77%

Komentáře a recenze 51

davsuch
davsuch
1 057 bodů
9
Výborný film o Amstrongovi ve skvělém režisérském provedení. Oceňuji hlavně způsob vyprávění příběhu s důrazem na atmosféru života hlavního hrdiny. Musím se přiznat, že u záběrů při startu, jsme v kině totálně stuhl. Myslím si, že tento film je krásnou poctou hrdinství astronautů.
  • napínavé scény
  • skvělý herecký výkon Ryana Goslinga
  • vynikající režie
  • vynikající scénář
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
5
Technicky úchvatná show, která však postrádá sebemenší náznak napětí, svižnější tempo a subjektivně se zdá dvakrát delší než ve skutečnosti je. Je to plné hluchých a nudných míst a opakované herecké výkony Ryana Goslinga ála jeden výraz a prázdné pohledy do ztracena mi už začínají jít docela na nervy. Snímky, které jdou přímočaře po oscarových nominacích, nejsou prostě pro mě. Uznávám určité kvality, ale druhé projekci se obloukem vyhnu. 5/10
Dootys
Dootys
850 bodů
5.5
Nějak nechápu to nadšení kolem. Na film jsme s kamarádkou šly, protože zrovna nedávali nic jiného. Říkala jsem si ale, že to třeba bude zajímavý životopisný snímek. No asi tak... už po dvaceti minutách jsem odpočítávala konec, který pořád nepřicházel, protože film má přes dvě hodiny! Dvě hodiny naprosté nudy. Chápu, že když je to podle skutečnosti a nemůžou z toho udělat napínavé scifi, ale takhle nudný film jsem už dlouho neviděla. Nic nového a zajímavého se tam člověk nedozví. Navíc je to natočené tak, aby to vypadalo opravdu realisticky, takže místy rozostřené a v 90% filmu roztřesená kamera, a časté autentické záběry z televize. Podle mě je to ideální film, pokud se chcete nenápadně zbavit epileptického partnera, protože rychle sestříhané záběry, že nestačíte stíhat, co se děje, samé točení a padání, a časté blikání světel málem způsobilo záchvat i mě (jít na to ve 3D tak zvracím jak Amina). Jako dokument do tv je to super, jako velkofilm do kina naprosto zbytečné. Ukamenujte mě, ale tohle mě opravdu nezaujalo. A nepomohl tomu ani Gosling, který se celou dobu tváří jako kdyby měl zaražený prdy (asi jako ve všech jeho filmech).
Jirka_Kasl
212 bodů
7
Podle mě se měl film více zaměřit na ten boj o dobytí měsíce. Vím, že film měl být hlavně o Neilovi, ale na mě už tam měl scén až moc a občas vědět víc okolo různých událostí by neškodilo.
TheRock1629
TheRock1629
110 bodů
10
Dnešní předpremiéru Prvního Člověka jsem si náramně užil! Skvěle zpracovány příběh o největším astronautovi a veliteli legendární Apollo 11 Neilu Armstrongovi! Snímek vypráví o legendární cestě na měsíc a vše co v rodině Armstrongových této cestě předcházelo. Skvěle až epicky odvyprávěné životopisné drama. Úžasná hudba doplňující tento skvělý snímek umocňuje epický zážitek! Obsazení nemohlo být vybráno líp, Ryan Grosling se role Neila zhostil se 150% připraveností a hraje prostě dokonale! K závěru, epický příběh astronauta co změnil dějiny lidstva a to tím že jakožto člověk udělal jeden krok, ale velký skok pro lidstvo. Tudíž neváhejte a běžte na tento snímek jenž s určitostí bude bojovat o Oscara a snad se i z vás na chvíli stane...... PRVNÍ ČLOVĚK Mé hodnocení: 9.8/10
FlyHigh
FlyHigh
26 bodů
9
Neil Armstrong je velká záhada. Co všechno se muselo odehrávat za vší soustředěností a koncentrací při lítání na X-15 a prvních kosmických mašinách. Ráno šel do "práce", obletěl kus světa na hranici stratosféry...přežil....a vrátil se dolů k manželce a dětem. V tomhle filmu se podařilo propojit oba světy techniky a citů dohromady. Jedna věc mi ale trochu kazila prožitek. Když ještě Neil žil a lítal ve vesmírném programu, lítal na v té době nejlepších strojích jaké lidstvo umělo vytvořit. Tak proč jsou vykresleny jako plechovky skřípajícího šrotu se špinavou patinou.
olda-brkoslav
6 bodů
Těžké zklamání. Jakub Kohák má v reklamě s kozonautkou Vlastou realističtější skafandr. A co měly znamenat ty špinavé a jeté ovládací panely a obouchané kosmické lodi? Tyhle "detaily" mi dokázaly zkazit celý film. Přitom ve filmu Apollo 13 natočeném před málem čtvrt stoletím jsou repliky skafandrů programu Apollo dokonalé...