Celovečerní dokument o vzniku hry, který je zároveň i ódou na úskalí spojená s objevováním neznámého. Při vytváření nového světa neexistují žádné mapy ani průvodci. Jediná cesta vede přes neustálé selhávání. Toto je příběh o tom, jak se tým umělců, hudebníků, programátorů, spisovatelů, herců, filmařů, testerů a osamělý UI designér spojili a navzájem se motivovali k vytvoření něčeho, co je větší než oni sami.
Příjemné ohlédnutí za brilantní a příběhově jedinečnou hrou TLoU. Tenhle dokument nás provede celým studiem Naughty Dog v různých fázích vývoje tohoto opusu. O svém dílu práce promluví spousta zainteresovaných lidí - šéf studia a Neil Druckmann, hlavní i vedlejší protagonisté, scénáristé, skladatel a vedoucí různých divizí jako třeba level design, movement programming, environment arts, character arts, user interface atd. Celé to je navíc prokládané záběry z vývojářského studia, z motion capture "placu" a jinými střípky a perličkami ze zákulisí. Materiálu je tam opravdu spousta, takže kdo má jako já rád TLoU, making of videa a moderní filmařské/videoherní technologie přijde si na své.