Who Killed Captain Alex?

75%

Komentáře a recenze 4

30 208 bodů
5
Naprosto ujeté, ale smekám nad cenou, za kterou byl tento amatérský a nadšenecký film natočen. Souboj u lesíka a na staré rozbořené farmě z podivným komentářem autora. Je to prostě mimo mě, ale chápu, že to ve vesnici, kde film vzniknul muselo vzbudit velké nadšení. Za mě obtížně koukatelné.
22 296 bodů
10
Takovouhle radost z filmu jako média jsem viděl naposled ve Scorseseho Hugovi, i když velmi jiného druhu. Rozhodně nejde o případ "tak špatný, až zábavný film", takový povýšenecký cynismus by mě u něj urážel. Jde o opravdu povedené, i když pro Evropana těžko uchopitelné dílko. Film oproštěný od jakéhokoliv standardu, který vznikl prý za 200 dolarů. Režisér nikdy nebyl v kině a DVD, na kterém se prodává, nemá menu, protože lidi v Ugandě většinou nemají k televizi ovladače, takže by ho nemohli spustit. Film má 68 minut, protože v něm není nic jiného než to nejlepší, není v něm ani vteřina navíc a každý záběr, který v něm je, vznikl s maximálním důrazem. Upřímnost a kouzlo, jaké se dají srovnat jen s nejranějšími filmy, s nimiž kapitána Alexe spojuje i brutálně bezelstný komentátor děje. Většina "béček" známých z Ameriky jsou nudné moneygrabbery, které parazitovaly na módě a trendech. Tohle je přesný opak, má to v sobě absolutní nasazení a zájem a všechno to je strašně nakažlivé. Je to prostě krásný film dokonce s několika zajímavými nápady v ději, který si nezaslouží být nebrán vážně.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
10
Okej ,čo som to zas sakra videl!? :D Neviem ako to mám popísať ,ale plakal som od smiechu. Ten video joker spolu s efektami to celé zabili. X% -to sa proste nedá hodnotiť ako film ,ale ako Ugandské umelecké dielo! :)
countcess_drella
3 910 bodů
10