82%

Komentáře a recenze 24

pokladnik
pokladnik
1 602 bodů
9.5
Tak zde téměř netřeba slov. Kultovní pecka z trilogie Olivera Stonea. Viděla jsem ho v kině na premiéře ještě za komančů a věřte, že hláška (při hledání zbraní ve vietnamské vesnici)" české samopaly čz ráže .." se setkaly s velmi bouřlivým ohlasem. Jeden z nejlepších válečných filmů a filmů o Vietnamské válce. Sice už je parodován (Tropická bouře), ale pro mě zůstavá tím nejlepším co Oliver Stone natočil o válce.
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
9
Kým jiným by mohla být válka ve Vietnamu podána, než člověkem, který si to skutečně zažil na vlastní pěst. Nevím jak je na tom Coppolova Apokalypsa, kterou určitě hodlám v nejbližší době zhlédnou, ale tenhle film z Vietnamské války se musí hodně těžko překonávat.
Dubínka
577 bodů
9
Četa určitě patří mezi jeden z nejlepších válečných filmů co sem kdy viděl. Z válečného prostředí ji překonává jen pro mě dokonalý Vojín Ryan. Co se týče realističnosti a odpudivosti k válce je Četa skvěle vypovídajícím filmem o válce ve Vietnamu i válce jako takové. Zdrcující válečná atmosféra se rozprostírá celým filmem, což je určitě také velikým přínosem pro snímek. Podle mě je Četa nejlepším filmem Olivera Stonea i Charlieho Sheena a Willema Dafoe, který tady předvádí opravdu výborný výkon. Akce, atmosféra, režie, hudba, scénář i herci jsou zde na filmovém vrcholu, proto si Četa určitě zaslouží 5*. 90%
Marator
Marator
269 bodů
9.5
Všechny války byly peklo, ale myslím, že Vietnam musel být pětipeklo. Hmyz, horko, bláto, vlhkost až na kost, vietcong a k tomu ještě magorující spolubojovníci. Oliver Stone se vypovídal skrz kameru a ješte k tomu dostal ocenění. A zasloužil si jej!!!