Komentáře a recenze 16

Jako kdo by neměl rád Groota? Tahle jednoduchá jednohubka je fajn, byla vtipná a byl tam prostě Groot co víc dodat.
Jinak samozřejmě musím pochválit scénář, který byl složen z "JÁ a JSEM a GROOT, přesně v tomhle pořadí."
jajsemviktor_
jajsemviktor_
621 bodů
8
Původně jsem se ani na já jsem groot dívat nechtělm. Ale když to má dohromady jen 25 minut, tak proč vlastně ne. No a byl jsem velice mile překvapen. Dost mi to připomínalo takový ten seriál mrňsoucci. Prostě v každým díle zažije groot nějaké tři minutové dobrodružství. U většiny takovýchto seriálu je kvalitu dílů různá. Ale tady musím říct, za všechny díly kromě prvního mě fakt bavily. Ano, říkám bavily. Humor mě taky překvapil. Protože jsem se několikrát i zasmál. Musím vypíchnout poslední díl Magnum opus, kde se groot pokouší namalovat rodinný portrét a místo toho odpálí málem celou loď. V tomhle díle má i Cameo Rocket, což je super. Ale tady všechny propojení k MCU končí. Tento seriál je opravdu naprosto odtrhnutou anatologií o jednom malém stromku.
Adam Fantasy
Adam Fantasy
526 bodů
7
7/10 pane jo... Jako upřímně? Konečně něco co bylo super :0 Po nudné a nezajímavé Ms. Marvel a přehnaně vtipkujícím Thorovi, který UŽ nemá žádnou charakterovou hloubku... Tu máme něco co je opravdu fajn. Reálně lepší než jsem čekal. Animace je dosti kvalitní, humor někde na úrovni kde se malé dítě zabaví a kde se dospělý mile rád pousměje. Jednotlivé příběhy a zážitky Groota mi přišly docela random. Neříkám nic je to stále jen a pouze nevinná zábava o stopáži 5 minut pro menší diváky. Jsem spokojen s výsledkem.
kingmentis
kingmentis
238 bodů
7
Velice příjemný mini seriál, který mě prostě zabavil. Tohle je prostě relaxační a zábavná věc na pulhodinky, která vám dokáže zpříjemnit den. Já asi nemám k tomu co více dodat. Prostě to bylo fajn sledovat