Červená želva

64%

Články 6

Videorecenze: Želvy Ninja jsou konečně praví puberťáci. Animák s nimi skvěle baví
Filmy2. 8. 2023

Teenage Mutant Ninja Turtles je popkulturní fenomén, který je tady s námi od 80. let. Nejdřív jako komiks, potom jako animovaný seriál a pak hraný film, kde vystupují lidé v želvích kostýmech. Pak je tu bohužel dvojice filmů, které produkoval Michael Bay, v nichž jsou želváci 3D počítačoví a neobyčejně fotorealisticky hnusní. A celé ty filmy jsou fuj. Nejnovější animák Želvy Ninja: Mutantí chaos se vrací ke kořenům. Jednak je to opět origin story, tedy jak se z želviček v kanálu stali ninja bojovníci, a hlavně film akcentuje roztomilost postav a to, že jsou teenageři.

Oscar 2017: Nominace - Hacksaw Ridge, La La Land, Příchozí? Nebo někdo jiný?
Festivaly a ceny24. 1. 2017

Před pár minutami byly vyhlášeny nominace na nejpopulárnější filmové ceny - Oscary. Kdo má nejvíce šancí získat sošku ikonického plešouna? Dozvíte se ve výčtu nominovaných.

CZ tržby: Anděl Páně 2 s rekordními čísly!
Filmy5. 12. 2016

Vytrvalá marketingová kampaň pohádky Jiřího Stracha začala po nějakém čase připomínat něco, co byste snad radši vymazali z vědomí. Jenže děti jsou děti, advent je advent a Anděl Páně 2 (2016) je dle mnohých recenzentů to nejlepší, co tuzemská kinematografie letos představuje. Uriáš, Petronel a další postavičky se o prvním prosincovém víkendu postarali o rekord. A odsunuli dosud kralující Babovřesky (2013).

"Lidé mají tendenci bránit se smrti, i když je zdravá a přirozená," říká režisér Červené želvy
Rozhovory4. 12. 2016

Příběh trosečníka na tropickém ostrově, obydleném želvami, kraby a ptáky, je zároveň univerzálním příběhem všech zásadních okamžiků v životě člověka. Magický snímek Červená želva (2016), srozumitelný napříč generacemi i kontinenty, získal v Cannes Zvláštní cenu v sekci Un Certain Regard a je prvním počinem kultovního japonského studia Ghibli s evropskou koprodukcí. Červená želva vstoupila ve čtvrtek do českých kin. Přinášíme rozhovor s jejím režisérem Michaelem Dudokem de Witem.

48. týden-kinopremiéry: Anděl Páně 2, úchylný Santa a Červená želva
Filmy1. 12. 2016

Prosinec je tady. Vánoce se blíží. Patrné je to i v kinech. Novinkám dominují dva navrátilci po dlouhých letech - pohádka Jiřího Stracha Anděl Páně 2 (2016) a hodně ostrá komedie Santa je pořád úchyl (2016) s Billem Bob Thorntonem v roli pořádně rozjetého Santy. Dále zaujme například koprodukční animovaný film Červená želva (2016), který by mohl promluvit do oscarového klání.

Recenze: Červená želva - kreslené artové dílo, v němž se možná souloží se želvou
Recenze26. 11. 2016

Bezejmenný chlapík ztroskotá na pustém ostrově. Podle jeho oblečení se nedá odhadnout, ve kterém století se děj odehrává (možná i v budoucnosti). Chlapík se chce z ostrova dostat, ale sveřepě mu v tom brání obrovská želva. Chlapík to zkouší znovu a znovu, rozhodne se želvu zlikvidovat, když tu najednou...