67%

Komentáře a recenze 57

Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7
Přísahám bohu, po prvních pěti minutách jsem měl strašnou chuť to okamžitě vypnout, jít do pokoje, prokopnout knihovnu, otevřít okno a zařvat z něho hlasité: ,,FUCK!" Jako kdyby scénáristé byli sami nějakými stroji, kteří byli naprogramováni, aby napsali film, který pobaví, ale zároveň byli i zbaveni emocí a nebyli schopní pochopit sentimentální a nostalgické pouto mezi dlouholetými fanoušky a geniálním druhým dílem. Když to ale člověk překousne, dostane vcelku zábavný a dobře natočený nový kousek terminátorské série, který se může chlubit tím, že je ze všech dílů po dvojce asi tím nejlepším. Návrat Lindy Hamilton jako Sáry Connorové určitě zahřeje u srdce, plus ani nový padouch není nijak zvlášť hrozný. Strašně mě ale štve, že film si trochu bere příklad z nejhoršího dílu série, tedy Terminator: Genisys, a servíruje divákovi častokrát až moc přemrštěnou a na efekty bombastickou akci. Kdyby s tím krapet zvolnili, vůbec bych se nezlobil. Přeci jenom to byla součást kouzla prvních dvou dílů. Příběhově to je ale takové... jalové. Tvůrci se sice vytasili s pár dobrými nápady, ale celkově to působí ne příliš originálně, plus hlavně z toho má člověk pocit, jako kdyby veškeré ty události ve dvojce byly vlastně takové zbytečné. Celkově se ale jedná o slušnou zábavu, ve které to mezi postavami jiskří, plus některé povídací scény mají šťávu. O žádný skvělý díl se ale nejedná, ke kvalitám dvojky to má i tak hodně daleko.
InJo
InJo
1 832 bodů
7
Nový Terminátor rozhodně není žádná katastrofa, jak možná někteří čekali. Celkovou kvalitou je to sice pořád daleko za prvními dvěma díly (to už jiný asi nikdy nebude), Salvation a Genisys to ale celkem v pohodě překonává (ale ne zas o moc). Navázání na dvojku je snesitelné (díly 3-5 se ignorují), záporák je solidní (byť opět silně připomíná T-1000), Arnold je skvěle využitý (a 'velmi vtipný') a ústřední trojice (!) žen je nakonec dost fajn (Linda Hamilton vládne, ale to ze mě možná mluví hlavně nostalgie) - díky tomu je nové Téčko suvérenně nejvíce 'ženský' (nezaměnovat s zženštilý!) velký akční film poslední doby (minimálně v tomhle je Cameron, který si potrpí na výrazné ženské hrdinky, znát). V akci je to velmi snaživé, ale vyrovnat se Cameronovi v nápaditosti, filmařské preciznosti a učebnicové schopnosti gradace je prostě téměř nemožné (a těch odkazů a citací dvojky je možná až moc). Taky mi přijde, že eRkový rating není bůhvíjak zužitkován (čekal jsem větší a masitější porcování nevinných v podání zlého T.). Primárně mi ale schází to samé, co u předchozích třech dílů - jedinečná temná osudová atmosféra blížící se apokalypsy a nějaký působivý hlubší vztah mezi postavami (jako byl partnerský v jedničce či otcovsko-synovský ve dvojce). Temný osud se sice minimálně o jeden takový také pokouší, ale bohužel funguje přinejlepším průměrně.
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů
6
Za mě nic extra.Naprosto nevyužitá realita bez Johna Connora v kombinaci s feministickým hnutím Sarah Connor a Hollywoodským stylem "hlavně odlehčeně" dělají z Dark Fate průměrnou podívanou,která sice neurazí ale ani nenadchne.
Nevka
Nevka
1 503 bodů
7.5
Nový Terminátor doslovně reflektuje vývoj společenské situace a kompletně převrací význam Johna Connora. Hlavní myšlenka celého filmu totiž absolutně dokonale vykresluje převrácené vnímání role ženy pro budoucnost civilizace. Ne, že by to nějak vadilo, ale ta snaha o myšlenku je tam znát. Samotný film je jinak celkem zábavný, má tempo a několik povedených soubojů. Arnold se povedl a twist, který nám tvůrci naservírují hned na začátku je hodně překvapivý. Přiznám, že z trailerů jsem měl u Mackenzie Davis rozpačité pocity (působila tam jako nějaká hříčka přírody - což do jisté míry sedí i na tento snímek), ale nakonec jsem s ní žádný velký problém neměl. Celkově musím pochválit hlavně to, jak se tvůrcům daří parafrázovat první a druhý díl takovým způsobem, aby jim neudělali ostudu. Sečteno podtrženo... Dark Fate je povedeným nástupcem původních kousků, který může diváka jen překvapit.
tedoun
tedoun
923 bodů
1.5
Pokud mi někdo řekne, že tento feministický film je o terminátorovi tak se pos.... Snad James Cameron se zbláznil. Hlavně Miller ať raději natáčí filmy typu Deadpool protože to dobře umí. Abych to uzavřel, jednička a dvojka jsou kvalitou úplně někde jinde a přitom v té době technika teprve začala. Tyhle nové filmové klony Starých hitu je jedna velká hrůza přátele.
ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
2
„Protože jestli se pouhý stroj, Terminátor, naučil cenit si lidského života, pak se to snad naučíme i my.“. A jako nepoučitelný svině ženeme svět opět do záhuby! Avšak jiným způsobem než bychom skutečně chtěli vidět na filmovém plátně. Ano, nový Terminátor s podtitulem Dark Fate si bere příklad z moderního světa a všude kam se podíváme to srší feministickým klišé a migrační tématikou. „Budoucnost není dána, žádný osud neexistuje, je jen ten, který si sami uděláme“. No to potěš! Tři pokusy za posledních 10 let a bohužel jen jeden stál za to (Salvation), dobrý osud no. Ale zpět k filmu. Když nenalákáme na Arnolda, nalákáme možná na Camerona na postu producenta a na Lindu zpátky v roli, která jí tolik sluší. A je to právě Sarah, která film opravdu táhne. Celý zbytek pak ale působil strašně vyumělkovaně. Zapomeňte na Skynet, teď máme Geni… ehm – Legion. Ten vysílá Venoma… Omg – už zase jsem to spletl. Moderního zabijáka z roku 2042 s označení Rev-9, se „kterým se nebojuje, před tím se utíká“ nebo „postav mezi sebe Rev-9 a 100 policajtů, tak máš 100 mrtvých policajtů.“. Ehm – tak hlavně pokaždé když se chudák objevil, dostal vždycky šeredně na prdel a to především od naší feministické hvězdy Deus Ex: Human Revolution - Grace. Tuhle ženskou tvrdost žeru postavám jako je právě Sarah Connor nebo Ellen Ripley (Vetřelec), ale Grace vážně ne. A pak to přijde! Časovač ukazuje přesně 1 hodinu, 7 minut a na scénu přichází Arnie! HELL YEAH! Žádný Dieter von Rossbach se však nekonal. Je to přesně ta postava, která vytvořila největší Plot-Twist a zároveň největší Plothole v historii filmů. Otázka: „Co udělá Terminátor, vyslaný Skynetem poté co splní svůj úkol?“. Odpověď by nejspíš zněla „Tohle určitě ne…“. Nevím proč, ale ani efekty mi ve filmu příliš nesedly. Ne že by byly špatné a v každém jiném filmu by vypadaly skvěle, Terminátorovi moderní efekty prostě nesluší. Asi jsem moc rozmazlen školou Stana Winstona. Terminátor je u mne již kultovní srdeční záležitost, kterou by už asi měli nechat spát… Tedy pokud nevymyslí něco pořádného, ale v to už jsem dávno ztratil naději. Nehledě na to, že Cameron neskutečně zanedbal nejlepší příležitosti, dokud měl po ruce herecké obsazení ještě v tom nejlepším věku a plné sil. Neuvěřitelné, že Terminátor 2 je už 29 let starý film.
Speedyxxx
Speedyxxx
813 bodů
9.5
Po zkušenostech s předchozímy snímky, jako byl Terminátor Salvation jsem k fimlu zpočátku přistupoval s velkou nedůvěrou. Ale od prvního okamžiku bylo zřejmé, že děj míři správným směrem. Skvěle navazuje na druhý díl jako samostatná časová linie. Opět musím ocenit vizuální efekty, kdy se trikařům podařilo skvěle oživit mladou Sáru, malého Johna i původního terminátora. Děj má spád, odzačátku diváka zadáhne do akčního příběhu plného nečekaných zvratů takovým způsobem, že fanoušek původních terminátorských příběhů film shlédne jedním dechem a ani si neuvědomí, že je konec. Nevěřil jsem, že je možné takto skvěle navázat na původní, více než 30 let starý příběh.
sugi
752 bodů
2
… a tohle mělo být co ????? …..již v Terminátoru Genisys tvůrci vytvořili časoprostorovou odchylku a dějově i to dávalo smysl a zapadlo to do dějové linky Terminátor , ale tohle nemá ani hlavu a ani patu , na nic to nenavazuje a ani se to nedotýká předchozích příběhů …. prostě jenom vzali dva hlavní protagonisty s původních dílů a nazvali to TERMINÁTOR …..
S7evin
S7evin
331 bodů
3.5
Žádný John Connor, žádný Skynet. Tvrdý restart a klon, ve kterém, aby se neřeklo, poskakuje depresivní Linda Hamilton. Druhou část recyklace Terminatora osvěží samotný Arnold. Tentokrát jakožto parodie na T-800, který se po splnění mise (která vlastně plive do ksichtu filmu T2) ustálí, najde si rodinu, adoptoval synka, má domeček, práci, pejska. Pak mu rupne v kouli a na stará kolena se opět obětuje a zachrání svět. A toto má pod palcem sám Cameron?!
jarousek1981
314 bodů
9.5
Šel jsem na posledního Terminátora.(bez jakékoli recenze či traileru). Po filmu jsem si přečetl recenze, kterou vychvalují 1. a 2. díl. Otázka, kdy je autoři viděli na posledy? Za mě Terminátor: Temný osud luxusní podívaná, při které se nebudete nudit. Pokud tam nejdete na rande a s filmu pak nic nemáte. Těšit se můžete na výbuchy, honičky, dějový spád. Pokud chcete očekávat nějakou romantiku, tak zůstaň raději doma a pusť si na Nově Ordinaci v růžové zahradě.Film tě zklame.