Komentáře a recenze 39

8
Mě se to líbilo, na animák to možná nemá. Nic méně Will Smith válí, ostatní obsazení je taky docela v pohodě. Příběh je známý, CGI je vcelku obstojné. Songy jsou boží, takže proč né.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
2
Mikimu se opět povedlo zkurvit mi nějakou bollywoodskou produkcí, mojí animovanou klasiku, kterou jsem v dětství sjížděl od rána do večera, a to teď nemyslím porno parodii Aladdin: Anál tisíc a jedné noci. Nedám svoje lové hamoučskému potkanovi, který si s doutníkem v hubě počítá miliardové tržby, od dalších hlávkových květáků. Hnusná cikánská držka Aladina by měla zůstat radši čorkou zlata, v pohádkovém Talibanu. No, tohle asi Tabu nebude. Aladdin madafaka!
kknk2
kknk2
2 955 bodů
7
Starého Aladina jsem viděla až, když jsem byla větší, v té době mě moc neoslovil. Nový Aladin je ale celkem zábavný pro celou rodinu, asi bych uvítala spíše původní znění, protože písničky, kromě Jasmíniny „Speechless“, fakt trhaly uši. Tvůrci trochu obohatily děj, malinko divné provedení.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
6.5
Co funguje jako animovaný film nemusí vždycky fungovat i v hrané podobě a Aladin je tomu dobrým příkladem. Po povedených snímcích jako Kniha džunglí nebo Kráska a zvíře tak nastupuje obrovské zklamání s nudným obsazením, otřesným coverem původních písní, ale na druhou stranu úchvatným vizuálem, což je obvykle to jediné, co se filmům v dnešní době vždycky podaří. Když už jsem zmínil ono obsazení, pochválit rozhodně musím výběr sultána, ale ani Jasmína v podání Naomi Scott a džin s tváří Willa Smithse nebyli až tak špatní. Na druhou stranu je hlavní hvězda filmu strašně nevýrazná a největším zklamáním tu je pak Jafar, který byl v původním animáku fantastický, ale zde jej hraje naprosté dřevo. Scénář se Disneymu naštěstí zkonit nepodařilo, takže dávám filmu se vším všudy 65%
Martrix
Martrix
2 449 bodů
6
Pohádka natolik výpravná, že si nezadá s Bollywoodskými spektákly. Will Smith je vynikající, Naomi Scott je moc hezká princka, Aladin mi nevadil a Guy Ritchie předvedl, že mu nedělá sebemenší problém rozházet jakkoliv bohatý rozpočet, jen když to bude dobře vypadat. Písničky jsem taky přežil, takže když budu hodnotit filmové kvality, tak jde o lehce nadprůměrnou, ale dějově dutotupou podívanou. Potíž je navíc v tom, že je to Disney. Studio známé svým pokrytectvím ohledně perzekuování lidí za prohřešky proti hollywoodskému bontonu dnešní doby. Studio, jehož vlastníci se snaží nacpat gaye a černochy do rolí, kde to nedává smysl, jen aby lezli do zadků odborům a různým bojovníkům za práva menšin, vypouští další a další příběhy, kde dětem předkládá, že když máš hlad, tak můžeš krást, když něco moc chceš, můžeš lhát...důležité je mít dobré srdce, být vtipálek a pak se hezky omluvit, když se na ty lži přijde, nebo se to podělá. Jediné co mě uklidňuje je fakt, že stejně jako si děti nic nedělají z těch pozitivních point, nejspíš se do většiny otupělých hlav nedostane ani ta americká hniloba. PS: s kresleným Aladinem nesrovnávám, neviděl jsem ho a hodnotím dabovanou verzi.
Evah
Evah
2 145 bodů
9
Když jsem viděla tento film poprvé v kině, tak dojem byl úplně neskutečný, hrozně se mi to líbilo se vším všudy, ale je pravda, že po shlédnutí mimo kino je zážitek poněkud slabší i když se pořád jedná o moc pěknou pohádku, která se pro mě vyrovná i animované verzi.
  • krásné písničky, dobré choreografie
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
4.5
Největší mor a rakovina dnešního filmového průmyslu, mající podobu hraných Disney předělávek, už zaryla drápy i do Prince z Per- ehm, chci říct do Aladdina. Tudíž se divák může opět těšit na klasický shit fest speciálních efektů, téměř nulové originality a řemeslné bezduchosti, stejně jako u dalších předělávek, které (se stylem líbivého mozkomora) vysávají duši svým kresleným originálům. Aladdin není žádnou výjimkou. Je to naprosto zbytečný remake, který se snaží diváky omámit nostalgií, hezkými tvářičkami a rádoby cool vizuálně podmanivým stylem, což mu bohužel spousta lidí žere. Aladdin ještě navíc zachází do takových rovin, že schválně celý děj ještě více natahuje, což se pěkně obrátí proti němu, protože výsledkem jsou pak scény, které nejen samotný děj, ale i jeho postavy nikam neposouvají, přičemž to pak vypadá, že tam jsou jenom proto, aby se tvůrci mohli víc chlubit tou CGI. Oceňuji ale, že se s Willem Smithem pokusili jinak pojmout bezvadného Džina, který je jednoznačně největší tahoun celé téhle umělé tragédie. A na hranou Jasmínu se velice hezky koukalo, to nebudu lhát. Gratuluji Disneymu, že zadupal do země svou další milovanou klasiku, jen tak dál, myšáku! Už se těším, až mi zničíš Zvoníka a Hercula. Tímto tě zdravím svým zvednutým prostředním prstem.
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
8
No a je tu další Disneyho úspěch. Tento film se povedl. Úžasnej repující Will Smith jako Džín mě dostává. Všichni to nádherné odtančili a odzpívala. Nádherně barevná scéna Friend Like Me a úžasná choreografické zpracování Princ Ali. Všem doporučuji, bude se vám to líbit. 80%
tedoun
tedoun
923 bodů
4
Pokud tento film je o alladinovi tak pozdrav panbu. Já již nerozumím tomu proč americká filmová studia ničí kultovní pohádky typu popelky,snehurky,alenky a teď o alladinovi. Tyto pohádky by měly natáčet evropské studia, protože by dodržovali obsah pohádek tak jak má být
Innuendo
Innuendo
908 bodů
6
Nečekejte mnoho, a nebudete zklamaní. Není to dobrý film, a jediné co tam dokáže bavit je Will Smith, ale docela i to postačuje. Nicméně na animák to nemá ani náhodou, to je snad jasné úplně všem. Některé remaky jsou holt zbytečnější než jiné, s tím nic nenaděláte.