77%

Komentáře a recenze 38

Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
nenávidíte ameriku a všetko čo odtiaľ prišlo či už je to coca-cola, us filmy alebo mcdonalds? ak ste odpovedali kladne tak sa tomuto filmu vyhnite na kilometre ďaleko, pretože deň nezávislosti je jedným z naj americkejších filmov, aké kedy vznikli. američania sú tu prezentovaní ako najväčší borci, prezident je nechutne idealistický a k tomu pravý sympaťák (presný opak busha) a všetci sú jednoducho (takmer) dokonalí. ak vám všetko vyššie uvedené nevadí deň nezávislosti si pozriete tak sa budete kráľovsky baviť (i keď budete zavalení obrovským množstvom rôzneho klišé). ps: ja som sa bavil celkom slušne i keď ameriku vôbec nemusím
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
9
Společně s Armageddonem nejlepší ukázka amerického vlasteneckého mainstreamu v boji o záchranu planety. Vypnout mozek, přijmout třepotající se vlajku s pruhy a hvězdami a dokonale si tu jízdu užít. Jeden z vrcholů svého žánru...
avenis
avenis
8 286 bodů
5
Američani zachraňujou svět. Zase... V době vzniku filmu bylo běžné, že Amerika měla patent na všechno. A podle toho vypadaly i filmy. Takže mě ani moc nepřekvapuje to klišé. Fešáckej a statečnej prezident, dobrej otec (reálnej byl Bill), potřeštěný, ale férový vědátor, neohrožený a sexi černý voják, obětavý ožrala, prostě klišé, klišé a zase klišé. Do toho hnusní emzáci a národy celého světa, spojte se. Mám ty herce celkem ráda, tak jim to odpustím. Ale příště se na film budu dívat jenom po předchozím přečtení tohoto zápisu. (19.9.2021)
kedl
kedl
6 380 bodů
8
Film,který sedí na prvním místě filmů,u kterých člověk nesmí přemýšlet...ale já mám rád mega sci-fi,a tohle je přesně ono...chtěl jsem dát tři, za milión nelogických věcí ve filmu,ale je to odpočinková parádička,akce,triky, Smith,Goldblum...prostě 80
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Typické americké sci-fi s emzakama se spoustou amerických narážek jak je Amerika super a jak by to bez Ameriky neslo a ještě jednou Amerika. Nic méně teď vazne. Bylo to jedno z prvních sci-fi které jsem viděl a naprosto si mě získalo. Netvrdím ze je to rádoby skvěly film, samozřejmě ze má mouchy a ze by se jich našlo. I presto je to kvalitní podívaná která zaujme, ale nezklame ani nepřekvapí.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
9
Pro mě jeden z nejlepších filmů s Willem Smithem. Vždycky se na něj ráda podívám, takže jasných 90 %.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
7.5
Bill Pullman jako čestný a hrdinný letec, který se zřejmě nějakým nedopatřením stal prezidentem USA. Jeff Goldblum jako charismatický intelektuál, který sám všechno rozluští a vyřeší. Will Smith jako hláškující aspirant na astronauta. Brent Spiner (Data ze Star treku) jako potrhlý vědec v areálu v oblasti 51 (ach ano, ta oblast opravdu existuje a v ní i všechno, co kdy milovníci konspiračních teorií předpokládali, a ještě mnohem víc!). Jedna energická matka, dítě a pes. Spousta nechutných mimozemských potvor, které chtějí vyplenit Zemi a do kterých je tudíž možno se bez okolků pustit. Spousta vlasteneckých prohlášení, dojetím slzících očí a hrdých rodinných příslušníků posílajících své manžele, otce a syny na smrt v zájmu zachránění planety. A slušné množství efektů, které vypadají dobře i po téměř 20 letech. Prostě všechno, co jste kdy chtěli od velkolepého bijáku, kde se ve stínu americké vlajky vyhladí celá jedna emzácká civilizace:-))
8
Letní popcornovka z méně komplikovaných časů. Snad jediný film, který se tak moc snaží všechny kolem sebe přesvědčit že není béčko až přesvědčí sám sebe.
kery-