Dobrý časy

71%

Zajímavosti 91

  • Po odchodu policistů z parku se Connie ještě několik minut po penězích nepídí.
  • Jsou v zábavním parku Adventureland v časných ranních hodinách, ale digitální hodiny na monitoru bezpečnostní kamery ukazují, že je 20:34.
  • V zábavním parku Adventureland se objevilo policejní oddělení okresu Nassau. Adventureland se však nachází v East Farmingdale v okrese Suffolk.
  • Když Connie projíždí kolem nemocnice Elmhurst, aby Raye vysadila, ve skutečnosti projíždí kolem zdravotnického střediska svatého Josefa v Yonkers ve státě New York.
  • Posádka viditelná v odrazu nábytku, když Ray vstupuje do bytu v 1 hodině 23 minutě.
  • Když jde Connie do nemocnice za svým bratrem a prochází chodbou v 6. patře, v odrazu skla jsou vidět jednotlivé osoby.
  • V pokoji černého staršího pacienta, kde se Connie skrývá, je zřetelně slyšet, jak "dýchá" ventilátor, a přesto není nikdo ventilován.
  • Když únikové auto narazí do zaparkovaného vozu, tento vůz a vůz před ním se prostě rozjedou a odhalí, že nejsou v poloze Park.
  • Motýlkové stehy, tzv. steristripy, zjevně nestahují okraje (hrany) ran na Nickově tváři, čímž odhalují make-up.
  • Žádný lékař by pacientovi na tvář nenasadil motýlí stehy, tzv. sterilizační pásky, protože svaly by je při mluvení, smíchu, jídle atd. příliš tahaly.
  • Děj filmu se má odehrávat během jedné noci. Ke konci však hlasatel ve zprávách říká: "Nyní aktuální informace o bankovní loupeži ve Flushingu z minulého týdne."
  • Během flashbackové scény před White Castle je stěžovatel kupující kyselinu zobrazen, jak běží po ulici a poté nastupuje do taxíku. Ulice má červeně zbarvené přechody (nebo cyklostezky) a taxík je zelenobílý. Červená stezka ani žádný zelenobílý taxík se v New Yorku, natož v newyorské čtvrti Queens, kde se film odehrává, nevyskytují.
  • Není ukázáno, jak se Ray zbavil pout.
  • Pattinson je o 24 let mladší než herečka, která hraje jeho "bohatou přítelkyni".
  • Policisté v televizi si navzájem říkají, aby "ten nůž nechali tady". Je nutné nechat nůž tam, kde proniká do těla, aby jeho vyjmutím nedošlo k masivnímu krvácení.
  • Při natáčení Roberta Pattinsona nikdo nepoznal a během celého natáčení nebyl pořízen jediný snímek z mobilního telefonu chodců. Aby byl záběr utajen, měl celý štáb odpovědět, že natáčí pro nepojmenovaný sociální projekt, kdyby se jich chodci a obyvatelé ptali. Záměrně také posunuli začátek natáčení, aby na sebe neupozornili. Pattinson zůstal v roli, protože mnoho jeho spoluhráčů hrálo na plátně verze sebe sama. To znamenalo, že hned po natáčení zamířil rovnou domů a v roli se vracel do lahůdek na rohu, aby ho nikdo nepoznal.
  • Webster hraje šestnáctiletou postavu. Connie jí říká, že vypadá starší. V době natáčení bylo herečce 19 let.
  • První a poslední scéna začínají detailním záběrem na Nickovu tvář.
  • Podle Bennyho Safdieho "chtěl (Pattinson) tak trochu zmizet v našem světě a on říká: 'Vy mě tam můžete vzít'. A my na to: 'Dobře, ale nedrážděte nás, protože my tam půjdeme a budeme vás brát za slovo, a to jako krát tisíc'. A on to udělal. Je vidět, s jakým nasazením to udělal. Ale od začátku jsme cítili, že si nedělá legraci. Protože spousta lidí říká: 'Jo, udělám tohle, udělám tamto', ale on to myslel vážně. A my jsme poznali, že to myslí vážně. Myslím, že se do té postavy opravdu chtěl ponořit, a my jsme viděli, že ta míra odhodlání není jen slovní. Viděli jsme, že do toho opravdu chce jít. A když odešel, řekli jsme si: "Myslím, že můžeme udělat něco zajímavého." Protože on má jakousi mánii a energii, kterou moc lidí nevidí, a my jsme toho chtěli využít. A byl v tom prvek, který jsme do té postavy opravdu chtěli vnést."
  • Filmy, které inspirovaly Good Time: 48 hodin (1982), Miami Blues (1990), Policajti (1989), Krátkozraký (1977), Zákon a pořádek (1990), Rok v kriminále (1989), Lock-Up: (1994), Heat (1995), Thief (1981), Scarecrow (1973), Jackie Brownová (1997), After Hours (1985), Jackson County Jail (1976), The Running Man (1987).
  • Josh Safdie o snímku Nebe ví, co (2014), kvůli kterému je kontaktoval Robert Pattinson: "Zdálo se mu, že energie toho snímku je neuvěřitelná a že je to jen fotografie hlavní hrdinky Arielle Holmesové, která se dívá mimo plátno, pokrytá růžovým neonovým světlem. Napsal e-mail, který byl nesmírně sebevědomý, protože on to umí, a říkal, že nějakým způsobem v jednom záběru dokázal zachytit nuance a energii, kterou nikdy předtím v jednom snímku neviděl. Byla prostě tak jedinečně krásná a on v ní viděl to, co jsme zpočátku viděli i my. Myslím, že prostě viděl ten souběh hereckého obsazení, energie, kamery a osvětlení v jednom snímku a řekl si: "Chci být součástí toho, co to je. Ať už v tom obraze cítím cokoli, chci být jeho součástí."
  • Knihy, které inspirovaly Good Time: "Executioner's Song" Normana Mailera a "In the Belly of the Beast" Jacka Abbotta.
  • Josh Safdie o přípravě na návštěvu vězení: "(Pattinson) do věznice, kde je v provozu. Spřátelil jsem se s ředitelkou věznice, ženou Raylene, která ve filmu skutečně vystupuje jako hlas operátorky v Elmhurstu. A spřátelil jsem se prostřednictvím této zajímavé postavy, kterou jsem znal, s komisařem věznic. Takže jsme tam měli neomezený přístup, a když jsme tam přivedli Roba, neřekl ani slovo, protože ještě neměl stažený přízvuk, ale mohl se tam projít a vidět, jak vypadá a jak se cítí skutečné vězení a jaké to je procházet systémem. Měli jsme něco jako zápisníky a tak a všichni si tak nějak mysleli, že jsme z města, a ptali se na jejich právníky. Rob šel v obrovské mikině s kapucí, takže ho nikdo nemohl poznat, a vypadal trochu jako puberťák. Myslím, že se ho někdo opravdu zeptal, jestli tam byl kvůli Scared Straight." (smích)
  • Josh Safdie: "Vždycky je pro nás důležité, abychom měli rádi své postavy. Vždycky jsou to hrdinové. Odmítají přijmout status quo života a snaží se ze všech sil prosadit. U Roba jsme našli nesmírně okouzlujícího a sympatického muže - ale také neuvěřitelný paradox. Dokázal vytvořit tuhle elektrizující rozbušku outsidera, který zároveň zoufale touží navázat kontakt. Když pro někoho píšete, musíte do postavy vnést kousek z něj. Myslím, že Robova pravá podstata vystihuje pocit touhy a zranitelnosti Connie, který mi připadá neuvěřitelně roztomilý."
  • Josh Safdie o vývoji scénáře: "Abychom mohli napsat žánrové prvky tohoto napínavého vyprávění, protože tohle byl zdaleka nejzápletkující vyprávěcí film, jaký jsme kdy dělali, a byli jsme z toho nadšení, ale opravdu jsme potřebovali vědět, kdo je Connie. Takže jsem napsal velmi rozsáhlé pozadí postavy, které začínalo, když se jeho postava narodila, a končilo, když do filmu v podstatě vstoupí. A Rob se na tyto mezníky v jeho životě ptal velmi zvláštním způsobem, který mě nutil jít ještě hlouběji do této odbočky, a pak se to kupodivu stalo opravdu užitečným, když jsme se dostali na rozcestí filmu a potřebovali jsme přesně vědět, co ten člověk udělá nebo řekne, protože jsme přesně rozvinuli, kdo to je. Rob se na vývoji hodně podílel. Když natáčel Ztracené město Z, hodně jsme spolu mluvili a já mu občas posílal stránky scénáře, pak jsem mu poslal první verzi a pak jsem mu říkal "počkej, pošlu ti novou verzi" a v podstatě jsem změnil celý film a za tři týdny jsem mu poslal další verzi. Takže byl zapojený mnohem víc než v jiných věcech, protože většinou herci dostanou před nosem hotový scénář."
  • Benny Safdie o pohledu na rasovou problematiku ve filmu: "Myslím, že nejzajímavější na filmu je, že na otázky, které klade, odpovídá způsobem, který by film normálně neudělal. Lidé si to při jeho sledování uvědomují. Jako třeba: 'To je špatné, že to udělal! A ono to tak je. Ten film říká, že je to špatné. Líbí se mi, že to ten film dělá, protože kdyby to nedělal, asi by to nedávalo smysl. Věřím, že Good Time má pohled na rasu - jako na rasu na kyselině. Vidíte rasu s takovou zvláštní nadsázkou. Když do zábavního parku přijdou policisté, chcete si říct: "Proč ho nevyslýchají?". To, že to nedělají, si pohrává se systémovým rasismem společnosti."
  • Původně hrál Erica Robertse, než byla scéna natočena znovu se skutečným ručitelem, Ericem Paykertem.
  • Josh Safdie o vymazaných scénách: "Jedna z vymazaných scén z filmu byla malá. Slavnostní okamžik, kdy si Connie barví vlasy v Crystalsově koupelně. Film to táhlo dolů... takže byla vystřižena. Ale dělo se v ní něco skvělého. Ten dospělý muž se snaží odbarvit si vlasy ve snaze zapadnout. V té scéně Crystal zaklepe na dveře a on se zarazí. To byl důvod, proč jsme to vypustili. Nechtěli jsme, aby jejich první interakce byla v tomto směru trapná."
  • Josh Safdie o vzniku filmu: To je první věc, kterou jsme udělali: "Film by nevznikl, kdyby nás Rob (Pattinson) neoslovil. Ale původ filmu se určitě zrodil v takovém jakoby souběhu "Katovy písně" Normana Mailera, "V břiše bestie" Jacka Abbotta a pak zároveň stahováním všech dílů seriálu Policajti (1989). A samozřejmě vězeňské deníky Buddyho Duresse (který hraje Raye). Když jsme dokončili předchozí film, zavřeli ho. Takže byl ve vězení a odseděl si státní kulku, což je v podstatě rok. Když byl zavřený, strávil jsem s ním spoustu času telefonováním a návštěvami. Když byl na Rikers Island, přinesl jsem mu Stanislavského "Herec se připravuje". Přinesl jsem mu několik dalších knih, které nikdy předtím nečetl, a on je hltal. Povídali jsme si hodiny a hodiny, dokud se mu v podstatě nevyprázdnilo konto v komisařství. Pak jsem ho požádal, aby o tom začal psát. Když začal o těchto věcech psát, tak nějak se zrodil zárodek tohoto projektu. Je to vidění společnosti v takové obnažené podobě, která je ve vězení. A sledovat ho, jak se snaží asimilovat zpátky do společnosti poté, co ho propustili. Vidět mentalitu člověka na útěku, vězeňský étos obecně. Všechny tyto věci dohromady tak nějak vytvořily tento svět."
  • Josh Safdie o významu názvu filmu: "Ten termín jsem se naučil od Buddyho Duresse. Když jsme dokončili náš předchozí film, zavřeli ho. Takže byl ve vězení a odseděl si státní kulku, což je v podstatě rok. A on říkal: 'Když se budu chovat slušně - a já se chovám slušně - když nebudu mít problémy, budu moct vyjít na svobodu po dobrém'. A já jsem si říkal: 'Páni, o tomhle výrazu jsem nikdy předtím neslyšel'. V podstatě, když většinu lidí propustí na dobrý čas, jsou venku, ale na podmínku do konce trestu. V podstatě si stále odpykáváte svůj trest, ale odpykáváte si ho ve světě. Lidé se dostanou na svobodu po dobrém, pak poruší trest a musí si odpykat zbytek trestu bez jakýchkoli kdyby, a nebo ale."
  • Podle Bennyho Safdieho: "Rasová politika byla reakcí na Robovu (Pattinsonovu) postavu. Svým způsobem je vystaven těmto znalostem a vidí, jak může využít společnost ve svůj prospěch. To se týká i situace, kdy zdroguje člena ochranky a ukradne mu uniformu, aby se vyhnul zatčení policií. Connie ví, že policie ho nebude zpochybňovat. To je jako odraz společnosti masivně problematické."
  • Josh Safdie o pouličním obsazování začínajících herců: "Vždycky nás zajímala, cituji: 'náhlá hvězda', jako myšlenka někoho, kdo je hvězdou, kterou jste možná ještě neviděli. Že mají v podstatě takovou gravitační sílu a prostě vyzařují svůj vlastní magnetismus. Film, který jsme natočili před Good Time, se o to zajímal až zvráceně. Obsazovali jsme lidi do rolí, kde přehrávali scény ze svého skutečného života, které se staly někdy i před několika týdny. Takže se tam odehrává takové zvláštní psychodrama. S Dobrým časem jsme chtěli udělat něco jako žánrový film, jako napínavý pulp, ale chtěli jsme to opepřit myšlenkou, že ten film je jako thriller, ale je vlastně napínavý, protože nevíte, kde končí film a začíná skutečný život. Využití této alchymie, chemie, kdy proti sobě stojí někdo, kdo nemá žádné zavazadlo, kdo v podstatě hraje verzi sebe sama, a někdo, o kom víte, že nehraje verzi sebe sama, vytváří opravdu skvělý, téměř nebezpečný prvek, kde jsou sázky vyšší. Když Rob (Pattinson) něco herecky pokazí, je to vlastně desetinásobné selhání, protože proti někomu, kdo je prostě skutečný, to vypadá tak špatně. Zvyšuje to sázky."
  • Daniel Lopatin (Oneohtrix Point Never) o nahrávání písně pro závěrečnou scénu: "Myslel jsem si, že by se do závěru hodila Lewisova píseň 'Like To See You Again', ale byl jsem příliš zaneprázdněn jeho hledáním. Můj manažer mi řekl něco jako 'mysli ve velkém' a já řekl 'Iggy Pop'. Vrátil jsem se do studia a napsal k ní takovou divnou baladu a vrchní linku, protože samozřejmě nezpívám barytonem. Slyšel jsem v hlavě tuhle melodii, tak jsem vysamploval nějaký tuvanský hrdelní zpěv, abych mu dal nějaký obecný odkaz na to, co jsem si myslel. Ale chtěl jsem, aby si dělal, co chce. Iggy je pro mě něco jako laureát básní. Takže když jsme s ním mluvili, nemohl být sladší a všichni jsme byli v úžasu. Každopádně Iggy říkal: "Hele, díval jsem se na ten film. Já jsem z toho pochopil, že v podstatě, parafrázuji, ale všichni jsou v prdeli. Nikdo se z toho nedostane. Tak pak řekl: 'Zkusím pár věcí. Zkusím nějaké mluvené slovo', a já se podíval na Joshe (Safdieho) a říkali jsme si: "Co budeme dělat?" "Samozřejmě, může si dělat, co chce." A on řekl: "Tak co?" A já jsem se na něj podíval. A upřímně řečeno, nejtěžší bylo... ta skladba je tak strohá. Je tak opatrné v tom, co dělá v každém okamžiku a jak málo toho dělá. Byl tam velký tlak s příběhem, který jsem vyprávěl, a kompoziční úpravy jeho improvizačních záběrů na horní linii. To mě znervózňovalo. Bál jsem se, že u takového díla, které když nebude celé, napsané na jeden záběr, že utrpí tím, že bude působit jako Frankensteinův scénář. Nicméně všechno, co říkal a co zpíval, bylo tak nějakým způsobem zaměnitelné s hudbou, že se to stalo dokonalým, je to jako hlas boha, který k vám promlouvá. Když však Iggy dokončil svou část, zbývala ještě jedna důležitá otázka: "Chceme to ukončit na 'čistých', nebo na 'zatracených'? Co tím vlastně chceme říct na konci? Říkali jsme si: 'Kašlu na to! Prostě to ukončíme na 'zatracených'. Vždyť on přece vymyslel punk!"
  • V rámci vývoje postavy prošel make-up různými fázemi, aby získal požadovaný Pattinsonův vzhled. Testovaly se falešné protézy nosů a Robert komunikoval s lidmi z ulice, aby se zjistilo, zda vypadá realisticky. Jako konečný výsledek vytvořili falešné pockmarky, aby získali mastnou pleť. Inspirací jim byl Tommy Lee Jones, který ztvárnil Garyho Gilmora ve filmu Katova píseň (1982).
  • Josh Safdie o kameramanovi Seanu Price Williamsovi: "Je to opravdu jeden z nejlepších operátorů. Je to umělec. A 35 milimetrů byl pro něj takový dar, protože to nikdy předtím nedělal a vždycky to chtěl. V každé scéně byl asi jeden záběr, který pro něj hodně znamenal. První den jsem se o něj opíral při emocionálním rozjezdu filmu. A byla to scéna ve výtahu, mezi Bennym (Safdiem) a Robem (Pattinsonem), hned na začátku filmu. Řekl jsem: 'Pojďme udělat další záběr. Seane, dělej si, co chceš. A on se k nim přiblížil na pár centimetrů, bylo to tak intimní. A já jsem se díval na monitor a věděl jsem, o čem ten film je. A spoléhal jsem na Seana, že mi to emocionálně ukáže."
  • Benny Safdie o postižení své postavy (Nick): "Je nedoslýchavý, má hlubokou emocionální a sociální úzkost a má určité nedostatky v IQ, LD. Takže když to všechno tak nějak sečtete dohromady, získáte chlapíka, který je hodně nesvůj, protože se cítí pohodlně jen v rámci toho, co chce. A teď tu máte Connie, která mu říká: "Můžeš si dělat, co chceš a kdy chceš." A to je krásné. To je Nickův ráj. Ale pak se z toho rychle stane jeho noční můra, protože nezná určitá omezení, která mu v tom brání." A podle Joshe Safdieho: "Kupodivu jsme nikdy neměli klinickou kategorizaci, protože Nick nikdy nebyl klinicky kategorizován. V první scéně mluví s doktorem a snaží se to určit. Mohli byste tvrdit, že je to někdo ze spektra. Můžete tvrdit, že protože nemá sociální povědomí, že nerozumí... Třeba ta scéna v bance, uprostřed bankovní loupeže, kdy se Connie otočí na Nicka a řekne: "Na co myslíš?". A Nick odpoví: "Na nic. To, že Nick v tu chvíli řekne nic, je pro Connie tak hrdinské, protože každý, kdo je při smyslech, by uprostřed přepadení banky cítil všechno, jen ne nic. V tomto ohledu je svým způsobem odloučen od společnosti. Je v tom spousta poruch učení, má velmi nízké IQ a myslím, že kdyby prošel systémem, pravděpodobně by mu byl diagnostikován autismus, ale nemyslím si, že je to autista. Je to mnohem nuancovanější a složitější."
  • Postava Nicka Nikase, kterou ztvárnil Benny Safdie, byla vytvořena již několik let předtím ve scénáři k jinému filmu, který se však nikdy neuskutečnil. Podle Bennyho Safdieho: "Hledali jsme lidi s vývojovými poruchami, kteří by mohli hrát roli Nicka. Ale to pro nás bylo trochu problematické, protože abychom je přiměli ve filmu něco udělat a říct, museli bychom na ně tlačit, manipulovat situací. Přišlo nám to morálně špatné. Takže jsme udělali hromadu práce, abychom se pokusili vytvořit toho chlapa, a já jsem si uvědomil, že bych mohl udělat ten hlas... Stal se z něj ten člověk, ale ten film se nakonec nikdy neuskutečnil. Prostě tam byl, ve mně, rodil se v mém mozku. Já jsem procházel životními změnami, on procházel životními změnami... cokoli se stalo se mnou, přenesl jsem na tohohle chlápka. Když jsme začali pracovat na Good Time, bylo to jako: "Ok, teď musím opravdu přemýšlet o tom, co se s ním stalo." A tak jsem se rozhodl, že to udělám. Začali jsme se zabývat příběhem postav, tím, co se Nickovi stalo. Z filmu, který jsme nenatočili, zestárl o osm let - a je z něj spousta záběrů a zkoušek, které byly opravdu intenzivní. Ale za těch osm let zesílil a vyrostl a stal se agresivnějším, protože dostal, co chtěl. Mohl si od babičky vzít, co chtěl, mohl nechodit a dělat věci, které nechtěl, takže se zoceloval a stal se z něj mnohem obávanější chlap. Říkal jsem si, že s jeho fyzickými schopnostmi a vývojovou poruchou, kterou má, plus tím, že chce dělat věci, které chce dělat, a teď si je vlastně může vzít pro sebe, smíchat to dohromady - z toho se stal Nick. Se sociálním pracovníkem (Peter Verby) jsme udělali kamerové zkoušky, poslali jsme je producentům a ti si říkali: "Páni, kde jste toho chlapa našli?". Tak jsme se pak rozhodli, že ho budu hrát já."
  • Robert Pattinson a Benny Safdie se v rámci příprav na bratrský vztah mezi Connie a Nickem setkávali s lidmi, s nimiž by se Connie mohla přátelit ve skutečném životě, a navštěvovali různá místa, kde hráli, včetně opravny aut v Yonkers, obchodu Dunkin' Donuts a myčky aut, kde jeden den pracovali. Pattinson získal zkušenost s tím, že má postiženého bratra a jak obtížné je snažit se Nicka zapojit do rozhovorů a interakcí v každodenním životě.
  • Film se natáčel v Queensu, Brooklynu, zábavním parku Adventureland na Long Islandu, obchodním centru New World Mall ve Flushingu, Tivoli Towers v Crown Heights, Popular Community Bank v Elmhurstu, American Liberty Bail Bonds v Kew Gardens, nemocnici Elmhurst a White Castle v Jackson Heights.
  • Benny Safdie o natáčení v newyorském metru: "Chtěli jsme, aby Rob ve městě zmizel. Myslím, že největším triumfem pro nás bylo, když je v metru a nikdo ho ani nepozná. Hodina dopravní špičky. Natočili jsme špičku, kdy je vlak plný lidí. Nasměrovali jsme ho pomocí textových zpráv a já Robovi říkám: 'blíž, blíž, blíž'. A on na to: 'Můj pták mu vjede do obličeje'. Ale nejblíž jsme se dostali k tomu, že ho někdo poznal, když vystupoval z vlaku a já slyšel z jeho mikrofonu LAV, jak se vleče: 'Byl to Robert Pattinson? Ne, to nemohl být. Řekl jsem si: 'Jo, jasně.'"
  • Podle Joshe Safdieho: "Myslím, že z našeho pohledu jsme neměli zájem zkoumat tu stránku Roba (Pattinsona), který byl jako umělec spíše tichým typem. Protože za a) už to udělal a za b) mě víc zajímala taková ta jeho maniakálnější stránka, ta jeho stránka, která je super paranoidní a zpochybňuje svět a všechno. Ta jeho stránka, která mi posílá konspirační teorie a tak dále, a tak dále." (smích)
  • Josh Safdie o Pattinsonově zmizení ve městě: "Kdybyste ten film pustili někomu, kdo nemá ponětí, kdo je Robert Pattinson, prostě by si myslel, že jsme toho chlapa našli. Osobně pro něj chtěl zmizet. Když byl plně v roli, v kostýmu, nalíčený a když znal svůj hlas, tak se prostě procházel po okolí, protože to normálně dělat nemůže. Vešel by do lékárny a koupil by si Coca Colu a nikdo by mu nic neřekl, nepodíval by se na něj, ani by si ho nevyfotil, a tak věděl, že tu postavu zvládl a jestli to funguje."
  • Josh Safdie o scéně v zábavním parku a o rasových problémech: "Jako scénáristé jsme přemýšleli, jak se z tohoto scénáře dostat, je to velmi těžký scénář. A pak, když jsme si uvědomili, jak se z toho může dostat, říkali jsme si: 'Panebože, společnost je tak f****d up, že by to mohlo fungovat. Myslím, že to je mikrokosmos makrokosmu toho filmu, který říká, že bělochům toho projde mnohem víc než černochům. A barevní lidé jsou často oběťmi manipulace bílých. Ukázal jsem tu scénu přátelům a oni říkali: "Páni, to je šílené, že policajti zatkli barevné." To je šílený. A já na to: 'Není to tak?'"
  • Skutečná jména tří psů, kteří spali na posteli v Coreyho pokoji, jsou Toast, Muppet a Underpants. Pes v bytě ochranky na konci filmu se jmenuje Mufasa.
  • Podle Seana Price Williamse je "premisa filmu Dobrý čas jednoduchá - dvě postavy, z nichž jedna je mentálně postižená a druhá mentálně nepřijatelná, a jejich neschopnost zařídit si život bez pomoci kohokoli a čehokoli. Ale inscenace k tomu měla daleko. Je to dost šílený film a my jsme ho natáčeli naším obvyklým gonzo stylem - žádné značky pro herce, temné a náročné expozice, neustálé nahánění děje. V podstatě jsme produkci dělali co nejtěžší. A bezprostřednost tohoto punkového stylu natáčení se promítá do nezaměnitelné energie na plátně."
  • V rámci filmu potřebovali pro Connieho správné fotografie, které by se objevily na obrazovce, když se dívá na televizi s Crystal. Josh Safdie nebyl spokojen se snímky obličejů postav v jiných filmech, protože všem chyběl byrokratický nádech a byly příliš dobře udělané. Proto si najali fotografa, aby napodobil typ fotografií, které dělá policista newyorské policie pozdě v noci na okrsku. Pak snímek přenesl a degradoval, aby vypadal realističtěji.
  • Kameraman Sean Price Williams o rozhodnutí natáčet na 35mm film: "Mám k filmu trvalou lásku a rád se dívám na filmy natočené na film. Je to flexibilní, všestranné záznamové médium, které můžete použít k vytvoření velmi nostalgické nebo naturalistické estetiky. Rád ale také elektrizuju natočený obraz a barvy, zejména výrazné barvy, vypadají na filmu skvěle. V kombinaci se strukturou zrna je film jako stvořený pro stimulující obraz, který se na place vytváří snadněji a je zajímavější na sledování než digitální interpretace. Film vidí to, co je na place před vámi, je živý. Současný naturalismus mě však pro oporu této inscenace nezajímal. Poté, co dojde k bankovní loupeži, jsem chtěl, aby se Good Time stal surrealistickou noční můrou a abych se s vizuální stránkou co nejvíce odvázal a vyjádřil."
  • Josh Safdie a Ronnie Bronstein napsali kompletní životopis postavy Connieho od jeho narození až po první minutu filmu. Podle Joshe Safdieho: "Connie měl strýce, který měl autosalon, kde pracoval. A existoval tam úžasný podvod, o kterém jsem se dozvěděl, že se tam dají naskenovat čísla VIN, digitální kódy, a nechat si vyrobit klíče od auta. Takže Connie někomu prodávala auto a pak mu ho uprostřed noci ukradla z garáže. Nějakou dobu mu to procházelo a pak si to strýc spočítal a říkal si: "To byl můj zdegenerovaný synovec," kterého pak musel od babičky odtrhnout, protože se pořád hádal se svým postiženým bratrem (Nickem). Když došlo na Connieho pobyt ve vězení - ve vězení je spousta lidí, kteří ten čas využijí k zamyšlení a najednou vědí, jaký je jejich cíl. Takže se z toho stala věc, o které jsme s Robem (Pattinsonem) hodně mluvili, a z toho vycházela psychóza jeho postavy, že byl posedlý myšlenkou svobody, úplné a naprosté svobody se svým bratrem, ke kterému se kdysi možná nechoval tak dobře. Víte, on svého bratra vlastně ani pořádně nezná. Má ho rád, ale ve skutečnosti se neznají. Takže jsme pro Robovu postavu měli šílenou historii a bylo nesmírně užitečné už jen to, že jsme věděli, kdo je ten chlap se všemi těmi drobnými detaily z jeho života. A také nám to velmi pomohlo při psaní dialogů, protože jsme přesně věděli, co Connie v každé situaci řekne, protože jsme ho už tak dobře znali."
  • Ve scéně honičky v obchodním centru byli pro dosažení autenticity najati skuteční policisté. Neuzavřeli obchodní centrum, ale natáčeli, když probíhal každodenní provoz, takže měli k dispozici skutečné reakce skutečných návštěvníků obchodního centra. Několik zákazníků se dokonce pokusilo policistům v honbě za Pattinsonem zabránit. Podle režisérů: "Nikomu jsme neřekli, že pobíháme po obchodním centru. Měli jsme povolení tam natáčet, ale neoznámili jsme všem v okolí supermarketu: 'Hej, budeme tudy běhat, natáčíme film'. Prostě jsme proběhli s myšlenkou: "Nikoho nebijte. Takže všichni, kdo byli v obchodním centru, prostě viděli, jak tam vběhli dva chlápci, které pronásledovala policie. Udělali jsme to asi čtyřikrát nebo pětkrát, a když jsme to udělali znovu, byla to nová skupina lidí a viděli to samé. Ale s něčím odešli: s tímhle divadlem, co viděli. Říkali si: "To byla ta nejbláznivější věc, zrovna jsem se chtěl podívat ven a uprostřed obchodního centra se odehrála policejní honička!". Součástí toho je, že chceme lidem zprostředkovat příběhy, které s filmem nemají nic společného."
  • Pattinson o Conniině nikdy neodpočívající, křečovité energii: "Natáčení jsme začali první scénou v kanceláři sociální pracovnice. Byla jsem neuvěřitelně nervózní, jako blázen. Takže jsem byl v extrémním stavu a neustále docházelo k výpadkům proudu, které natáčení této scény zdržovaly. Byl jsem ve varu, plný adrenalinu a říkal jsem si, že to je ono! Tohle budu dělat během celého filmu! Žádné další myšlenky, jen "wowww!". Dokonce i při scéně, kdy líbám Taliah (Crystal), kde jsem měl být uvolněný, prostě sedět na gauči, jsem se do tohoto rozpoložení dostal. A myslím, že jsem ji vyděsil."
  • Hlavní natáčení probíhalo v únoru a březnu 2016 a trvalo 35 dní (16-18 hodin denně). Vzhledem k tomu, že se často natáčelo v noci, štáb často přes den spal a natáčení začínalo pozdě odpoledne až druhý den ráno.
  • Benny Safdie a Robert Pattinson se na své role připravovali v myčce aut v Queensu. Podle Bennyho Safdieho "probíhala kamerová zkouška a také malé budování historie postav. Víte, pro mě i pro Roba to byla skoro taková krotší verze začátku filmu. Jako že tě (Nicka) vezmu do myčky aut a ty tady budeš pracovat a sušit auta. A já (Connie) ti dám tuhle zkušenost, abych ti ukázal, že můžeš být jako skutečná součást společnosti, nemusíš být v žádném sociálním programu, kde ti říkají, že bys měl být. Tak jsme tam šli a pracovali jsme tam, auta vyjížděla ven a já jsem se je snažila sušit a samozřejmě mě něco vyrušilo nebo mi auto přejelo nohu a on byl opravdu frustrovaný, jako Connie může být frustrovaný a být jako: "Panebože, proč prostě nemůžeš udělat něco tak jednoduchého?". A vzpomínám si, že tam byla taková věc na vosk, kterou jsem byla opravdu posedlá, protože to byla taková obrovská vana, která se zmáčkla a vosk se jakoby vystříkl všude na podlahu a na auta, a já jsem to pořád dělala a on byl opravdu naštvaný a rozzlobený na mě a chtěl, abych to přestala dělat. Ale já jsem ho neposlechl a on mě popadl, dal mi takový ten zámek na hlavu a křičel na mě: 'Přestaň! Přestaň! Ale pak jsem se chytla a on to vycítil. A já jsem se chystala reagovat tak, jak by reagoval Nick. Hodím Connie do zdi a bude to opravdu nebezpečné, a takhle jsem chtěla začít vztah s Robem, ale on vycítil, že se to chystám udělat, a ustoupil a řekl: 'To s Nickem nemůžu udělat, tenhle krok nemůžu udělat. A nakonec je to ve filmu, když Nicka chytne a tak trochu ho obejme a dá mu pusu. To je riziko, které Connie podstupuje, a on opravdu říká: 'Jdu do toho po hlavě a ukážu ti, že tě v tomto smyslu miluju'."
  • Robert Pattinson o motivacích své postavy: Lidé říkají: "Já s ní soucítím, protože chápu přesvědčení a motivaci té postavy." (Založil jsem film na filmu). Pro mě je zajímavější, když motivaci postavy nerozumím; když má postava rozpory, které se nedají vyřešit. A je to také zábavné hrát, protože můžete čerpat odkudkoli a připadá mi to realističtější."
  • Pattinson o natáčení bez uznání v New Yorku: "Co se mi na tom opravdu líbilo, byla ta plynulost, kdy se film prolínal s reálným životem. Moje zkušenost z natáčení v New Yorku před lety byla taková, že tohle bude doslova fyzicky nemožné, protože když je tam hromada lidí a všichni se dívají na jednu věc, a pak je tam filmová kamera a paparazzi, tak se na to bude dívat každý člověk na ulici. Takže jsem je (režiséry) varoval: "Jestli se to dozví jeden člověk, jsme v háji." A taky jsem je varoval, že to bude v háji. Jedno z nejpříjemnějších překvapení, které z toho vzešlo, bylo, že to nikdy nebyl problém, po celou dobu. Byli jsme v tak neuvěřitelném utajení, ale vím, že jsme za celé natáčení nezískali ani jednu fotku z mobilu. To je docela šílené, když uvážíme, že. Nikdy jsem neviděl méně nápadný štáb. Lidé doslova vůbec netušili, že natáčíme, prostě jako by si někdo koupil v obchodě na rohu foťák a stál na kraji ulice."
  • Podle Pattinsona: "On (Connie) věří, že to, co dělá, je správné, i když způsobil spoustu problémů svému bratrovi. A to svého bratra ani pořádně nezná. Je to svým způsobem o víře. Vidíte to u lidí, kteří zakládají sekty, kde věří, že nic z toho, co dělají, není špatné. Velká část filmu je v podstatě jen Connieho uvěznění. V podstatě přišel o rozum. Na začátku je tak trochu blázen a má vize. Proto když dojde k přepadení banky, nikdo se nijak zvlášť nebojí nebo tak něco. Je to předurčené. Pro Connie je všechno předurčeno. S Joshem (Safdiem) jsme si na začátku dělali legraci, že Connie je něco jako superhrdina. Ale jeho superschopnost spočívá v tom, že vidí asi 40 sekund do budoucnosti, a to je všechno. [Takže neustále dokážete předvídat věci, které jsou jen milisekundu dopředu."
  • Pattinson o Connie, která manipuluje s ostatními lidmi: "Má vrozené pochopení pro to, co lidé chtějí. Je velmi dobrý v odvádění pozornosti. Když jsme ho poprvé vyvíjeli, opravdu chtěli tlačit směrem k tomu, aby z něj udělali jakéhosi mystika. On si vlastně neuvědomuje, co to je. Je to samotář, a čím víc žijete v izolaci, tím víc si v hlavě vytváříte jedinečný fantazijní život. Když žijete izolovaně od ostatních, fantazie získává stále větší prostor a vy prostě ztrácíte kontakt s realitou. Myslím, že se řídí spíš příběhy než lží. Když je v nemocnici, narazí na policistu a řekne mu, že byl s otcem na pokoji a že je problém s televizí. Představoval jsem si, že nelže: v jeho hlavě se to stalo. Ta bezprostřednost byla pro mě opravdu zajímavá: nemusí přemýšlet, je to tak instinktivní. Je jako herec, aniž by si to uvědomoval. Je také jako pes, který běží za vlastním ocasem. Je to vždycky fascinující pohled, to zvíře jde stále rychleji a rychleji takovým obsedantním způsobem. Je v tom pro mě něco velmi osobního, ale nedokážu to definovat... Na jednu stranu je ponořený do reality, ale neustále je také v imaginárním světě. A to je něco, co s ním sdílím."
  • Robert Pattinson o lásce Connie k jeho bratrovi Nickovi: "Když někoho milujete, buď vás nemiluje a vy si to uvědomíte a máte zlomené srdce, nebo ho milujete a všechno je zabalené a v pořádku. Existuje i jiný druh lásky, který mi přišel opravdu zajímavý: Nemůžete vědět, co je to láska. Můžete si myslet, že lásku cítíte. On (Connie) říká: "Miluju svého bratra, a proto vím, co je nejlepší." A taky to tak je. A ono to nesedí. Je to velmi jednostranný druh lásky a on ani neposlouchá, co mu bratr říká. Je to prostě narcista, ale narcista přece taky miluje. Ta láska je pro něj stejně opravdová, jako by ji cítil každý normální člověk. Ale je to také takový toxický, klamný druh lásky. On sice svého bratra upřímně miluje, ale někoho takového opravdu milovat nechcete."
  • V rámci přípravy na bratrský vztah si Pattinson a Benny Safdie začali psát dopisy ve formě e-mailů. Pattinson si psal jako Connie, čtyři měsíce předtím, než se dostal z vězení, se snažil s Nickem znovu navázat kontakt a snažil se Nicka poštvat proti jejich babičce. Podle Bennyho Safdieho: "Byl to takový vztah tam a zpět v průběhu několika měsíců, kdy mi posílal e-maily a Josh říkal 'neodpovídej a uvidíme, jak Rob odpoví'. A on neodpověděl a poslal další tři nebo čtyři e-maily ve snaze opravdu získat odpověď. A to všechno nám pomohlo vybudovat si vztah a pomohlo to vybudovat i představení s námi."
  • Podle Joshe Safdieho byla postava Roberta Pattinsona Connie přinejmenším částečně inspirována zesnulým vůdcem sekty Charlesem Mansonem.
  • Pattinson o dnešních bankovních loupežích: "Lidé si myslí, že bankovní loupeže v mnoha ohledech vymizely. Ale lidé dělají tyhle malé bankovní loupeže pořád. Mluvil jsem s jedním klukem, jednadvacetiletým, který byl ve vězení - no, právě ho propustili, ale dostal se tam, když mu bylo 21 let. Vykradl asi 70 bank nebo tak nějak. A dělal to úplně stejně, prostě je vykrádal po pěti nebo šesti tisících. To je zřejmě velká věc, protože každá banka má pojistku. Většina bank už nemá ozbrojenou ochranku. Kdyby většina bank měla ozbrojenou ochranku, tak by k žádným bankovním loupežím vůbec nedocházelo, v podstatě. Ale bankovní loupež, jo, pokladník vám v podstatě ty peníze dá. Aha, asi bych to neměl říkat tak nahlas." "Aha. (smích)
  • Režisér (spolu se svým bratrem) Benny Safdie hraje bratra Connie Nikasové Nicka. Na filmu se podílel také jako střihač a zvukař.
  • Kromě Roberta Pattinsona, Jennifer Jason Leigh, Souléymane Sy Savané a Barkhada Abdiho byli téměř všichni herci obsazeni z ulice a poprvé v New Yorku.
  • Benny Safdie o realističnosti filmu: "Chtěli jsme do filmu vnést myšlenku, že jsme neměli povolení dělat určité věci, i když jsme měli všechna povolení. Takže když (Connie) běží po obchodním centru, připadá mi, že jsme ten záběr prostě ukradli. Chtěli jsme do toho prostě vnést tu energii. Stejně jako smíchání Roba (Pattinsona) s určitými lidmi, kteří předtím nehráli, protože dodávají situaci na reálnosti. Když jsme natáčeli v obchodním centru, policista nám řekl, že máme povolení ho celé uzavřít kvůli natáčení, ale my jsme ho chtěli nechat otevřené kvůli té energii. Řekl jen, ať dáváme pozor, abychom nikoho nezasáhli."
  • Josh Safdie o tom, proč ho přitahují příběhy o ztroskotancích společnosti: "Všichni jsou podle mého názoru vítězové, všichni jsou hrdinové. Connie je velmi hrdinský člověk v tom smyslu, že není ochoten se smířit se svou situací. Ve filmu dělá spoustu odporných věcí, ale dělá je ve jménu snu, vize, cíle." V tomto filmu se Connie stává hrdinou.
  • Robert Pattinson našel velkou inspiraci pro svou postavu Connie v dokumentárním filmu Jona Alperta Jeden rok v kriminálním životě (1989), který sleduje tři drobné kriminálníky v Newarku. Tito tři, natočení skrytou kamerou, kradou, užívají drogy, jsou chyceni a odsouzeni.
  • Josh Safdie o spolupráci s Robertem Pattinsonem: "Byli jsme v Austinu na South by Southwest, kde měl premiéru náš předchozí film Nebe ví, co (2014), a já si jen vzpomínám, jak jsem sdílel hotelový pokoj s naším producentem Sebastianem Bear-McClardem a z ničeho nic jsem dostal od Roba Pattinsona super kryptický, takový podivně obsesivní e-mail, ve kterém v podstatě stálo: 'Viděl jsem na internetu tuhle fotku z Nebe ví, co (2014)', a způsob, jakým mluvil o záběrech, byl velmi podobný Connie: Bylo to tak důležité, souviselo to s jeho cílem a on má pocit, že je to přesně to, co chce dělat. Nejdřív jsem skoro nechtěla odpovědět a říkala jsem si: "Co s tím budeme dělat?" Ale náš producent říkal: "Odepište!". A já se Roba zeptala: "Viděl jsi ten film?" On na to: "Ne, nic jsem neviděl, viděl jsem jen tuhle fotku." A on na to: "Ne, nic jsem neviděl. A já si říkala, že je to od něj trochu šílené, velká filmová hvězda, která ho osloví na základě zásluh jedné fotografie. Ale líbilo se mi to. Líbila se mi ta šílenost. Takže ano, když jsme se s ním setkali v L.A., netušili jsme, co můžeme očekávat. Byl velmi sebevědomý, že se pokusíme najít něco, co bychom mohli natočit společně, protože v té době viděl film "Nebe ví, co" a říká: "Viděl jsem ten film a je to přesně to, co jsem si myslel, že to bude, líbí se mi to, ať už děláš cokoli dalšího, chci se toho účastnit, budu dělat catering na tvém dalším filmu, pokud to bude nutné, abych s tebou mohl pracovat." A tak jsme se dohodli, že se pokusíme najít něco, co bychom mohli natočit společně. A on neumí uvařit ani párek v rohlíku, takže mě ten jeho talent vůbec nezajímal." (smích)
  • Příběh Raye (hraje ho Buddy Duress), který vyskočí z jedoucího taxíku, se herci a bývalému trestanci stal i ve skutečnosti. Jeho vězeňské deníky a další anekdoty posloužily jako výchozí materiál pro scénář. Příběh Buddyho Duresse o noční procházce, ztracené peněžence a naštvaném taxikáři, který se odmítl nechat okrást: "Ten chlap se prostě zbláznil. Šlápl na plyn a řekl: 'Kašlu na to, vezmu tě na okrsek!'. Jel rychle, bylo to uprostřed noci, v okolí nebyla žádná auta, kličkoval v zatáčkách a jezdil na červenou. V té době jsem byl v podmínce a byl jsem venku po zákazu vycházení. Říkal jsem si: "V žádném případě, tohle nedopustím. Pořád jsem čekal, že zpomalí, ale nikdy to neudělal. Nakonec jsem otevřel zadní dveře a skočil."
  • Robert Pattinson o chování Connie: "Jsou určité prvky Connie, které vám jako člověku opravdu vadí. V první scéně, kdy Nicka vytrhnu z jeho terapeutického sezení, jsme natáčeli v aktivní nemocnici a kolem byla spousta mentálně postižených lidí a Josh (režisér) říkal: 'Řekni Nickovi: Tohle si o sobě myslíš? A já na to: 'To nemůžu říct! To je kurva šílený, tohle říkat. A ono jako ne, to je věc: odmítá si připustit, že by na jeho bratrovi bylo něco špatného, prostě proto, že je to jeho bratr. Určitě je v tom všude narcistický rys a myslím, že to je typická věc i u celoživotních zločinců."
  • Režiséři se při natáčení řídili heslem "Hledej odpuštění, ne povolení": "Dostanete policejní povolení natáčet v jednom bloku a my si prostě vezmeme pět bloků kolem. Můžeme mít 20 milionů dolarů na natáčení filmu, ale stejně k němu budeme přistupovat, jako bychom měli 40 dolarů, protože tak jsme nastaveni, abychom něco natočili, a myslím, že se to nikdy nezmění."
  • Daniel Lopatin (Oneohtrix Point Never) na téma soundtracku, který vytvořil: "Na hudbu v Good Time jsme se dívali jako na další postavu. Ve stominutovém filmu je 50 minut hudby. Koncepční věc, kterou jsem se zabýval, byl čas a to, že když se vám čas stane zjevným, tak máte problém. Pokud se čas nestane zjevným a vy prostě žijete svůj život, pak pravděpodobně nezažíváte žádný stres, ale pokud jste proti času nebo cítíte přítomnost času na nějaké úrovni, pak se všechno změní a myslím, že všechno je krůček od toho, aby se rozpadlo, a o tom si myslím, že ten film je. Takže musím přemýšlet, jak udělat hudbu, která vás okamžitě vrhne do toho, kde čas právě teď pumpuje. Soundtrack byl také o aktivaci podivného zvukového designu prostředí. Nejlepším příkladem toho je, když Connie použije hydraulický výtah toho autobusu Access-A-Ride. Ten hydraulický výtah se mi strašně líbil, tak jsem si zjistil, v jaké tónině je. Říkal jsem si, že pokud hudba nějak souzní s tóninou hydraulického výtahu, bude to podprahově cool. Takový zvukový jazyk zakotvený ve filmu také odkazuje k těm newyorským texturám. New York díky tomu působí jako bioluminiscenční, vědeckofantastická, vnímající bytost, i když je to skutečný brutalista."
  • Josh Safdie byl během natáčení zatčen za jízdu v pochybném autě s pozastaveným řidičským oprávněním. Peter Verby, herec, který ve filmu hraje psychiatra, je ve skutečnosti trestní obhájce a Joshe Safdieho po skončení natáčení zastupoval. V minulosti zastupoval také herce Buddyho Duresse, kterého propustili z vězení jen několik týdnů před začátkem natáčení.
  • Film byl uveden v soutěži filmového festivalu v Cannes 2017 a po premiéře sklidil šestiminutový potlesk vestoje.
  • Josh Safdie o podobnosti mezi Conniem a Pattinsonem: "Myslím, že stejný člověk, který si myslí, že může jít a odvést svého bratra z policejní vazby v nemocnici, je stejný člověk, který kontaktuje malé nezávislé filmaře poté, co viděl pouhý plakát z filmu. Chci říct, že je to stejný člověk... je v něm mánie, maniakální touha dobýt svět. Rob neustále převrací kameny, aby zjistil, jestli nenajde červa, kterého by mohl sníst. Skutečně ho zajímá objevování věcí. Chce si to dokázat sám sobě, a to je ten nejlepší základ pro dobrou práci. Stále si myslí, že není dost dobrý. Po každé scéně si myslí, že je může udělat ještě lepší. Ne nadarmo bere úplně jiné role - chce se v nich ztratit. Chce si v nich najít své místo - úplně se v nich ztratit. Říkal to velmi často."
  • Scéna v metru byla natočena během dopravní špičky se skutečnými cestujícími ve vlaku číslo 7. Aby natáčení proběhlo nepozorovaně, naváděli Pattinsona pomocí textových zpráv, zatímco kamera a štáb natáčely ve stejném vagonu.
  • Robert Pattinson a Benny Safdie pracovali v myčce aut v Queensu na kamerových zkouškách a v rámci příprav na svůj bratrský vztah. Pattinson měl jít jako Connie ukázat Nickovi, jak fungovat a být součástí normální společnosti tím, že bude sušit auta. Nick se nechával rozptylovat od práce a dělal takové věci, jako že jiným lidem strhával stěrače. Connie by byla frustrovaná a zlobila by se na Nicka, že není schopen dělat normální práci. Pattinson získal zkušenost s tím, že má postiženého bratra a jak obtížné je snažit se Nicka zapojit do rozhovorů a interakcí v každodenním životě.
  • Ve scéně s autem použili pro výbuch balíčku s barvivem prášek Holi. Skutečný balíček barviva, jaký se používá v bankách, by požadovaný efekt nepřinesl.
  • Josh Safdie o pocitu času ve filmu: "Chtěli jsme natočit zábavný film, který bude mít pulpovou atmosféru. Film se odehrává během jediné noci. Je to film jako sen, jako noční můra. Chtěli jsme, aby bylo jasné, kde se která postava v danou chvíli nachází. Jsem strašně zkamenělý z času a z toho, že se mi čas připomíná. Proto nenosím hodinky. Rád jdu prostě pořád dopředu, protože když jdete dopředu, nemůžete se zastavit, a jakmile se zastavíte, dostanete se do deprese. To je pro mě vše."
  • Bratři Safdieové (režiséři) se o účasti v soutěži na festivalu v Cannes dozvěděli díky tomu, že jim Robert Pattinson poslal SMS s fotografií elektronického japonského záchodu. Pattinson se novinku nejprve dozvěděl od ředitele festivalu, ale nemohl Safdieovým zavolat, protože měli zrovna jednání, a tak jim místo toho poslal obrázek. Safdieovi a Pattinson se vsadili, že pokud se film dostane do soutěže v Cannes, Pattinson jim záchod koupí. Ta byla o několik týdnů později instalována v kanceláři produkční společnosti bratří Safdieových Elara Pictures.
  • Název "Good Time" je vězeňský slang. Označuje snížení trestu za dobré chování. Podle režisérů "příběh spočívá v tom, že Connie se ve vězení choval dobře, byl propuštěn na dobrý čas a takto ho tráví. Stejně tak postava Buddyho Duresse, Raye. Lidé o něm ve vězení mluví jako o svém dobrém čase, ale když vyjdou, jsou tam tak přísná pravidla a možnosti, jak se chytit; když máte svůj dobrý čas, tak se nebavíte dobře. Ale je to lepší než vězení, to je jediná věc."
  • Právě výkon Roberta Pattinsona v tomto filmu přivedl Matta Reevese k tomu, aby napsal scénář k filmu The Batman (2022) právě s ohledem na Pattinsona.
  • Robert Pattinson bydlel v předprodukčním období a po celou dobu natáčení ve sklepním bytě v Harlemu. Podle Joshe Safdieho: "Jediné, co tam dělal, bylo, že jedl tuňáka, aby shodil nějakou váhu, měl neustále stažené brýle a spal v oblečení, které měla Connie na sobě. Vzpomínám si, jak jsem k němu přišel a bylo to, jako by vybuchla bomba." (smích) Robert Pattinson: "Nikoho jsem k sobě nepouštěl na návštěvu. A nevynášel jsem odpadky ani neměnil povlečení. Takže celý byt smrděl jako hnijící ryba."
  • Role Connie Nikasové byla napsána přímo pro Roberta Pattinsona, který bratry Safdieovy kontaktoval poté, co na internetu náhodně objevil plakát herečky Arielle Holmesové pokrytý růžovým neonem z jejich předchozího filmu Nebe ví, co (2014). Energie fotografie ho natolik zaujala, že bratrům, aniž by je znal, napsal e-mail, že má zájem s nimi spolupracovat. Poté, co se o několik týdnů později s Pattinsonem setkali, zalíbil se jim a inspirovala je jeho nadšená energie, začal Josh Safdie psát scénář.
  • Původně hrál Erica Robertse, než byla scéna natočena znovu se skutečným ručitelem Ericem Paykertem. Paykert je ručitelem již 20 let a tuto kancelář v Queensu vlastní se svou ženou Astrid Corralesovou. Původně byl požádán pouze o využití kancelářských prostor. Nakonec Safdies požádali Paykerta a jeho ženu, aby skutečně hráli role, a celou scénu natočili znovu.
  • Během předprodukční přípravy Pattinson chodil do obchodů v New Yorku a komunikoval s lidmi na ulicích, aby si vyzkoušel, zda make-up a oblečení vypadají realisticky. Hodně času také strávil jako on sám s lidmi z Queensu, aby správně vystihl přízvuk, a stýkal se s nedávno propuštěnými vězni. Některým nechával nahlas číst scénář, aby si ho mohl nahrát na telefon a poslouchat, když šel spát.
  • Scéna, kdy Connie vstupuje do nemocnice, byla natočena na pohotovosti se skutečnými pacienty.
  • Bratři Safdieové nebyli spokojeni se vzhledem falešných filmových peněz z půjčovny a potřebovali jich hodně pro scénu bankovní loupeže, a tak pověřili své rekvizitářské oddělení výrobou vlastních. Podle Joshe Safdieho se "část produkční kanceláře stala padělatelskou dílnou. Jeden chlapík doslova nikomu neřekl ani slovo. Celý den tam jen seděl a stříhal peníze." V jednu chvíli Pattinson - který pravidelně chodil ven v postavě a kostýmu - omylem použil padělané bankovky na nákup krabičky cigaret.
  • Podle Joshe Safdieho: "V Robovi (Pattinsonovi) byl určitý prvek, který byl opravdu odhalující a který jsem chtěl do této postavy vnést. Jeho energie - je téměř neustále na útěku. Měl v sobě něco jako veterána z vietnamské války, jako by si prošel něčím velmi traumatickým. Neustále se snaží vyhýbat tomu, aby byl neustále vidět, což vyplývá z jeho úrovně slávy. Jako by měl posttraumatickou stresovou poruchu z té hvězdné slávy v Twilight. Vzpomínám si, jak jsme s Robem hledali lokace, byli jsme na nějakém zapadlém místě a lidi si ho začali fotit a já jsem na něm viděl, jak se v duchu přepnul do téměř válečného módu. Když dáte kočce kachní pásku, myslí si, že stojí u zdi, a on tak nějak chodí. Myslí si, že ho všichni pozorují, a je jako na útěku. Někdo, kdo procházel životem a snažil se nebýt viděn, pořád se plížil."
  • Aby se dosáhlo autenticity a neupozorňovalo se na natáčení, nebyla místa natáčení uzamčena před veřejností. Roberta Pattinsona nikdo nepoznal a během celého natáčení nebyl pořízen jediný snímek z mobilního telefonu od chodců. V případě, že se jich chodci a obyvatelé ptali, štáb měl odpovědět, že natáčí pro nepojmenovaný sociální projekt. Začátek natáčení záměrně posunuli, aby na sebe neupozornili. Pattinson také zůstával v roli mimo záběr, aby ho nikdo nepoznal. Mohl zůstat nepoznán do té míry, že když ke konci natáčeli scénu v bytovém domě ochranky, místní obyvatelé se ho ve výtahu ptali, jestli není ochranka Bradleyho Coopera, protože se doslechli, že se natáčí film s hercem Bradleym Cooperem v hlavní roli.
  • Všichni herci nečetli scénář, ale dostali podrobný příběh svých postav a měli improvizovat každou scénu, zatímco Robert Pattinson a Benny Safdie měli scénáře, ale přesto měli co nejlépe reagovat na ostatní.
  • Po nějaké době začaly Robertu Pattinsonovi vypadávat vlasy po kouscích, protože si je mnohokrát odbarvoval. Poté, co si je nejprve obarvili na černo (aby se více podobal Bennymu Safdiemu, který hraje jeho bratra), je peroxidovali na blond a museli je několikrát odbarvovat tam a zpět, dokud nezískali všechny scény a požadovanou barvu. Natáčely se scény v koupelně, kde si před zrcadlem skutečně nanáší barvu na vlasy, ale scéna se do finální verze filmu nedostala, protože zpomalovala tempo filmu. Po skončení natáčení si vlasy oholil, což vedlo k jeho fotce v televizi, která byla pořízena den po skončení natáčení.
  • Pro scénu honičky v obchodním centru si Safdies najali skutečné policisty. Štáb natáčel během běžné pracovní doby, kdy byl obchoďák otevřen pro veřejnost, takže reakce ve finálním střihu jsou skutečné, od skutečných zákazníků. Někteří zákazníci obchoďáku se dokonce snažili policistům zabránit v pronásledování herců.