Krvavá nevěsta

72%

Komentáře a recenze 43

5.5
Krvavá nevěsta slibovala napínavou podívanou,kterou v mém případě nakonec nenaplnila. Zápletka je sice dost crazy,ale né zas tolik,abych přistoupil na pravidla hry a snímek si nakonec dokázal užít. Celé tomu nasadil korunu prazvláštní krvavý konec,který jen podtrhl tento bizár.
29 898 bodů
7
Svérázný film se skvělou Samarou Weaving, která se mi na začátku spletla s Margot Robbie. Je to na jednu stranu celkem ujetá blbost, ale nechybí napětí, dobrý scénář a pojetí lovu je osobité. Pěkná krvavá podívaná.. horor ani náhodou, jen čistá kvalitnější "výplachovka".
22 285 bodů
8
Ale jo, vyblbli se pěkně. Mohli i víc. Chybí tam explicitnější násilí na dětech a je rozhodně na pováženou, že nevěsta nikdy nikoho nezastřelí brokovnicí. Ale i tak budu hodný a docením to.
6
Vlastně dost dobrá černá komedie, ale něco mi tady ještě chybělo, aby ten zážitek byl silnější. Každopádně Samara zase skvělá a jen tímhle filmem potvrzuje, že je v současnosti nekorunovanou horrorovou královnou.
6.5
Od dob Živého terče s Van Dammem jsem na podobně laděný koncept vyvražďovačky zřejmě dost útlocitný a představa sledování podobně laděného filmu v notně krvavém kabátě s tím, že se navíc jedná o komedii mě příliš nelákalo. Nakonec mě přemluvila kámoška a bylo to úplně takové, jaké jsem si myslel, že to bude. V tom filmu není absolutně nic, co bychom dříve neviděli a bohužel lépe. Lepší průměr.
7.5
Dokud sám nejsem bohatý, nemám problém s touhle vybíjecí svéráznou pohádkou sympatizovat. Zábavně oživený koncept honu na člověka, který se zvrhává v morbidní vyvražďovačku v oblíbených kulisách velkého barokního sídla. Sice tomu občas podráží nohy lacině oddalované vyvrcholení a s tím spojená nemohoucnost lovců, ale divák se pořád může upínat k výborné a fuckující hlavní postavě (Samara Weaving je pro tyhle role fakt jako zrozená) a ve finále se může naštěstí spolehnout na nepředvídatelnou vlnu nadhledu, díky níž to lze celé akceptovat jako zvrhle a otevřeně zábavný brak v áčkovém provedení. Víc takhle kvalitních vymývačů mozku do kin, a klidně všechny se Samarou..
6
Tenhle film- hned ze začátku upozorňuji- není žádná kdovíjaká pecka. Dá se to celé popsat jako vlastně celkově oukey hovadina, která se dá v klidu užít, trvá jenom něco kolem hodiny a půl tudíž rychle uteče a následně už není nikdy důvod ten film vidět znova. Od toho filmu ale rozhodně víc nečekejte! Krvavá nevěsta je docela originální projekt, který si na začátku bere klasickou Hru na schovávanou, následně si s ní ale pohraje hodně po svém a dojde k hodně divokým věcem. Po mírně zmateném prologu nastane takových pohodlných 10 minut té pravé předsvatební a následně novomanželské atmosféry, kde je většina příbuzných hrdince sympatická, ze zbytku má ale pocit, že jí nesnáší a ani oni jí nepřijdou dvakrát sympatičtí. Naštěstí se ale neskončí u žánru komedie o tom jak se musí nová hrdinka zavděčit nové hrdince, ale začnou se dít ony zajímavé věci, které jsou hodně napadité! Následných přibližně 45 minut času je totiž film neskutečně zábavný, hraje si parádně s černým humorem a občas přihodí hodně zábavnou brutální vraždu. A především v tu danou chvíli funguje slušně i atmosféra a po dlouhý době fungují i lekačky. Jenom je ve finále škoda, že se toho přece jen nechopil někdo schopnější. Podobný námět bych rád viděl v rukou takového Tarantina, který by film roztáhl, rozpracoval si detaily, vylepšil dialogy na špičku a možná přihodil i víc brutality. Právě díky silné přítomnosti černého humoru jsem si na Tarantinův styl hodně vzpomněl a říkal jsem si, že jen škoda, že se toho nechopil alespoň někdo jako Tarantino. Jenže ono by to asi stejně ve finále nebylo vůbec potřeba, protože je Krvavá nevěsta pitomost. Zábavná pitomost, ale pořád pitomost. Ten film se alespoň může pochlubit zajímavejma postavama, kde všichni nejsou vyobrazení jako sadističtí vrazi, kteří si vraždy nevinných lidí nutně užívají. Všichni nejsou 100% zlo, jenom jsou prostě k těm zlejm skutkům dohnaní. Jenom to některejm až moc přerostlo přes hlavu a je i možný, že si to začali sami užívat. Jenom je škoda, že si film s tímhle tématem ,,jsou to opravdu psychopati nebo vraždí z donucení´´ nevyhrál zas tak tolik. A ono pozadí, proč vlastně celou dobu dělají to co dělají mi přišlo hrozně líně vymyšlený, na druhou stranu si to tohle béčko asi může dovolit. A především mě mrzí fakt, že se tu celou dobu hraje s dosti zajímavým dějovým archem, který je ve finále zničen jedním ze zvratů, který se odehraje asi 5 minut před závěrečnými titulky. A následně pak dojde k závěru..... který jde prostě a jednoduše označit jako WTF. A ve finále mi přišlo i škoda, že zůstalo až dost pozadí oněch zlých činů skryto. Ten film naštěstí stojí na skvělý Samare Weaving, která je sympatická, nemá problém působit jako silná ženská hrdinka a především má její postava strašný koule a vydrží hodně. Je to skvělá hlavní hrdinka se kterou se dá hodně snadno navázat vztah. Samaru Weaving určitě čeká ještě hodně plodná kariéra a strýček Hugo Weaving může bejt hrdej. Je ale ve finále škoda, že se dá celý dějový vývoj filmu a i jeho konec předpokládat už od prvního traileru. Grace se ve finále nezapojí zas tak moc a spíše náhodou zabíjí ona šílená rodina, vše se ale pomalu pěje z jasných bodů od A přes B okolo C do D. Naštěstí se občas objeví zajímavej vizuální nápad, brutální smrti jednotlivých postav jsou vymyšleny hodně kreativně a ten černej humor funguje hodně dobře. Jenom je škoda, že oněch nápadů, brutálních vražd a černého humoru není ještě o trochu víc. Ten film není super. Ten film není žánrová revoluce. Není ani kdovíjak chytrej. Je naopak hrozně naivní a uvědomuje si, že to je béčková slátatina, která má diváka neurazit a alespoň trochu pobavit. A v tomhle ohledu funguje parádně. Má to skvělou Samaru Weaving (jestli skutečně dojde na reboot Vřískotu.... I Want Her!) a v rámci horrového béčka okořeného černým humorem funguje narámně. A především nevěsta ve svatebních šatech s keckami a brokovnicí vypadá neskutečně cool!
9 335 bodů
6
Mladší režisérské duo, které stojí za novými sequely kultovní série Vřískot, jež dokázali svými dvěma přídavky skvěle nakopnout a mě osobně potěšit možná nejlepšími díly série... Právě ještě před nabídkou obohatit svými pohledy nekonvenční horory Vřískotí série si oba udělali hororové jména na menších strašidelných kouscích, z nichž právě za největší pozornost stojí Krvavá nevěsta.. V lehce absurdně komediálním hávu nám ukazují jedno dynamické, rituálem a krví proložené rodinné setkání. Námět o prosté hře na schovávanou, kde si ale hledající na nic netušícího v koutě zalezlou hlavní hrdinku byl svěží a navíc jde hodně na ruku mladším anebo unavenějším divákům, i proto není nutné hledat v příběhu poselství jako třeba v něčem podobném starším Uteč.. V hlavní roli to táhne pohledná Samara Weaving, která si tuhle nevinou holku v nesnázích dává na výbornou, ale stejně nemá nic z absurdního pojetí zbylých postav.. Právě všichni hledající, kteří vezmou odlehčenou hru až moc vážně, jsou přehlídkou všemožného pojetí okolnostmi motivovaných záporných postav.. Jde o zábavnou a napínavou podívanou, kde se střídají temnější, zábavnější a akčnější momenty, z nichž každý utváří o to příjemnější zážitek.. Jen i tentokrát jde spíše o horor zacílený na mladší generaci a otrlejšímu divákovi přináší málo originálních nápadů (na prohloubání mytologických otázek zapomeňte) a moc ze začátku spěchá, aby už už si odbyl atmosféricky nabitý úvod a už se šlo na akci... Ale na horor na Disney+ obstojné.. 60%
Riverdon
Riverdon
7 393 bodů