72%

Komentáře a recenze 46

tindersticks
tindersticks
783 bodů
8.5
Díky Kinoboxu jsem se vypravil zdarma do kina, čímž mu děkuji a vybraný film nebyl vůbec špatný. První půlhodina byla trochu rozpačitá, svět v roce 2073 je vytvořen tak trochu neinvenčně až odflákle a po celou dobu z děje vykukuje spousta logických nedokonalostí. Ale zápletka se nakonec ukázala býti poměrně zajímavou, obzvlášt proto, že okamžiku, kdy je na plátně sedm hlavních hrdinek, je těžké odhadnout, jak moc dobře nebo špatně to nakonec celé dopadne. Druhá půlka mě proto poměrně dost bavila, nabízí plnokrevný akční thriller s kontaktním souboji a jejich často nelítostnými konci. Noomi Rapace si tenhle film (v originále případně žertovně nazván What Happened to Monday?) při natáčení určitě dost užila.
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
7
Když som išla do kina na tento film tak som vobec nevedela o co tam půjde a musím říct, že som bola velmi milo prekvapená príbehom a i výkonem Naomi Rapace. Která si strihla hned seděm rolí a každá bola iná a něčím zvláštná. Prostě som sa zabavila a ještě som si uvedomila aký bude život až nás tady bude 10 mld.
Květka
Květka
711 bodů
8
Příběh je zasazen do minulosti, kde je největším problémem vysoká populace, takže přichází změna, jež je velmi drastická a zároveň logická... Film je svým námětem hodně zajímavý, originální (sedm sester a každá se jmenuje podle dne v týdnu) a hlavně poutavý a určitě se u něj nenudíte. Rozhodně doporučuji.
Pacman
Pacman
586 bodů
6.5
Pozadí příběhu už jsme několikrát viděli jinde. Zápletka bude taky většině lidí jasná cca po 10 minutách. A, že "vrahem je zahradník" bude každému také jasné jakbysmet. I tak ukázal Netflix, že lze natočit solidní sci-fi. Zase je to ta realistická špinavá budoucnost, ve které se lidi nebojí páchat zvěrstva ve jménu "vyššího" cíle. Do toho tady máme Noomi (a to ještě nakopírovanou), která sice není excelentní herečkou, ale tyhle zvláštní role umí dobře. Dokáže být naškrobenou úřednicí, nerdkou u kompu i sexy nezbednicí a člověk jí to prostě věří. Film je jen o ní. Mě se nejvíc líbila ta myšlenka, že i když máte 6 sourozenců každý ví o všech všechno, tak i přesto dokáže mít každý své tajemství. Jejich postupné odhalování je největší devizou filmu. Víc tu raději moc nehledejte. Logické úvahy nad příběhovým pozadím a jednáním lidí do něj zasazeným raději hoďte do koše. Pokud tak ale učiníte, solidně se "pobavíte".
mikewin
mikewin
569 bodů
5.5
Musím říct, že jsem vzhledem k tématu čekal od filmu výrazně víc. Vize budoucnosti je trošku na úrovni představ z minulého století a příběh samotný vyznívá velice plitce. Velké škoda, dalo se z toho vymáčknout podstatně více. Herecky to bylo zvládnuté dobře.
hofmi
hofmi
532 bodů
4
Prvotní nápad asi ne uplně domyšlený do detailu. Nejhezčí z celého filmu byli asi upoutávky. Děj samotný už pak nijak napínavý. Hlavní hrdinka není úplný ideál krásy a nelíbila se mi ani v akčních scénách. Za mne se film moc nepovedl a už vůbec ne jako sci-fi žánr.
Bori02
404 bodů
7
Solidní sci-fi které ukazuje, že i Netflix může natočit dobrý film. Základní příběh je zajímavý, akce je dobře natočená, ale ve filmu jsou i logické problémy. Ty shazují film dolů. Další problém je hlavní záporák, který není moc zajímavý. I přes problémy to ale je nadprůměrné sci-fi, které stojí za shlédnutí.
bLaCk0uT
327 bodů
9
Tak tohle jsem teda nečekal. Že to bude taková naprostá pecka, paráda! Spoustu lidí tu vytýká tu onu stejnou věc a to nelogičnost postav. Hm, já si toho téměř ani nevšiml. Aha, počkat, myslíte ony sestry? Proboha, dyt žili 30 let v jednom stejném bytě, těžko se adaptovali ve společnosti a o to hůř se bránili tomu nekompromisnímu násilí. Našel jsem tu dvě nelogické scény, ale nijak zvlášt mi zážitek ze skvělého počinu nepokazily. Začátek snímku se rozbíhá perfektně, seznámíme se tu s pravidly a prostředím blízké budoucnosti. Poté to začne být zběsilá a napínavá, akční jízda. Po akční stránce je to natočeno celkem dobře, hlavní je, že je krvavá, krutá a nekompromisní. Zíral jsem s otevřenou pusou, jak jedna sestra podruhé začali umírat a to někdy hroznou a nečekaně rychlou smrtí. V akci je tu i pár skvělých nápadů, třeba uříznutí prstu protivníka, nasazení oné sestry na svůj chybějící, aby mohla střílet. Nuda zde rozhodně nehrozí, klidně bych přidal dalších cca 30 min stopáže. Finále je skvělé, má ve finální pointě pár zvratů – všechny dávají rozumnou logiku. I hudba byla vcelku vydařená. Noomi Rapace svojí sedmiroli zvládla výborně – dokazuje mi, že má skvělé charisma a hrát umí. Takže v kostce, jedná se o netypický, nekompromisně Rkový sci-fi film, který brutalitou nešetří, i nějakou tu myšlenku má. Líbila se mi i ta sesterská oddanost, pomáhali jedné druhé, ale moc jich ke konci nezbylo. Během dvou dnů jsem viděl film 2x a mé velké hodnocení se nemění. 100% bych dal, kdyby byl film ještě delší, toť vše.
Pepazdepa
269 bodů
9
V Sedmi sestrách je v rámci žánru sci-fi nemálo chyb, ale plně to vynahrazuje velmi dobrá režie, scénář a v neposlední řadě Noomi, která se tady vyřádila a mohla tak ukázat, že hrát umí. I když koncept jednoho dítěte až tak originální není a svět, který nám tvůrci ukázali, nebyl zrovna dobře promyšlený, velmi rád jim to odpustím, protože v tomto příběhu to byla jen kulisa pro jinou pointu. Resp. tady nejde jen o to, zvednout káravě prst a kritizovat společnost. Řeší se neobvyklé rodinné drama, za poněkud akčnějších okolností. Wirkola je hračička, takže některé scény by citlivější divák mohl považovat za parodii Matrixu, ale pořád zůstává mnoho opravdu dobrých a silných momentů, které film nenechají spadnout "jen" do akční sci-fi. Chce se mi napsat, že bych raději zůstal u komornějšího pojetí...ale ne, jsem spokojený s tím, jak to je. Svoje si tak najde přemýšlivý akčňomil, i akční filozofista. Wirkola má velký režíjní potenciál, jen potřebuje někoho, kdo ho nenechá moc uletět. Tady to bylo místy na hraně, ale o tom to je, nedělat tuctové výplachy a nebát se být svůj. Velká spokojenost, dostal jsem víc, než jsem čekal. Kultovní film to nebude a já se na něj nejspíš dlouho podruhé nepodívám, ale i tak...88%
akela
akela
133 bodů