Kraj světa

52%

Komentáře a recenze 5

3.5
Kraj světa je ukázka toho jak by se děti ve skutečnosti vůbec nechovaly. Své nízké hodnocení není ani tak za technickou stránku a režii. Tady McG odvedl vcelku slušnou práci a za to co namlátil Stenz do počítače už nemohl. Další tak znehodnocený papír jako byl scénář k tomuto filmu by jste v Hollywoodu jen tak nenašli.
28 455 bodů
8
Rodinný dobrodružný film o partě čtyř dětí, toho času na táboře  v přírodě, zachraňující svět před mimozemskou invazí.  Už na samém začátku ohromí doslova čítanková rasová rovnoprávnost. Tři chlapci a jedna dívka. Jeden chlapec je černovlasý, druhým blonďák nebo snad i zrzek, třetí je klasicky charakterem užvaněný černoch, no a dívka má zastoupení asijské, v tomto případě Čína. V prvních necelých dvaceti minutách se seznámíme s hlavními postavami a místem, kde se vše odehrává, a ihned se jde bez nadsázky a tvrdě na věc. Začne útok. A protože se jedná film rodinný, je potřeba se také podle toho na to dívat. Za povšimnutí stojí, že je použito mnoho scén ze známých filmů,ať už v rámci fantasy či sci-fi, které se dokonce i mírně parodují. Například scéna, kde se děti ukrývají před mimozemskou bytosti v kuchyni, je ze snímku 'Jurský park'. Další známá scéna, kde děti jedou na kolech  po silnici za doprovodu podmanivé hudby, je připomínka na snímek E.T. Mimozemšťan'. A dalo by se pokračovat dál, takže filmoví znalci si tu v tomto přijdou na své. Od režiséra McG vcelku překvapení. Drží se sice stále svého tvořivého zaměření, ale je vidět, že ani rodiny žánr mu není cizí. A s námětem se trefil do černého. Snímků o mimozemské invazi už bylo natočeno více než dost, avšak v podstatě žádný, kde by hrozbě čelili děti. Snímek má patřičný švih, výborné efekty a spoustu humoru. Je to něco jako dětský zábavný park se vzrušující dobrodružnou jízdou, kde si každý může najít to své.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
Dalsia netflixovska nuda, McGho babysitter sa mi celkom pacilo, ale toto mu nevyslo. Ta snaha zviest sa na popularite Stranger things (odkazy prevazne na 80tkove filmy a hlasky ktore by tie decka nemohli ani omylom bediet), navyse ta hnusna kamera (oranzovy filter je fuj) a CGI efekty na prezdrzku...
Toren
Toren
5 175 bodů
4
4/10. Tady někdo toužil po kombinaci všeho, co mají lidi rádi a zapomněl u toho trošku brzdit a přemýšlet. Klon všemožných značek má problém především v urputné snaze být cool a předvádět nonstop "pastvu" pro oči, ale už se nemá o co opřít. Hrdinové jsou jak ze škatulky největších filmových klišé a navíc se to tváří děsně drze a dospěle - čímž se zapomíná na hravost a "dětskou atmosféru" jako v případě Jurského parku či modernějších Stranger Things. Štěstí, že to tak odsýpá a že očekávání byla na nule. Více: https://www.youtube.com/watch?v=Gn8aDE0ACBs
Marcos22
Marcos22
994 bodů