Komentáře a recenze 33

4
Zklamání roku.
padre
padre
1 288 bodů
4
Naivní, ošklivě vypadající film s nehrající Gal Gadot a Chrisem Painem s kocovinou. Dianiny proslovy tahají za uši a celkově film nedává smysl. Pokus o 80s stylizaci taky nevyšel a nezachraňuje to ani Pedro Pascal, kterému role záporáka moc nesedla. Pokud vznikne další WW film, tak doufám že se tvůrci poučí a pochopí že současný způsob pojetí postavy se zdá jako slepá ulička.
HNTR
HNTR
1 037 bodů
4
Pedra Pascala mám rád, ale ani on nezachránil tuhle kravinu... První díl mě bavil, tady 2,5 hodiny úplně zbytečně. Děj byl strašně předvídatelnej. Gal se snaží, ale když zbytek stojí zaprd, tak to nic nezachrání. Ani nevím jestli je na co se těšit ve třetím díle.
FiVe
FiVe
915 bodů
4
průser
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
6
Romantická linka šlape opět skvěle a výprava je vymazlená do posledního detailu, ale se vším ostatním to už tak jednoduché není. Samotná zápletka alá džin z kouzelné lampy je tak cheesy a over the top, jak kdyby vypadla z céčkové komiksovky minulého století a finále tomu nasazuje korunu… Člověku se zasteskne i po digibordelu z jedničky odehrávajícím se v noci :-/. Tohle nemá v době, kdy konkurence nabývá na síle maximální rychlostí, co dělat a volba této starosvětské story je pro dvou set milionovou vlajkovou loď DCčkovského univerza, která se i v momentech, kde by potřebovala kapku nadhledu, bere smrtelně vážně, je vskutku nešťastná. Soundtrack není nijak výrazný, Zimmer si jede svůj standard, což s sebou nese i jeho opakované vykrádání nejen sebe sama, které mi je už malinko protivné. Kristen Wiig je skvělá a herecky nepřekvapivě o několik pater výš než Gadot, ale jako Cheetah je zoufale nevyužita. Nad doslovným poselstvím o síle lásky a pravdy (tahá to za uši stejně jako před třemi lety), detailními zpomalovačkami s očima drásajícím green screenem a zcela zbytečným golden eagle armour (chápu, tvůrci potřebovali něco hezkého na plakáty…) mi doposud zůstává rozum stát, ale ve srovnání s katastrofálními Birds of Prey nebo ultra průměrným Shazamem se v mých očích stále nejedná o takový průšvih a na rozdíl od obou zmíněných DCčkovských prasáren má WW84 i své světlejší momenty (především ty, ve kterých se Jenkins může opřít o Pinea). Možná za to může letošní blockbusterové sucho v kinech, ale já se trápil o poznání míň než u čehokoli podobného z Netflixu (Old Guard, Project Power, 6 underground,… ) 6/10
ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
8
Spíše průměr. Jako fanoušek Wonder Woman si připočítávám jednu hvězdičku navíc. Můj větší pohled na film na tomto odkaze → https://darksidechroniclescz.blogspot.com/2021/01/spoilerovy-rozbor-wonder-woman-1984.html
lipavsky
lipavsky
175 bodů
1
Ač se mi jednička moc líbila, tady jsem po pár minutách vypnul. Cílovka jsou 12leté emancipované dívky milující komiks. Já ne. Po delší době mi to nedalo a pustil jsem si alespoň závěrečný souboj. No... I ten jsem musel po pár minutách vypnout, protože byl nekoukatelný.
Davidoos
Davidoos
162 bodů