Krvavá nevěsta

72%

Články 29

Krvavá Abigail si chce zábavně hrát s oběťmi i divákem. Kvůli jedné věci se jí to ale nedaří
Recenze19. 4. 2024

Tvůrčí duo Matt Bettinelli-Olpin a Tyler Gillett, též známé pod produkční zkratkou Radio Silence, se v posledních letech etablovalo v hororových vodách poměrně sympatickým způsobem. Jejich odvázaná Krvavá nevěsta (Ready or Not) i poslední dva Vřískoty přinesly rozverné, nápadité a hlavně svižné hrátky se žánrem, jež se navíc nebraly příliš vážně. Bettinelli-Olpin a Gillett zkrátka mají nakoukáno a nebojí se to při otáčení klasických žánrových propriet využít. Jejich počiny možná nepatří k hororovým vrcholům, jsou však více než zdařilými jednohubkami. A to se dá ostatně říci i o jejich novince Abigail.

Absolutní nářez. Pokračování nejlepší hororové komedie dekády má být speciální
Filmy16. 4. 2024

Před pěti lety se australská hvězda Samara Weaving provdala do zámožné rodiny s velmi pochybnými tradicemi ve skvěle přijaté hororové komedii Krvavá nevěsta (Ready or Not). Morbidně zábavné protnutí strašidelného gotického sídla s vyvražďovacím krvákem představilo hravou premisu s již památným závěrečným zvratem, s rozpočtem 6 milionů dolarů se tržby i díky přívětivým ohlasům vyšplhaly k 57 milionům a režisérská dvojice Matt Bettinelli-Olpin a Tyler Gillett rázem dostala na starost dva díly kultovní série Vřískot (Vřískot a Vřískot 6). Scénář k pokračování prý režiséři mají před premiérou své spokojeně přijímané hororové novinky Abigail takřka připravený a má jít o pořádný nářez.

Akční nářez roku? Konkurence Johna Wicka bere dech v našlapaném traileru
Filmy26. 2. 2024

Když vás v antiutopické společnosti připraví o rodinu a nechají bojovat o život v bizarní show proti obří reklamní zelenině, pomsta musí proběhnout v pořádně osobitém duchu. Ve filmové novince Boy Kills World, která nám v kinech rozpumpuje adrenalin od 26. dubna, se Bill Skarsgård mění z obyčejného chlapce na šlachovitého a němého vykonavatele drsné spravedlnosti. Snímek od producenta Sama Raimiho (Lesní duch) disponuje skvělým obsazením včetně Famke Janssen (Zlaté oko), Jessicy Rothe (Všechno nejhorší) a Sharlta Copleyho (District 9) a v první upoutávce obohacuje akční žánr o zábavně stylizovaný koncept.

Hvězda Stranger Things proti drakovi. Trailer (ne)pohádkové Mladé dámy láká na epickou podívanou
Filmy14. 2. 2024

Vedle Adama Sandlera v úloze Kosmonauta z Čech (Spaceman) ozdobí nadcházející premiéry Netflixu také Millie Bobby Brown ze Stranger Things, která se 8. března představí jako Mladá dáma (Damsel). Vržená do temné propasti svým smluveným ženichem, pohledným princem Henrym (Nick Robinson), Elodie se stává součástí drastické obětní tradice a přesnídávkou pro draka. Houževnatá dívka se však s osudem, který potkal mnoho nevinných žen, nehodlá smířit. V takřka tříminutovém traileru se z pohádkové nevěsty mění v akční hrdinku, jejíž příběh vypadá epicky – pokud z něj tedy tvůrci neukázali to nejlepší.

Millie Bobby Brown musí v hollywoodské variaci na Zdeňka Trošku porazit strašlivého draka
Filmy13. 11. 2023

Hvězda Stranger Things a Enoly Holmes se příští rok na Netflixu představí jako nebojácná dívka, jejíž sňatek s pohledným princem je pouze záminkou ke splácení starodávného dluhu. Skončí totiž v jeskyni obývané nezkrotným drakem, a aby přežila, z dámy se musí proměnit v akční hrdinku. V prvním traileru na fantaskní survival Mladá dáma (Damsel) vidíme vedle Millie Bobby Brown také Robin Wright či Raye Winstonea.

Producenti sedmého Vřískotu se vzdají zkušených režisérů. Kdo je nahradí?
Filmy6. 8. 2023

Produkční společnost Radio Silence už nepočítá s režiséry Mattem Bettinelli-Olpinem a Tylerem Gillettem (Krvavá nevěsta) pro další film ze série Vřískot. Jejich místo zaujme scenárista a režisér Christopher Landon (série Všechno nejhorší), jak uvedl magazín The Hollywood Reporter.

Superman: Legacy údajně našel nového muže z oceli. U fanoušků to nebude mít lehké
Filmy15. 5. 2023

Původně ohlášený Henry Cavill novým Supermanem nebude, nicméně vypadá to, že by roli mohl získat herec, který se mu velmi podobá. Ve hře jsou navíc další dva muži, kteří by superhrdinu mohli ztvárnit. A k tomu se několik ženských jmen začíná točit okolo Supermanovy vyvolené Lois Lane.

Nový Vřískot s Jennou Ortegou, hvězdou Wednesday, se odhaluje v první upoutávce
Filmy15. 12. 2022

Přestože letos v kinech uvedený Vřískot neměl v názvu žádné číslo, šlo v pořadí o pátý díl zavedené hororové série, v níž nechyběli hlavní hrdinové z předchozích dílů, kterým se podařilo přežít.

Horor, ve kterém vám luxusní večeři servíruje Ralph Fiennes, je dostatečně chytrou a vtipnou satirou, aby nevadilo, že z ní nic moc nevyplyne
Recenze17. 11. 2022

Filmy jsou v krizi, opakuje se zas a znova. Jeden žánr ale překvapivě vzkvétá, a to komerčně i umělecky: horor. V Česku se do oficiální distribuce dostane jen malý zlomek celkové produkce. Snímek Menu představuje z letošní nabídky dostupné i u nás jeden z lepších chodů.

Kokainová nemravnost, nebo geniální úlet? Nejpompéznější film roku Babylon s Pittem a Robbie kritiky rozdělil
Filmy17. 11. 2022

Režisér Damien Chazelle, jenž má na svědomí respektované filmy Whiplash, La La Land a První člověk, v lednu uvede svůj dosud nejambicióznější projekt s názvem Babylon. Téměř tříhodinový návrat do období, kdy nástup zvuku měnil identitu filmového průmyslu, má za sebou první veřejnou projekci: Její účastníci vysílají do světa pozoruhodné a rozporuplné verdikty.