82%

Komentáře a recenze 29

David Ženíšek
David Ženíšek
662 bodů
10
Jeden z nejlepších a nejvtipnějších animáků co jsem kdy viděl a má naprosto dokonale vypadající animaci, příběh je velmi dobrý, akce má mnoho kreativních nápadů a humor ten je prostě excelentní, fakticky výborný snímek který nudit rozhodně nebude a má co nabídnout.
ondrejxsima
ondrejxsima
374 bodů
9
Rodina na baterky je velice zvláštní a překvapivý snímek. Z každé jednotlivé scény srší spoustu nápadů a jde vidět, že se na filmu tvůrci pořádně vyřádili. Ať už ve stylu animace, zobrazení dnešní stereotypní doby, či připomenutí věcí, na které se dneska často zapomíná. Zajímavé je, jak moc dobře film pracuje s pojetí hlavního tématu - rodiny. Filmů na téma "rodina má držet při sobě", nebo "rodina je to nejdůležitější v životě" existuje mnoho, avšak žádný není jako tento. Film vždy vypíchne nějaký stereotyp, co se týče tématu "rodina" a následně jej vyvrátí například v podobě scény, kdy hlavní protagonistka hlavní antagonistce sděluje, co se naučila během její cesty za dobrými rodinnými vztahy. Na konci scény zjistíme, že má Pal celou dobu zapnutý "noční režim". Film nám zkrátka ukazuje, že vztahy v rodině nejsou tak jednoduché, jak by se na první pohled mohlo zdát. Co se týče humoru, nemám co vytknout. Každou chvílí se objeví nějaký propracovaný vtip, jak obsahově, tak i visuálně. Jde vidět, že tvůrci pracují se stylem dnešních vtipů, co se šíří po internetu, a následně ten styl aplikují na nějakou vtipnou situaci. Zkrátka ten film miluju a opravdu těžko se mi hledá něco, co bych mu upřel a taky pro jednou nic nenacházím. Nezbývá mi, než dát filmu brilantních 9/10
Leinad Vodhr
Leinad Vodhr
366 bodů
10
Jakože já mám rád animáky ale takhle jsem se u žádného filmu už dlouho nezasmál - nahlas. Animace krásná, na styl SpiderVerse, vtipy fakt vtipný, žádnej nebyl asi úplně mega trapnej. Vztah rodiny byl skvělej, hlavně otce a dcery, ten podle mě tady funguje skvěle. Postavy jsou celkem klasické, ničím neohromí ale fungují skvěle dohromady. Nevím co bych vytkl, takže 5 hvězd.
Bajocko
Bajocko
84 bodů
8
Tento film mě velice překvapil. Především jeho grafika je za mě nádherná a animace působí prostě strašně hravě. Příběh je jednoduchý, roboti se vzbouří proti lidstvu a jedinou nadějí je jedna obyčejná rodina. Každý v rodině je úplně jiný a za mě to působí dobře. Rozhodně doporučuji ke zhlédnutí aspoň jednou, zklamaní určitě nebudete.
  • animace
Barča raz dva tři
Barča raz dva tři
6 bodů
9.5
Rodina na baterky je skvělý animák, jde tam o bláznivou rodinu, jsou to poslední lidi na světě, které nezajali roboti. Tahle rodina se snaží zachránit všechny lidi na světě. Tenhle film je opravdu bláznivý, ale taky vtipný a napínavý, má zajímavý děj a dobrý konec. Doporučuji.