Dobrý časy

71%

Komentáře a recenze 11

47 083 bodů
7.5
Já nestačím koukat jaký herecký talent se v tom Pattinsonovi vlastně skrývá. Škoda,že svou kariéru protáhl sérií Stmívání kde nemohl ukázat jak dobrým hercem je. Dobrý časy jsou velmi špinavou a reálnou podívanou,která od loupeže v bance nasadí smrtelné tempo a do závěrečných titulků nepoleví. Vše je nasnímáno a ztvárněno velmi reálně což umocňuje divácky zážitek.
22 268 bodů
6
Film, který zoufale touží po vaší pozornosti. Chce strašně, STRAŠNĚ moc, abyste si ho všimli a abyste mu řekli, jak je šikovnej. Tak teda plác plác po zádech! A běž si hrát zase chvíli vedle prosimtě. 70 %
8
Hodně zvláštní a vtahující trip s parádně vystylizovaným Pattinsonem. Skvěle zahrané, atmosférické s totálně šíleným a hlavně nepřevídatelným scénářem.
15 150 bodů
6.5
Těžko hodnotit, když se bok po boku střetává intenzivní a skvěle propracovaná stylizace a neodhadnutelný vývoj se slabým scénářem a přepálenými ambicemi. Chápu tu nahodilost ve zvratech coby odraz naprosté destrukce sociálního zázemí a budoucnosti, ale moc nechápu, proč se to žene (jakkoli působivě) přes uměle nadesignovanou kybernetickou formu a proč mámě sugestivně prožívat děj plný nesmyslů a nelogičnosti. Hodně se mi líbil důraz na detaily, úvodní část před nemocničním úprkem, upocený výkon Pattinsona a ona nepředvídatelnost, díky níž film nenudí a nenechává vydechnout. Bohužel jsem to ale sledoval se stejnou nezúčastněností jako volby prezidenta v Burkina Faso, což je velká a bolestivá prohra.
8
Benny a Josh Safdieovi- bratři a režiséři tohoto filmu natočili akční jízdu se sociální atmosférou a do hlavní role obsadili Roberta Pattisona. A dopadlo to následovně: Film začne a téměř do konce nespustí nohu z pedálu. Režie bratrů je zručná, Salfiedovi dokážou zručně natočit průjezd městem, historku či útěk před policií. Robert Pattison je v hlavní roli skvělý, Benny Safdie perfektně hraje autistického bratra a zbytek osazenstva je dostatečný (Barkhad Abdi je oficiálně nejlepší somálský herec všech dob!) Jisté chování postav je však občas až nepochopitelné, dějových předmetů občas až příliš a konec dostatečně neuspokojí. Je to škoda jelikož Salfiedovým se obzvlášť první polovina povedla.
ob_ver
ob_ver
615 bodů
7.5
Malá skromná studie psychopata natočená s jistotou, lehkostí a špetkou nápaditosti. Díky vysokému tempu a Patinsonovu výkonu nedává prostor k pochybnostem, nevšiml jsem si jediného zakolísání, ani jedinkrát to nezaskřípalo. Celkovým laděním, společně se syntetyzátorovým soundtrackem se tvůrci trefili do mého vkusu (což patrně znamená, že širším obecenstvem zůstane nedoceněný).