Dobré ráno, Vietname

74%

Komentáře a recenze 8

30 255 bodů
6
Dobré ráno, Vietname jsem nikdy moc nemusel. Dal jsem mu znovu šanci a bohužel opět nic. Problém mám s tím, že mi postava extrémně oblíbeného moderátora vojenského rádia nepřijde ani trošku vtipná. Zaměřil jsem se na poselství filmu a to je za mě to, každá válka je špatná. Romantická stránka špatná.. vzdor vojenské doktrína ok. U mě maximálně za 60%. Za starého hodnocení by jsem dal 55%
22 296 bodů
8
Vynikající Williams v trochu jiné roli v trochu jiném válečném filmu. Sice je Dobré ráno, Vietname docela odhadnutelné a moc nepřekvapí, ale kouká se na něj pěkně.
6
Dj Robin chrlí hlášky, jejichž humor jsem moc nepobíral (ale možná bude chyba na mém přijímači) a balí mladé vietnamky (tedy jednu). Jako ukázka Williamsova improvizačního talentu perfektní, ale jinak nuda, protože hlavně vážná dějová linie moc nefunguje. 6/10
9
Nespoutaný geniální komik sršící humorem a podpořený kokainem, to byl Robin Williams a tohle je jeden z pomníků jeho hereckého umu a talentu. Není to pro každého a znám lidi, co ten film nesnáší, ale já se u něj dobře bavil.
8
Trochu jiný pohled na hrůzy Vietnamské války. Pohled očima člověka naplněného humorem, entuziasmem a láskou k druhým, kterou aplikuje přednostně a za jakýchkoli podmínek. Pohled o to více působivý a autentický, že i do duše takového člověka si válka nakonec prokouše svou jednosměrnou cestičku. Zahráno mistrně, natočeno zkušeně a napsáno tak, aby se na film mohli dívat s trochou benevolence i občané Vietnamu, s důrazem na přátelství, kterému by neměly bránit žádné jazykové bariéry nebo kulturní a rasové rozdíly. Ale plný počet udělit nemohu, bez Robina Williamse by totiž dobrá polovina humorných situací vyzněla jaksi vniveč.
7.5
Skvělý film s neméně skvělým hereckým výkonem Robina Williamse a jeho samotného.
VládceVesmíru
VládceVesmíru
5 427 bodů
8
Teprve když jsem to viděl v originále, tak mi došlo, jak neuveřitelný herecký výkon tam Williams podává. Jeden z filmů, který se zkrátka nedá dobře nadabovat.
mottleone
mottleone
3 438 bodů
8
Goooood Mooorning Vietnaaam!!🇻🇳🔥 Na rovinu říkám, že kvalitu snímku doceníte pouze v originálním znění, protože český dabing zadupe skutečnou komediální stránku filmu do země.. Příjemná satirická komedie, která nám prezentuje trochu jiný pohled na začínající válku ve Vietnamu, tentokráte očima vojenského rádiového hlasatele, který se navíc stane i učitelem pro tamní obyvatelstvo; v podání legendárního Robina Williamse, který tady úvodní hodinku předvádí hereckou masterpiece one-man show, při přechodech z přízvuku jižanského burana až po britského gentlemana; touto rolí se zaslouženě vyšvihl mezi velké Hollywoodské hvězdy; s navíc získanou nominací na Oscara.. Jinak je film příjemná jednohubka, s "MASH" feelem, perfektní hudbou, srdíčkem, excelentní hlavní rolí, zato s línějším scénářem. Pro tuto ranní rádiovou show, na kterou kvalitou nedosahuje ani Leoš Mareš s Patrikem Hezuckým, sladkých 80%
  • Robin Williams OneMan show
  • Český dabing zadupe podstatnou část humoru