77%

Komentáře a recenze 30

p.a.douch
p.a.douch
8 378 bodů
8.5
Pohoda. Silvester a Wesley jsou oba dobří. Sandra Bullock, Bratt, Ventura, Schneider dobře sekundujou. Ovšem pro mě největším překvapením byl v tomhle filmu Nigel Hawthorne (jeho Dr. Raymond Cocteau je stejně pragmatický jako Sir Humphrey Appleby - akorát s tím byla větší sranda). Brambilla svůj první film zvládnul a dodnes mě tohle dílko baví.
Tom Hardy
Tom Hardy
8 349 bodů
8.5
Ve své době v podstatě hrubě nedoceněný film, který dokázal přinést komplexní vizi naivní společnosti a to s opravdu ohromným množstvím detailů. Kdybych to měl přirovnat například k podobně vizionářskému Pátému elementu, prohrává Demolition Man pouze díky režii, která místo orgií nabízí "jen" solidní řemeslo. Ale zbytek? Ultimátní pecka, která časem získává jen na síle. Pokud by se měl Stallone k nějaké látce vrátit, rozhodně by to mělo být tohle.
  • scénář
  • obsazení
  • tři mušle!
  • hlášky
  • průměrná režie
avenis
avenis
8 250 bodů
10
Z oblíbeného sci-fi se stává noční můra. To, co scénáristé v roce 1993 považovali za komické, stává se nám v reálném životě tragickou skutečností. Takových Raymondů Cocteaů je tu už mnoho a pomalu naplňují tuto filmovou vizi. S čipováním už začali ve Švédsku, kamery nás monitorují skoro všude, veganství se vnucuje horem, spodem a ke zrušení peněz spějeme mílovým kroky. Ještě že ten sex ještě není zakázaný. Technický rozvoj odhadli také zdařile. Videohovory fungují a auta jsou chytřejší a chytřejší. Přes všechny kritiky a zlaté maliny, herecky a filmově je tento snímek zdařilý. Stallone a Snipes jsou ve vrcholné formě a ještě pořád mě baví. Tak nezbývá než doufat, že se tento film jednou neocitne mimo zákon. Be well!
(6.12.2020)
Dodatek (16.4.2023): Znovu porovnánám fikci a současnou skutečnost. Kromě výše uvedeného, co už se naplnilo: lidé, co si zachovali zdravý rozum a nechtějí přistoupit na nové myšlení, jsou odsuzováni, pronásledováni a nazýváni dezoláty, elektronická měna je před spuštěním, umělá inteligence nás monitoruje a vyhodnocuje náš morální kredit. Co se ještě nenaplnilo: stále se vraždí a užívá se násilí, sex není zakázaný, naopak, homosexualita má zelenou, zákaz masa, cigaret, alkoholu a čokolády ještě nepřišel, ale už nám hrozí burgery z hmyzu nebo umělého masa a z věznic zatím nejsou mražáky.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
9
"Johne Spartane, máte pokutu jeden kredit za porušení morálního statutu!" Švadlena Stallone versus nelítostný zabiják Snipes. Akční sci-fi odehrávající se v roce 2032. Režisér i scénáristé se drželi při zemi, když tvořili rok 2032. Nemusíte se tedy bát vesmírných lodiček a hromady digitálních triků. V roce 2032 se trestá za sprostá slova, auta se řídí sama, nepoužívá se toaletní papír, nesexuje se, nejsou zbraně a skoro všichni jsou mírumilovní. "Šílenec chytá šílence." Změní se to, když se v tom roce ocitne zločinec a polda z devadesátek. "Vražda. Smrt. Zabití." Olovem, pěstmi ani hláškami se tu nešetří. "Je ti zima? Nebo se mě bojíš?" Je to hodně nápadité a není to nudné. Nejvíc mě rozesmála sex scéna mezi Stallonem a Bullockovou. "Zkusme to postaru... Myslím - šou*tání, divočinu, mambo, šuky-šuky." Je to poctivá stará akční podívaná. - 90%. P.S: Jednu věc bych ale chtěl vědět. Jak sakra fungujou ty tři mušle?
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8.5
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů z dětství(a vlastně i v dospělosti). Na devadesátá léta to byla naprostá nadčasová Hi tech bomba. Sylvester Stallone versus Wesley Snipes, šílenec chytá šílence, luxus. -"Buďte dobrý". "Buď v prdeli!"- :D
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
9
Tak tenhle film naprosto miluji. Nevím, jestli je to mladým Sylvestrem Stalonem či akčními scénami a nebo celkově jenom myšlenkou, která mě naprosto uchvátila. I přesto je strašně roztomilá Sandra Bullock a celkový dojem tohoto filmu je nezapomenutelný....
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
10
Neuvěřitelně dobrý, úžasně vtipný a propracovaný nápad udělat novou utopii, založenou na programu politické korektnosti, jež je konfrontována s reprezentantem humpoláckých 80. let Stallonem. Bohužel, kompozice akčních scén je po všech stránkách nemastná a neslaná. Kdy jste naposledy slyšeli jméno režiséra tohoto filmu?
Kuca25
2 132 bodů
8
Demolition man je taková trochu blbůstka. Příběh je jednoduchý a budoucnost je strašná. Jak to bude v budoucnu vypadat musel vymýšlet nějakej hipík na drogách. Ale to vůbec nekazi děj filmu. Vesměs vás film celou dobu baví a vy si užíváte sledování. Sylvester Stallone tu působí jako ten správný akční hrdina a Wesley Snipes je opravdu parádní padouch. Je to taková hodně zjemnělá forma jokera. Sandra Bullock je příjemné ženské osvěžení akčního filmu. Film je zkrátka super i přes svou debilitu.
karlik4801
1 942 bodů
6
V době kdy šel tento akčňák do kin, bych si ho určitě užil více, ale v téhle době je to pro mě klasická tuctovka, bohužel. I když Stallona mám rád a ve filmu se mi líbil, mlaďoch jeden. Příběh je propracovaný, jen škoda nějakých zbytečných dialogů a otravné centrály. Částečně to byla ale fakt sranda, scény se Snipesem.
winetach
winetach
1 927 bodů