53%

Komentáře a recenze 34

Vidly10
Vidly10
996 bodů
4
Nebudu lhát. Tenhle seriál mě zklamával od chvíle, kdy se o něm začaly objevovat všelijaké informace. Bál jsem se o Star Wars kontinuitu a fakt, že jde pouze o dojení stále dokola omílaných postav mému hypu nijak nepřidal. Seriál ovšem selhal i na tom doručit emocionální momenty divákům, kteří milují postavy Kenobiho a Vadera (mezi které patřím i já). Nejslabším prvkem celého seriálu je jednoznačně scénář. Plány postav jsou tak strašně random a několikrát tak moc nesouvislé, že si člověk říká, jestli to není CW seriál. Když se postavy ocitnou v jakémkoliv nebezpečí, tak nemáte žádný pocit strachu nebo starosti, jelikož stejně dobře víte, že to všichni musí přežít. Inkvizitoři jsou pro mě osobně dost zajímavá skupina, která by si zasloužila nějaké dobré zpracování. Tady ho ovšem nečekejte, jelikož spolupracují asi jako parta pětiletých dětí. Tahle sebranka má lovit přeživší Jedi? Tenhle seriál dokázal zkazit i charakter Obi-Wana, který se ukáže jako pravý hrdina. Což by nemuselo být špatně, kdyby to nenabourávalo kontinuitu původní trilogie. Stejně jako přítomnost Leii v příběhu. Velmi jsem se bavil u jednotlivých lightsaber soubojů, jelikož čepele svítí asi jako slunce v červnu a schopnosti a síla postav se mění podle toho, jak se to hodí scénáři. Emoční momenty typu setkání postav sice na nějaké fanoušky fungují, ale smrti v tomto seriálu jsou doslova tou nejvíce tragikomickou částí příběhu. Postava má screentime asi pět vteřin a já mám být smutný kvůli tomu, že mi to scénář řekne? Ne díky. Kamera je občas dobrá, ale v některých situacích mi přijde, jako by ji ovládal někdo, kdo zrovna začal s odvykačkou. Aspoň ta hudba zůstala standartní, i když že by byla nějak výrazná v této sáze, se taky říct nedá. Seriál má i přesto některé světlé momenty, třeba pátý díl je v některých částech dost nadprůměrný a začátek se taky povedl. Ovšem celkově si svou existenci neobhájil. Opravdu se v tomto aspektu nedokázal dostat ani na seriál Boba Fett. 4/10
filmovy.guru
filmovy.guru
903 bodů
8
Slabší chvilky byly, silnější taky, ale jistý je to, že se to v rámci možností povedlo. Prostřední epizody dost strádaly a je to velká škoda, protože měly co nabídnout. Ale 1. společně s 5. a 6. to zachránily, přesně tyhle epizody byly TY Star Wars. Ewan a Vivien byli špičkoví, dynamika mezi nimi a celkově jejich vztah šlapal jak švýcarský hodinky. Moses v roli Revy taky nezklamala, ale ani moc nepřekvapila. Vader byl bezchybnej a celej seriál tak trošku nesl na zádech. Prohloubení jeho a Obi-Wanova vztahu bylo vtahující a skvěle podané. Až na slabší scénář a extrémně lacině působící lightsabery, který prostě vypadaly jak z fanfilmu jsem byl vcelku spokojen. Dostal jsem sice o kus méně než jsem očekával, ale všechno nemůže být dokonalé. Poslední epizoda a její fanservice byl perfektní a dost dojemný. 79%
JamesConnorGeek
823 bodů
8
7/10. Narovinu, seriál Kenobi mohl být lepší. Plně chápu nízká hodnocení nejen seriálu, ale i epizod. Já se nacházím někde uprostřed, seriál jsem si neskutečně užil díky nostalgii a důrazem na detail, ale scénář byl v místech fakt chabý a v některých aspektech nebyl využít potenciál. Postavy a herci tu odvedli výbornou práci, kupříkladu Ewan McGregor jako Obi-Wan, ale i Hayden jako Vader a Vivien jako Leia. Seriál má chyby a to dost výrazné, ale ve výsledku jsem si seriál užil a budu na něj vzpomínat dost dlouho ❤
Ricmont
Ricmont
815 bodů
6
Obi-Wan Kenobi je fajn seriál. Ovšem seriál který měl na víc. Na projekt s Obi-Wanem se čekalo tak dlouho že možná ty očekávání byla až moc velká. Seriál sám o sobě není vůbec špatný. Ovšem víc než průměr z něj tvůrci udělat nedokázali.
Tomas.Abi
Tomas.Abi
706 bodů
4
Série Obi-Wan byla nádherná podívaná plná barev, nových a i starých postav, zajímavých nápadů a konceptů. Bohužel zde výčet toho, co je na této Star Wars sérii dobré, končí. Scénáristicky jde o pěknou bídu a epizody jsou velice nesourodé. Děj se plácá ode zdi ke zdi a vy cítíte touhu to už konečně ukončit a nechat ten seriál zemřít. Ewan McGregor to svým herectvím nedokázal zachránit a Vivien a její herecký um, mě po dvou epizodách přestal bavit. Postava Reevy byla skvělá, Darth Vader nezklamal také, a to by byl asi tak výčet všeho, proč se na to také jednou podívat a pak už víckrát ne. Bohužel z tohoto seriálu mám pocit, že značka Star Wars pomalu a bolestivě, za to však jistě umírá a já už při sledování nových děl od studia Disney cítím pouze prázdnotu a zoufalství.
TechCluster
TechCluster
667 bodů
6
Na seriál jsem se těšil velmi, ale tak teochu jsem tušil že to dopadne tak jak to dopadlo🥲
jajsemviktor_
jajsemviktor_
621 bodů
2
Dnes jsem dokoukal poslední epizodu Kenobiho, takže si myslím, že je čas na to se o tom pobavit. A musím se přiznat, že se mi to jeví jako těžký průměr, v některých partech dokonce podprůměr. 5 a 6 epizoda jsou podle mě skoro bezchybné kousky, které jsem si užil od začátku od konce. Jenže ten zbytek? No....začneme asi pozitivy, mezi které patří určitě Vader, který je zde hned po Rogue One nejvíc badass co kdy byl. Také Obi-wan je zde skvělý, podle mě Ewan McGregor prostě umí hrát, ať už ho dáte do jakékoliv sračky, příkladem může být Birds of Prey. Dalším pozitivem je zde fanservis. I když může být někde otravný, tak tady mi přišel akorát a návraty různých postav, lokací, či jen drobné pomrknutí jsem si jakožto Star Wars fanoušek strašně užil. Pak je tu třeba hudba, která je standartně jako u všech SW věcí dokonalá. A blbý je, že v tomto bodě už pozitva bohužel končí. Teď se vrzhneme na negativa, kterých není málo. Takže například logika. Nic v tomto seriálu nedává smysl, jakože vůbec nic, zdály se vám Stormtroopeři jako neschopní, slepý a prostě blbý děcka? No tak tady jsou ještě miliardakrát horší! Nebo třeba obří základna Inkvizitorů, kterou dobijou dva snowspeedry. ANO, čtete správně.... Kde má ta základna kurva štíty, kde má ta planeta kurva štíty. Proč dva vyjebaný speedry dobijou základnu Vaderem trénovaných lovců, která se nachází na planetě která je součástí Vaderova sektoru??? Když už jsme u těch Inkvizitorů, na které jsem se hrozně těšil. Těšil jsem se na Grand Inkvizitora, Revu, celkově fighty s nima, jejich propracované lovení. A co jsem dostal? BANDU NESCHOPNÝCH DEBILŮ, CO SE FURT HÁDAJ! Pak je tu vizuál, většina věcí je ve tmě, kamera je někdy na drogách, duely kvůli tomu vypadaj debilně. Pak jsou tu takové maličkosti, jako to, že tenhle seriál dělá z Obi wana neschopnýho kokota, atd atd. Celkově mi tenhle seriál ničí originální trilogii a stále nechápu důvod jeho existence
Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
3
Tento seriál nikdy neměl vzniknout. Nedává nic dobrého do světa Star wars, dějové nesrovnalosti bijí do očí. Nechápu jak někdo může být spokojený a vydat takový scénář, který nemá v sobě ani trochu originality, inteligence a ještě k tomu odbyté postavy. Škoda slov, Marvel taky upadá jako Star wars, Disney by se mělo zamyslet, protože takhle zničí všechny filmové světy, na kterých jsem vyrostl.
Metaron
Metaron
371 bodů
4
2 hvězdičky, a to jen kvůli pár relativně dobrým scénám a hlavně kvůli finálnímu souboji, který byl opravu úžasný jak po vizuální tak příběhové stránce. Nostalgie bohužel tento seriál nezachraňuje, dějově je opravdu strašný a pokud přemýšlíte nad zhlédnutím, tak si prostě najděte finální souboj na Youtube a o nic nepřijdete, jelikož zbytek seriálu je pouze veliké zklamání.
C3py
160 bodů
4