Nic geniálního, nic světoborného, ale herecký ansámbl + úžasně napsané dialogy + Guy Ritchie a jeho zručnost = skvělá zábava, ke které se milerád v budoucnu vrátím znova.
Chipy
Chipy
169 bodů